Mobilā versija
+1.3°C
Alīna, Sandris, Rūsiņš
Trešdiena, 26. aprīlis, 2017
7. septembris, 2015
Drukāt

Lasītāju ievērībai! (1)

Foto: FotoliaFoto: Fotolia

Ceturtdien, 10. septembrī, no pulksten 15.30. līdz 16.30 “LA” redakcijā pa telefonu 80007007 uz jūsu jautājumiem par apdrošināšanas stāžu pensijām atbildēs Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pensiju metodiskās vadības daļas vecākā eksperte Daina Grabe. Jautājumus gaidām arī elektroniski. Adrese – vestules@la.lv

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Pēdējā laikā masu mēdijos plaši tiek apspriests satiksmes drošības jautājums.Ir jau arī pamats:gandrīs katru dienu notiek kāds ceļu negadījums,ir cietušie un bojā gājušie.Vai šīm dramatiskām sekām ir kādi objektīvi iemesli?Man iznāk,gandrīz katru nedēļu,ar automašīnu braukt pašoseju Rīga-Baltezers-Tallina,gan agrās rīta stundās,gan vakaros.Vērojot notikumus uz šosejas,vēl jābrīnās,ka tik maz satiksmes negadījumi.Visbīstamākie ir lielās kravas automašīnas{sacamās fūres],kurām satiksmes noteikumi neeksistē.Īpaši,steidzoties no Tallinas puses,pārsniedzot ātrumu,vienlaicīgi veicot savstarpējo apdzīšnu,braukšna notiek pa pretējo braušanas joslu.Parasti vakaros kustību intesitāte ir ļoti liela.Tas ir arī laiks,kad ceļu policija vairs kustību nekontrolē.Tālāk,cik ir tādu autobraucēju,kas ievēro braukšanas ātrumu Baltezera posmā,tālak,no Baltezera līdz pagriezienam uz Carnikavu,kur ir ierobežojums 70 km/h? Ļoti bīstama vieta ir Rīga ,izbraukšana uz Brīvības ielu,pretī Spora akadēmijai.Tur jāšķērso veloceliņš,gājēju ietve,vel jāseko kustībai Brīvības ielā.Labā puse vāji pārredzama.Vai ir iespējams uzlabot satiksmes drošību?Protams,ka var,tikai vajag gribēšanu un konsekventu pieeju.Es domāju,ka situācija ir tik nopietna,ka jāķeras pie kardināliem risinājumiem.Vajadzētu sākt ar medicīnas apskati un izziņas izsniegšanu.Pārbaudei jābūt tikpat stingrai kā saņemot ieroču atļauju.Ja cilvēkam ar savu psihi,galvu nav kārtībā,nedrīkst uzticē auto-moto vadīšanu.Es domāju,ka agresīviem braucējiem nav viss ar galvu kārtībā.Varbūt,lietderīgi būtu ieviest pagaidu atļaujas,pēc autoskolas beigšanas.Ja gada laikā nav pŗkāoumu[kamēr iemācīsies braukt} varēs saņemt īstās.Daudz principiālākiem jābūt sodiem.Par ātruma pārsniegšanu,agresīvu braukšanu jāpalielina vairākkārt.Galvenais,ja agresīva braukšana,ievērojama ātruma pārsniegšana gada laikā vairākkārt atkārtojas,tiesības ir jāatsavina uz gadu.Daļai Latvijas iedzīvotāu ir iesakņojies uzskats.ka demokrātija ir visatļautība un likumi nav priekš viņiem,nav jāpilda.Jādara viss,lai tā nebūtu.Mēs dzīvojam tiesiskā valstī un mums ir tesības prsīt,lai jebkuršiedzīvotājs cienītu cits citu un nenodarītu ļaunumu dzīvībai un īpašumam

Uldis Šmits: Gribi Eiropu, gatavojies Marinai (1)Nesenā pieredze liek būt gataviem jebkādiem pavērsieniem Francijas prezidenta vēlēšanās
Lasītāju aptauja
Ērika Oša zīmējums
Ēriks Ošs. Alkohola promiles budžetā kāps

Finanšu ministrija saskaņošanai nodevusi nodokļu reformas pamatnostādnes. Reformas ieviešanas rezultātā radušos nodokļu ieņēmumu zudumus iecerēts kompensēt ar akcīzes nodokļa celšanu degvielai, cigaretēm un alkoholam.

Piemēram, vīna akcīzes nodokli plānots celt par 18% – no pašreizējiem 78 eiro līdz 92 eiro par 100 litriem. Akcīzes nodoklis alum varētu augt par 24% – no 4,5 eiro par katru absolūtā spirta tilpumprocentu līdz 5,6 eiro.

Premjers Māris Kučinskis rakstā potālā “Delfi” min, ka nodokļu likmju palielinājums galvenokārt skar produktus, “kuri iedzīvotājiem nav vitāli nepieciešami”, proti, alkoholiskajiem dzērieniem un tabakas izstrādājumiem”. Bet akcīze degvielai tikšot palielināta tikai tādā apmērā, “lai tam nebūtu jūtama ietekme uz tautsaimniecību”.

Vai mērķis likvidēt bērnunamus Latvijā ir sasniedzams?
Monika Zīle: Mīļoto slaktēšana (2)Mūsu dzimtās valodas jēdzienu lietošana kļūst arvien paviršāka
Draugiem Facebook Twitter Google+