Mobilā versija
+19.5°C
Marija, Marika, Marina
Sestdiena, 22. jūlijs, 2017
2. marts, 2017
Drukāt

“Lattelecom” noķer uz reklāmas ”āķa”: klienti neapmierināti (7)

Ekrānšāviņš no "Bez Tabu" videoEkrānšāviņš no "Bez Tabu" video

Liepājniece Inita uzskata, ka telekomunikāciju uzņēmums 2015. gada rudenī viņu uzķēris uz reklāmas āķa. Par ēsmu izmanto iespēju 48 mēnešus, proti, četrus gadus maksāt par pakalpojumu nemainīgu, garantētu summu 16,90 eiro. Taču nav pagājusi ne puse no laika, kad jāmaksā jau 19,90 eiro.

Uzņēmumā skaidro, ka tiek īstenota pakalpojuma portfeļa maiņa, pārejot no 60 pakalpojumiem un to komplektiem uz sešiem. Līdz ar to diemžēl esošajai klientei līdzšinējais pakalpojums neeksistē.

Pievienot komentāru

Komentāri (7)

  1. Viennozīmīga krāpšana! Pēc ilgas sarunas ar ‘menedžerīti’ var vienoties par 18.50 € (19.90 vietā). Nav ticības vairs tam kantorim.

  2. Pārāk daudz neapmierinātu klientu.
    Ko lai saka, LMT un Tele2 arī draudzējas ar internetu…
    Šobrīd izmantoju Tele2, bet kopumā dotu labu vērtējumu 4G mobilajiem operatoriem.

  3. Strelnieku sargs Atbildēt

    Dibenā to Lattelecom

  4. “Līdz ar to diemžēl esošajai klientei līdzšinējais pakalpojums neeksistē.”
    Tad būtu jāsamaksā līgumslods un viss, abas puses apmierinātas.

  5. ” Lattelecom”’vispār ir krāpnieku banda! Man arī interneta ātrums tāds, ka nevaru ne filmas ne video normāli paskatīties viss ” karās” un “raustās”. Normāli bija tikai pirmos trīs mēnešus.Ja ir iespēja iesaku izvēlēties citu pakalpojumu sniedzēju.

  6. kārtējais krāpšanas gadījums !

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+