Ekonomika
Tehnoloģijas

Lattelecom sola uzlabot Helio. Ko saka TV skatītāji?3


Ilustratīvs attēls. ”Lattelecom” interaktīvā TV “Helio iTV”.
Ilustratīvs attēls. ”Lattelecom” interaktīvā TV “Helio iTV”.
Foto – Paula Čurkste/LETA

Šā gada jūnijā “Lattelecom” uzsāka interaktīvās TV klientu migrāciju uz “Helio” interaktīvo televīziju – Baltijā pirmo televīzijas vidi, kas sniedz mūsdienīgāku TV skatīšanās pieredzi, ļaujot saturu lietot un pārvaldīt vairākās ierīcēs, neatkarīgi no paša atrašanās vietas, un piedāvā satura rekomendācijas.

Šobrīd jau vairāk nekā puse interaktīvās TV klientu visā Latvijā kļuvuši par “Helio iTV” skatītājiem.

“Helio iTV” sniedz jaunu, daudz vērienīgāku skatīšanās pieredzi gan TV, gan viedtālrunī un planšetē, turklāt visās vidēs skatītais saturs ir saistīts.

Tā ļauj savu televīziju, filmas un seriālus ne tikai skatīties, bet arī pārvaldīt, atrodoties ārpus mājas, piemēram, no sava mobilā telefona vai planšetes ierakstīt raidījumu vai tajā skatīties mājās abonētos kanālus, seriālus un citu saturu.

“Helio iTV” ir arī attīstīts satura ieteikumu rīks, tiem skatītājiem, kas snieguši atļauju savu datu apkopošanai, vienkāršojot izvēli plašajā satura piedāvājumā.

“Lattelecom” izklaides un komunikāciju pakalpojumu daļas direktore Inga Alika-Stroda norāda, ka līdz ar “Helio iTV” uz pilnīgi jaunu vidi pārcelti lietotāji, kuri iepriekš jau vienpadsmit gadus bija izmantojuši un saraduši ar “Lattelecom Interaktīvās TV” vidi un darbības principiem.

Iepriekšējā interaktīvā televīzija vairs nespēja pilnībā izmantot tehnoloģiju sniegtās iespējas un neatbilda mūsdienu prasībām.

Tāpēc jaunā “Helio iTV” vide, pēc Alikas-Strodas teiktā, būtiski atšķiras gan vizuāli, gan iespēju ziņā, tādēļ iepriekš veikta lietotāju pieredzes testi un rīkotas fokusgrupas par jaunās vides ērtību, taču vienlaikus “Lattelecom” rēķinājās, ka šis būs pārmaiņu process.

“Jebkurš moderns IT risinājums attīstās līdz ar lietotāju pieredzi, tādēļ novērtējam ierosinājumus – jo vairāk tos saņemam, jo vairāk varam veikt izmaiņas, kas ir būtiskas plašam klientu lokam,” atzīmē Alika-Stroda.

Par jauno pieredzi sociālajā vietnē “Twitter” dalās arī “Helio iTV” lietotāji:

“Lattelecom” pāstāve skaidroja, ka ir izmaiņas, kas jau ir veiktas, tieši pateicoties lietotāju ierosinājumiem.

Šobrīd, ņemot vērā klientu aptauju rezultātus, jau atjaunoti vairāki pogu īsceļi, un jau tuvākajā laikā klienti varēs redzēt tālākos uzlabojumus, pie kuriem strādā un kurus klienti izceļ visvairāk.

Alika-Stroda atzīmē, ka tiks atjaunota “back” poga, kas atgriež skatītāju iepriekš skatītajā kanālā, samazināts vairāku skatu caurspīdīgums, palielināts izvēlnes burtu izmērs un citas izmaiņas.

Pēc klientu aptaujām “Lattelecom” secina, ka lielākā daļa biežāk lietoto pārvaldīšanas funkciju jau pēc mēneša tiek norādītas kā ērtas, piemēram, “atgriešanās uz raidījumu sākumu”, “TV programma televizorā”, ko attiecīgi 80% un 72% no aptaujātajiem norāda kā ērti lietojamu.

Ko vēl pēdējo dienu laikā par “Helio iTV” runā sociālajā vietnē “Twitter”, var lasīt zemāk:

“Lattelecom” pārstāve atgādina – lai “Helio iTV” iepazīšanu un lietošanu nesarežģītu tas, ka klientam ir kāds no vecajiem pults modeļiem, kur atsevišķu funkciju veikšana ir apgrūtināta, “Lattelecom” piedāvā iespēju bez maksas to apmainīt pret jaunu kādā no Lattelecom veikaliem.

Informāciju par tuvāko veikalu var iegūt “Lattelecom” mājaslapā.

LA.lv