Mobilā versija
+3.1°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
3. decembris, 2014
Drukāt

Latviešu modele Karlīna Caune kļūst par “Elizabeth Arden” reklāmas seju

Foto: "Elizabeth Arden" Twitter kontsFoto: "Elizabeth Arden" Twitter konts

Latviešu modele Karlīna Caune nupat kļuvusi par jauno kosmētikas zīmola “Elizabeth Arden” seju, raksta portāls fashionnstyle.com.

Uzņēmuma izsūtītajā preses paziņojumā sacīts, ka modernā “Elizabeth Arden” sieviete ir “aizrautīga, multikulturāla personība ar aktīvu profesionālu dzīvesveidu”. Uzņēmuma runasvīrs Skots Bītijs norāda: “Karlīnā Caunē mēs esam atraduši to skaisto un gudro jauno sievieti, kura iemieso “Arden” zīmola ideālu.”

Kaut gan tikai 20 gadus veca, politiķa Einara Repšes māsasmeita, Ņujorkā dzīvojošā Karlīna Caune ir pieredzējusi modele, kura strādājusi ar pazīstamiem modes dizaineriem un zīmoliem – Tomu Fordu, Stellu Makārtniju, “Chanel”, “Akris”, “Givenchy” un “MAC”.

“Esmu pagodināta pievienoties šim ikoniskajam zīmolam. Vienmēr esmu jutusi simpātijas pret “Arden” produktiem un pašu Elizabeti Ardēnu,” portālam sacīja modele. “Viņa bija sieviete, kas apsteidza savu laikmetu, un mani iedvesmo viņas filozofija, kas cildina sievietes dabisko skaistumu. Esmu sajūsmināta pievienoties sabiedrībai, kas atbalsta spēcīgas, pārliecinātas sievietes.”

Karlīna Caune “Elizabeth Arden” reklāmas kampaņās parādīsies no nākamā pavasara; viņa aktīvi darbošoties arī firmas digitālajās un sociālajās platformās.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+