Mobilā versija
-2.2°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
12. septembris, 2014
Drukāt

Latvijā par 1,65 miljoniem eiro trīs gadus reklamēs pienu un tā produktus (9)

Foto - ShutterstockFoto - Shutterstock

Latvijas Piensaimnieku centrālā savienības (LPCS) izsludinājusi konkursu 1,65 miljonus eiro vērtas piena produktu reklāmas kampaņas īstenošanai, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Projektam plānots piesaistīt 50% Eiropas Savienības fondu līdzekļus, vismaz 20% segs LPCS, bet pārējais būs valsts budžeta finansējums.

Konkursa pretendentiem būs jāizstrādā sabiedrības informēšanas un tirgus veicināšanas kampaņas detalizēts darbības plāns un laika grafiks, kampaņas radošā koncepcija, kā arī kampaņa pēc tam jāīsteno.

Kampaņas mērķis ir palielināt piena un piena produktu patēriņu, kā arī mudināt projekta mērķa grupas, īpaši pusaudžus un jauniešus, lietot pienu un piena produktus.

LPCS biroja vadītāja Zane Jonaite pastāstīja, ka konkursa pretendenti projekta īstenošanai var pieteikties līdz 29.septembrim.

Viņa norādīja, ka reklāmas kampaņa būs jāīsteno trīs gadus laikā no 2015. līdz 2018.gadam, taču tās īstenošanas laiks vēl tiks precizēts.

Konkursa nolikumā teikts, ka reklāmas kampaņa ietvers dažādus sabiedrības informēšanas pasākumus, tostarp kampaņas medijiem, reklāmrakstus, reklāmas kampaņas sociālajos tīklos, mājaslapas izveidi un uzturēšanu, mobilās aplikācijas izstrādi, sabiedrisko attiecību kampaņu, jauniešu izglītošanu, piena un tā produktu popularizēšanas pasākumus Latvijas pilsētās, kā arī citas aktivitātes.

Reklāmas kampaņas mērķa auditorija būs ģimenes, kurās aug pirmsskolas un skolas vecuma bērni līdz astoņu gadu vecumam, pusaudži vecumā no 8-13 gadiem, kā arī jaunieši vecumā no 13 -30 gadiem un sievietes, īpaši, reproduktīvajā vecumā.

Kampaņu plānots īstenot visā Latvijā, taču atsevišķas aktivitātes, piemēram, reklāmas medijos, plānots īstenot arī Igaunijā un Lietuvā.

LPCS apvieno 13 piena pārstrādes uzņēmumu un četrus sadarbības partnerus, kas kopā realizē aptuveni 90% no Latvijā pārstrādātā piena.

Pievienot komentāru

Komentāri (9)

  1. Piensaimnieki ir vienkārši sagājuši sviestā. Piena un piena produktu patēriņš ir diezgan stabils, to palielināt varētu vienīgi samazinot cenu nevis zombējot smadzenes ar reklāmu. pietam pieaugušiem cilvēkiem ar piena produktiem īpaši vispār nebūtu jāaizraujas. pajautājiet domājošiem un gudriem uztura speciālistiem.

  2. Cik alkatīgiem un aprobežotiem jābūt cilvēkiem, lai izdomātu tērēt un piešķirtu tādu summu tikai priekš reklāmas, ka jālieto uzturā piena produkti. Īpaši laikā, kad uz izdzīvošanas robežas ir piensaimnieki. Tie, kas dzēra pienu, dzers arī turpmāk. Labāk un cilvēcīgāk būtu naudu novirzīt piena ražošanai un pārstrādei, lai piena produkti būtu lētāki, tad pircēji to pirks bez jebkādām reklāmām. Bet mūsu valstī ir pierasta lieta laist naudu vējā (šajā gadījumā barot reklāmas aģentūras), nevis dot cilvēkam, kurš ražo un strādā. ļoti skumji, ka dzīvojam pie šādas politikas, šādā laikā, kad pie varas tikušie domā tikai par sevi un sev līdzīgajiem. Piemēram, Ievā bija rakstīts, ka ZZS Brigmanim pieder ap 600 ha zemes, tad ko mēs, mazie lauksaimnieki, varam gaidīt no valdības un Saeimas? Izdzīvos lielie un turīgie, jo viņus atbalstīs no ‘augšas’.

  3. Visu laiku bija reklāma, ka dzert pienu ir kaitīgi…. Gribētu arī saņemt atbildi, kā tas piens rodas un ar ko tiek šķaidīts tas piena pulveris… Latvijas radoi aizkrita mutes korespodentiem, kad klausītājs šo jautājumu uzdeva

  4. Dieviņ žēlīgais! Laikā, kad piensaimnieki žēlojas par zaudējumiem, tā ir bezdievīga naudas šķērdēšana. Nu ja, projekta darboņiem peļņa būs laba. Ideju autori ir zaudējuši realitātes apjautu par cilvēku nabadzības līmeni Latvijā. Latvieši visos laikos ir vairumā lietojuši piena produktus. Ko dos kāda reklamēšana, ja Latvijas produktu cena ir sakāpināta tik augstu, ka pensionāri, cilvēki ar vairākiem bērniem, kuru ienākumi ir knapi pāri nabadzības robežai, veikalā var tikai aplūkot šos produktus. Labāk atdodiet šo naudu slimu cilvēku dzīvības glābšanai.

  5. Kāpēc jātērē tik milzīga nauda reklāmai, ja cilvēkiem nav naudas, lai nopirktu dārgos piena produktus. Skolas ēdienkartē visur ir jābūt ēdieniem, kuros ir pievienots piens, biezpiens, siers, un reklāma nebūs vajadzīga. Sāciet domāt ar smadzenēm!

  6. Pārtikai Briseles un M Atbildēt

    Patēriņš nevar pieaugt,ja daži piena produkti,kā,piemēram,siers un biezpiens,kas ražoti tepat Latvijā,savas augstās cenas dēļ,ir kļuvuši jau par luksusa preci! Te nelīdzēs nekāda reklāma!

    • Ja,piem., ģimenē ir četri cilvēki,tad,lai katrs katru dienu ēstu un dzertu ieteicamo piena produktu daudzumu,ir viegli izrēķināt,cik lielai jābūt algai,ņemot vērā piena produktu cenas pie mums.

    • Ar iepriekšējo komentāru es pievienojos viedoklim,ka piena produkti pie mums tiešām lielākajam vairumam iedzīvotāju ir luksus prece.

  7. Lieka naudas šķiešana Atbildēt

    Reklāma samazinātu PVN neatvietos!

Tomātaudzētāji "Mežvidi" pārstrādās ogas un kaņepes (1)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi
Putnu gripa pietuvojusies Latvijai (3)Vairākās Eiropas Savienības (ES) valstīs atklāts bīstamais putnu gripas vīruss, un Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) norāda, ka ir pamats satraukumam arī Latvijā, sestdien vēstīja raidījums “LNT Ziņas”.
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Kuras izmaiņas likumos būtiski ietekmēs tavu ikdienu 2017. gadā? (3)ALGAS, PABALSTI, PENSIJAS NODOKĻI Saeima pieņēmusi vairākas būtiskas izmaiņas likumos, kas no nākamā gada ietekmēs Latvijas iedzīvotāju ikdienu.
Draugiem Facebook Twitter Google+