Foto – Shutterstock

Latvijā par 1,65 miljoniem eiro trīs gadus reklamēs pienu un tā produktus 9

Latvijas Piensaimnieku centrālā savienības (LPCS) izsludinājusi konkursu 1,65 miljonus eiro vērtas piena produktu reklāmas kampaņas īstenošanai, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Kokteilis
Krišjāņa Kariņa sieva Anda publisko emocionālu vēsti vīra atbalstam: “Es apprecēju vienu no drosmīgākajiem, godīgākajiem, gudrākajiem un labestīgākajiem vīriešiem pasaulē” 435
Lasīt citas ziņas

Projektam plānots piesaistīt 50% Eiropas Savienības fondu līdzekļus, vismaz 20% segs LPCS, bet pārējais būs valsts budžeta finansējums.

Konkursa pretendentiem būs jāizstrādā sabiedrības informēšanas un tirgus veicināšanas kampaņas detalizēts darbības plāns un laika grafiks, kampaņas radošā koncepcija, kā arī kampaņa pēc tam jāīsteno.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kampaņas mērķis ir palielināt piena un piena produktu patēriņu, kā arī mudināt projekta mērķa grupas, īpaši pusaudžus un jauniešus, lietot pienu un piena produktus.

LPCS biroja vadītāja Zane Jonaite pastāstīja, ka konkursa pretendenti projekta īstenošanai var pieteikties līdz 29.septembrim.

Viņa norādīja, ka reklāmas kampaņa būs jāīsteno trīs gadus laikā no 2015. līdz 2018.gadam, taču tās īstenošanas laiks vēl tiks precizēts.

Konkursa nolikumā teikts, ka reklāmas kampaņa ietvers dažādus sabiedrības informēšanas pasākumus, tostarp kampaņas medijiem, reklāmrakstus, reklāmas kampaņas sociālajos tīklos, mājaslapas izveidi un uzturēšanu, mobilās aplikācijas izstrādi, sabiedrisko attiecību kampaņu, jauniešu izglītošanu, piena un tā produktu popularizēšanas pasākumus Latvijas pilsētās, kā arī citas aktivitātes.

Reklāmas kampaņas mērķa auditorija būs ģimenes, kurās aug pirmsskolas un skolas vecuma bērni līdz astoņu gadu vecumam, pusaudži vecumā no 8-13 gadiem, kā arī jaunieši vecumā no 13 -30 gadiem un sievietes, īpaši, reproduktīvajā vecumā.

Kampaņu plānots īstenot visā Latvijā, taču atsevišķas aktivitātes, piemēram, reklāmas medijos, plānots īstenot arī Igaunijā un Lietuvā.

LPCS apvieno 13 piena pārstrādes uzņēmumu un četrus sadarbības partnerus, kas kopā realizē aptuveni 90% no Latvijā pārstrādātā piena.