Mobilā versija
+7.2°C
Eiženija, Ženija
Svētdiena, 26. marts, 2017
28. oktobris, 2014
Drukāt

“Latvijas balzama” dzērieni iekļauti gada inovatīvo produktu izlasē

Publicitātes fotoPublicitātes foto

AS “Latvijas balzams” ražotie dzērieni – degvīni “Amber Gold” un “Killer Queen Vodka”, kā arī dzirkstošais alkoholiskais dzēriens “Cosmpolitan Diva” – iekļauti starptautiskā konkursa “SIAL Innovation 2014” gada inovatīvo produktu izlasē, informē “Latvijas balzams”.

Degvīns “Amber Gold” ir jaunākais no “Latvijas balzams” degvīnu zīmoliem un pasaulē pirmais caur dzintaru filtrētais degvīns. Degvīns “Killer Queen Vodka” ir unikāls ar to, ka veltīts leģendārās britu grupas “Queen” singla “Killer Queen” četrdesmitgadei. Savukārt “Cosmopolitan Diva” izceļ tas, ka dzēriena tapšanā pirmoreiz izmantota unikāla tehnoloģija dzirkstošo dzērienu filtrācijā caur zeltu.

“Latvijas balzamā” atzīmē, ka “SIAL Innovation” konkurss tiek rīkots jau desmito gadu un ir daļa no Eiropā lielākās pārtikas izstādes “SIAL” notikumiem, kas pagājušajā nedēļā norisinājās Parīzē, un kurā piedalījās arī “Latvijas balzams”.

SIAL izstāde šogad svin savu piecdesmitgadi un tikusi plaši apmeklēta – tajā piedalījās 6300 dalībnieku no 105 pasaules valstīm, un to apmeklēja vairāk nekā 150 000 viesu. AS “Latvijas balzams” izstādē piedalījās sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru un ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda atbalstu.

Pievienot komentāru

Cerības par noietu Ķīnā gaist: Latviešiem neizdodas iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus (18)Vecajai Eiropai neizdevās iemācīt ķīniešiem ēst piena produktus, tas nepadodas arī latviešiem
"Sadales tīkls" iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju; uzstādīs visā Latvijā (7)AS ”Sadales tīkls” iegādāsies 200 000 viedo skaitītāju, aģentūrai LETA teica uzņēmuma pārstāve Tatjana Smirnova.
Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+