VAS “Latvijas dzelzceļš” emblēma.
VAS “Latvijas dzelzceļš” emblēma.
Foto-LETA

“Latvijas dzelzceļš” Indijā prezentē Latvijas transporta koridoru 0

Turpinot darbu pie Ziemeļu-Dienvidu transporta koridora attīstīšanas, VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) pagājušajā nedēļā devās vizītē uz Indiju, kur piedalījās ikgadējā Indijas ostas pilsētā Mumbajā notiekošajā starptautiskajā transporta nozarei veltītajā konferencē, kā arī izstādē, kur prezentēja Latvijas transporta koridoru ar trim lielākajām Latvijas ostām un tikās ar potenciālajiem sadarbības partneriem.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

Konferencē īpaša uzmanība tika veltīta konteineru pārvadājumu biznesa attīstībai, jo šīs nozares izaugsmes potenciāls Indijā šobrīd ir ļoti augsts. Tāpēc viens no konferences mērķiem bija sekmēt labāko risinājumu meklēšanu valsts institūciju un privātā biznesa sadarbībai kravu pārvadājumu organizēšanā.

“Transporta nozarē pēdējos gados notiek būtiskas pārmaiņas, un tās izjūtam ne tikai mēs – arī tādas lielvalstis kā Indija apzinās, ka jāpielāgojas jauniem apstākļiem. Indijas ekonomika attīstās un tā meklē sadarbības iespējas savu preču tirdzniecībai ar citām Āzijas valstīm, kā arī Eiropu. Patlaban uzsāktā sadarbība var mums dot ļoti lielas iespējas nākotnē, kad transporta koridori ar Eiropu sāks stabili funkcionēt, – tāpēc mums tur jābūt jau tagad,” jaunu kontaktu izveidi un Latvijas pārstāvību šādos starptautiskos forumos akcentē LDz prezidents Edvīns Bērziņš.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzņēmuma “Indian Port Rail Corporation Limited” izpilddirektors Anops Argavāls, ar kuru E.Bērziņš pārrunāja iespējamo kravu komplektēšanu Latvijas virzienā, atzinīgi novērtēja LDz noslēgtos sadarbības memorandus ar Irānas un Indijas loģistikas uzņēmumiem, kā arī apsprieda iespējamos pārvadājumu operatorus Irānas teritorijā, pārvadājumu izmaksu sadalījumu un muitas procedūru organizēšanu.

Sarunās ar Indijas kolēģiem tika uzsvērts, ka LDz ir Latvijas tranzīta nozares kodols, jo kravu loģistika efektīvi darbojas tikai tad, ja dzelzceļš nodrošina tiešu savienojumu ar jūras pārvadājumiem, un otrādi. Tas ir īpaši būtiski savienojumu nodrošināšanā ar Skandināvijas valstīm, pastāstīja E.Bērziņš.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.