Foto – LETA

“Latvijas Dzelzceļš” un Jūrmalas dome strīdas par tualetēm 0

Uzņēmums “Latvijas dzelzceļš” (LDz) un Jūrmalas pilsētas dome mēnešiem nespēj vienoties, kas apsaimniekos labierīcības jaunajās stacijās un pieturas punktos, svētdien vēstīja “LNT Ziņas”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins
Lasīt citas ziņas

Gada laikā, kopš sākās dzelzceļa staciju modernizācijas projekta aktīvā fāze, Vaivari ir viena no tām vietām, kas piedzīvojusi visradikālākās vizuālās pārvērtības. 200 metrus tālāk pārvietota vecā stacijas ēka, un arī jaunā modernā būve kopš vasaras beigām citā veidolā – tagad apšūta ar baltiem dēļiem, jo iepriekšējā izskatā netika ļauts to pieņemt ekspluatācijā.

Taču pēc modernizācijas atklājušās arī citas problēmas. Pasažieri, kuri vēlas izmantot labierīcības, tiek sūtīti uz biotualeti blakus stacijas ēkai. LDz skaidro, ka nevar vieni uzņemties stacijas tualešu apsaimniekošanu, un uzskata, ka jāiesaistās Jūrmalas domei.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mēs risinām jautājumu ar Jūrmalas pašvaldību ne tikai šajā stacijā, bet arī vairākās citās stacijās par iespēju apsaimniekot labierīcības,” komentēja LDz pārstāvis Māris Ozols. Uzņēmums norāda: tā kā Jūrmala gūst ienākumus no tūrisma nozares, tad arī pašai pilsētai būtu jāiesaistās šī jautājuma sakārtošanā. Kūrortpilsēta tam nevēlas piekrist.

“Tad jau katrs veikals un restorāns arī var pateikt, ka ir daudz tūristu un tie ir vajadzīgi priekš pilsētas, tad lai pilsēta apsaimnieko veikalu tualetes arī,” sprieda Jūrmalas pilsētas domes deputāts Jānis Lediņš (ZZS). Jūrmalas dome aprēķinājusi, ka tualešu apsaimniekošanas izdevumi visās stacijās būtu ap 120 000 eiro gadā.

Tikmēr vēsturiskā Vaivaru stacijas koka ēka pēc atjaunošanas tagad stāv tukša mežmalā. Mākslas zinātnieks, Jūrmalas aizsardzības biedrības pārstāvis Rihards Pētersons uzskata, ka tas esot tikai laika jautājums, kad ēka zaudēs pieminekļa statusu. “Ja neveic savu pirmatnējo, sākotnējo funkciju, zaudē savu vērtību,” saka Pētersons.

Savukārt Ozols norāda, ka stacija vēl nav līdz galam pabeigta. “Mēs esam saskaņojuši būvprojektu par elektrības ievilkšanu, un jau nākamajā nedēļa tiks iesniegts “Sadales tīklam”, kuri tad lems un īstenos elektropievada būvniecību,” informēja Ozols. Drīzumā vēsturiskajai Vaivaru koka stacijai konkursā tiks meklēts īrnieks.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.