Mobilā versija
-2.2°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
17. septembris, 2014
Drukāt

Latvijas ekipāža izcīna devīto vietu 24 stundu sacensībās Francijā

foto: ventasbalss.lvfoto: ventasbalss.lv

Latvijas ekipāža Igors Skoks/Rūdolfs Skoks/Arvis Piķis (“Tempo 24H”) aizvadītajā nedēļas nogalē izcīnīja devīto vietu Francijā notikušajās 24 stundu sacensībās “24 Heures Tout Terrain de France”, aģentūru LETA informēja komandas preses sekretāre Iveta Kaminska.

Latvijas ekipāžas sacensībās piedalījās desmito gadu pēc kārtas, turklāt Igors Skoks ekipāžu bija izveidojis jau devīto reizi.

Ja iepriekšējā gadā nepārtraukti lija lietus, šoreiz sportistus lutināja silts un saulains laiks. Sākotnēji tika aizvadīta kvalifikācija, kurā Latvijas ekipāža izcīnīja 13.vietu 66 ekipāžu konkurencē.

Uz starta stājās 64 ekipāžas, un jau pēc pirmā veiktā apļa ventspilnieku ekipāža pacēlās uz sesto pozīciju, bet pēc desmit aizritējušām stundām atradās augstajā trešajā vietā. Nākamās četras stundas pirmās trīs labākās ekipāžas savās pozīcijās palika nemainīgas.

Kad sacensībās bija pavadītas 16 stundas, izdangātajā un ļoti bedrainajā trasē “Mitsubishi Pajero” automašīnai tika pārsists karteris un Igoram Skokam nācās iebraukt servisa zonā. Mehāniķi, apskatot mašīnu, ieraudzīja, ka tehniskās problēmas ir smagākas, nekā sākumā tika domāts. Remontējot auto, aizritēja stunda un desmit minūtes.

Kad ekipāža atgriezās trasē, rezultātu tabulā tā bija noslīdējusi uz 13.vietu. Lai gan sportisti gandrīz nemainīgi uzrādīja otro labāko laiku, noķert un apsteigt izdevās tikai dažas ekipāžas. Kad līdz finišam bija atlikušas apmēram 30 minūtes, latvieši atradās 11.vietā, bet finišēt izdevās devītajiem no 52 finišējušajām ekipāžām.

Savukārt savā klasē Latvijas ekipāža bija ceturtā labākā.

Pēc sacensībām piloti atzina, ka braukt šoreiz bijis fiziski ļoti grūti. Igors Skoks atklāja, ka, “sēžoties mašīnā otrajā reizē, sāpes plecos bija ļoti spēcīgas. Tā kā trase šoreiz bija īsāka, tad ātri vien tajā veidojās tā saucamās kamieļmuguras un trepes. Mālainais segums, lai gan ātri vien tika piebraukts un kļuva līdzīgs asfaltam, tas bija ļoti grumbuļains un bedrains, kas pēc tam atsaucās fiziskās sāpēs uz visu ķermeni”.

“Lai gan man joprojām nav pārliecības, ka varam konkurēt ar spēcīgajām un tehniski ļoti ātrajām, un jaudīgajām franču uzbūvētajām automašīnām, prieks, ka ilgu laiku spējām noturēties pirmajā trijniekā,” izteicās Igors Skoks. “Mazliet nepaveicās. Pat nezinu un nemanīju, kurā brīdī cieta mašīnas karteris. Trase bija tik bedraina un smaga, ka tas varēja notikt jebkurā vietā. Prieks, ka aug mūsu ekipāžas pilotu stabilitāte. Mehāniķi Agris Piķis un Gunārs Briedis uzbūvējuši tiešām labu un spēcīgu mašīnu.”

Augstākais rezultāts – ceturtā vieta – starp Latvijas ekipāžām tika sasniegts 2008.gadā, kad to izcīnīja ekipāža Igors Skoks/Māris Saukāns/Agris Piķis.

Pievienot komentāru

Intervijas un apraksti
Viedokļi un komentāri
Video, foto
Draugiem Facebook Twitter Google+