Mobilā versija
Brīdinājums -2.3°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Svētdiena, 11. decembris, 2016
29. janvāris, 2012
Drukāt

Latvijas Mūzikas kanāls maina zīmolu

No 29.janvāra izklaides kanāls LMK darbosies ar zīmolu “Kanāls 2”, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja telekompānijas LNT pārstāve Ingūna Sermole.

Vienlaikus ar zīmola maiņu “Kanāls 2” piedāvās gan saturiskās, gan tehnoloģiskās inovācijas, sacīja Sermole. Joprojām latviešu izpildītāju mūzikas video klipi gan latviešu, gan citās valodās aizņems daļu no izklaides kanāla programmas, taču to papildinās gan jauni šovi, informatīvi izklaidējošās pārraides, gan seriāli un filmas.

Līdz ar vizuālajām pārmaiņām plānots, ka no februāra “Kanāla 2” potenciālā auditorija palielināsies par aptuveni 100 000 mājsaimniecībām, kļūstot pieejamiem visiem “Viasat” un reģionālo televīziju kabeļoperatoru klientiem. Patlaban LMK iespējams vērot “Lattelecom”, “Baltcom”, “Izzi” un dažu reģionālo televīzijas operatoru pakās aptuveni 500 000 mājsaimniecībās visā Latvijā.

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) 23.janvārī izsniedza pārrobežu apraides atļauju SIA “Mūzikas kanāls” programmas “Kanāls 2” raidīšanai. “Mūzikas kanāla” 5% kapitāldaļu pieder Rimantam Liepiņam, bet 95% kapitāldaļu pieder SIA “TV5”, kas savukārt pilnībā pieder LNT raidorganizāciju mātes uzņēmumam AS “Neatkarīgie nacionālie mediji”.

Galvenokārt “Kanālā 2” tiks pārraidīta muzikālā konkursa “Okartes skatuve” otrā kārta. Programmā būs arī jauniešiem domāti seriāli, filmas un raidījumi. LNT pārraidēs šajās dienās arī tiek iekļauta jaunā kanāla pašreklāma, novēroja “Nozare.lv”.

Intervijā “Nozare.lv” Ozoliņš klāstīja, ka, veiksmīgi pārņemot LNT, zviedru MTG, kam jau pieder “TV3” un “TV6” Latvijā, iecerējis lielā mērā saglabāt LNT identitāti un auditoriju.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+