Latvijas Pasts cer divkāršot kravu pārvadāšanas biznesu 0

Latvijas Pasts cer šogad divkāršot pērn sākto vidēja apjoma iekšzemes kravu pārvadāšanu, iekļaujot rūpnieku, komersantu un starptautisku pārvadātāju kravas tā saukto salikto kravu pārvadāšanas un piegādes tīklā visā Latvijas teritorijā, sacīja Latvijas Pasta jaunais valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 27
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

“Apjomu ceram dubultot. Pērn darbību aktīvi sākām aprīlī, taču ar skaitļiem nedalīsimies, jo mūsu konkurenti nesnauž,” sacīja Kleinbergs. Arī pagājušā gada Latvijas Pasta kopējos finanšu rādītājus viņš nebija gatavs nosaukt, jo tie vēl neesot apkopti.

Kravu pārvadāšanas biznesa modeli Kleinbergs skaidroja kā balstītu uz salikto kravu modeļa, kas paredz pasta iekšzemes vidēji lielās kravas mašīnas papildu pastam piepildīt ar komersantu kravām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Parasti viena klienta kravu apjoms ir divas līdz četras paletes, kas ir vairāk, nekā pārvadā “Eksprespasts”, bet mazāks apjoms nekā konteineriem.

“Ar šādām kravām strādājam iekšzemē, Latvijā. Sadarbojamies ar starptautisko kravu pārvadātājiem, kas kravas atved līdz Rīgai, bet šīs saliktās kravas jānodod tālāk saņēmējiem visā Latvijā,” sacīja Kleinbergs.

Kravu pārvadāšanas pakalpojuma nodrošināšanai izmanto Latvijas Pasta transporta maršrutu tīklu, kas pārklāj visu Latvijas teritoriju un kuram, kā stāstīja Kleinbergs, parasti ir lieka kapacitāte.

Ar šo pakalpojumu pasts arī cer aizpildīt robu piegādēs ķēdē, kas rodas dažiem starptautiskajiem pārvadātājiem, Latvijā ievedot lielas kravas, kas jāsadala vairākiem saņēmējiem vairākās vietās Latvijā.

“Patlaban Latvijas Pastam lielākais uzsvars ir sadarbība ar starptautiskajiem pārvadātājiem. Kravu biznesā jau ir līgumi ar vietējiem ražotājiem un ar pietiekami lieliem starptautiskajiem kravu pārvadātājiem,” sacīja Kleinbergs. Kravu pārvadājumi sadarbībā ar starptautiskajiem pārvadātājiem notiek abos virzienos, vietējiem komersantiem ar Latvijas Pasta mašīnām nosūtot savas kravas iekļaušanai starptautiskajos salikto kravu sūtījumos.

Kleinbergs Latvijas Pastā strādā kopš 2006.gada, iepriekš ieņemot Sūtījumu apstrādes un piegādes departamenta direktora amatu, kura kompetencē ir visa veida pasta sūtījumu šķirošanas un transportēšanas nodrošināšana. Viņš bijis direktors transporta un loģistikas uzņēmumā “Baltic Logistic Solutions”, loģistikas direktors kompānijā “Avers centrs”, Latvijas biroja vadītājs transporta un loģistikas firmā “Kuehne & Nagel Latvia”, Latvijas-Vācijas vairumtirdzniecības uzņēmumā “Ro-Exim”. Kleinbergs ieguvis augstāko izglītību Rīgas Tehniskajā universitātē un Latvijas Universitātē.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.