Ekonomika
Bizness

Latvijas Pasts ievieš jaunu apkalpošanas modeli un jaunus tērpus 16

Publicitātes foto

Pēc rekonstrukcijas ir atvērta Rīgas 84.pasta nodaļa – pirmā pakalpojumu sniegšanas vieta, kurā darbs tiek organizēts pēc mūsdienīgiem principiem, informē uzņēmums. Pasta nodaļa kalpos arī kā apmācību centrs jaunajiem darbiniekiem mentoru vadībā. Latvijas Pasta darbinieki šajā nodaļā tērpušies jauna dizaina darba apģērbā, ko veidojusi dizainere Dace Bahmane-Krieviņa.

Rīgas 84.pasta nodaļa Ūnijas ielā 52 par pirmo jauna modeļa klientu apkalpošanas pasta pakalpojumu sniegšanas vietu tika izvēlēta, ņemot vērā tās atrašanās vietu un telpu izvietojumu. Turpmāk šajā nodaļā klientu apkalpošana tiks organizēta, izmantojot no līdzšinējās nodaļas atšķirīgus principus: pasta darbinieks sagaidīs klientu un sniegs nepieciešamo palīdzību, konsultējot, paskaidrojot, kā arī vajadzības gadījumā asistējot pakalpojuma saņemšanai nepieciešamo dokumentu aizpildīšanā.

Rīgas 84.pasta nodaļā izveidota speciāla pazemināta lete to klientu apkalpošanai, kas pārvietojas ratiņkrēslā. Turklāt 84.pasta nodaļa ir Latvijas Pasta jau ceturtā jaunajiem vecākiem draudzīgā nodaļa ar speciāla dizaina bērnu stūrīti no Latvijas kokmateriāliem, un devītā pasta nodaļa, pie kuras izvietota īpaša dizaina velonovietne.

Klientu zālē atrodas mazumtirdzniecības preču veikals, un par tajā iegādātajām precēm norēķināšanās plānota informatīvajā stendā, negaidot kopējā pasta pakalpojumu rindā.

Latvijas Pasta darbinieki jaunā modeļa nodaļā klientus apkalpo, tērpušies speciāli dizainētā darba apģērbā, – tam ir vienojošs un lietišķs stils, ko veidojusi viena no vadošajām Latvijas tērpu dizainerēm D.Bahmane-Krieviņa.

Galerijas nosaukums
LA.lv