×
Mobilā versija
Brīdinājums +25.8°C
Hermīne, Estere
Pirmdiena, 16. jūlijs, 2018
22. novembris, 2017
Drukāt

Latvijas Pasts ievieš jaunu apkalpošanas modeli un jaunus tērpus (13)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Pēc rekonstrukcijas ir atvērta Rīgas 84.pasta nodaļa – pirmā pakalpojumu sniegšanas vieta, kurā darbs tiek organizēts pēc mūsdienīgiem principiem, informē uzņēmums. Pasta nodaļa kalpos arī kā apmācību centrs jaunajiem darbiniekiem mentoru vadībā. Latvijas Pasta darbinieki šajā nodaļā tērpušies jauna dizaina darba apģērbā, ko veidojusi dizainere Dace Bahmane-Krieviņa.

Rīgas 84.pasta nodaļa Ūnijas ielā 52 par pirmo jauna modeļa klientu apkalpošanas pasta pakalpojumu sniegšanas vietu tika izvēlēta, ņemot vērā tās atrašanās vietu un telpu izvietojumu. Turpmāk šajā nodaļā klientu apkalpošana tiks organizēta, izmantojot no līdzšinējās nodaļas atšķirīgus principus: pasta darbinieks sagaidīs klientu un sniegs nepieciešamo palīdzību, konsultējot, paskaidrojot, kā arī vajadzības gadījumā asistējot pakalpojuma saņemšanai nepieciešamo dokumentu aizpildīšanā.

Rīgas 84.pasta nodaļā izveidota speciāla pazemināta lete to klientu apkalpošanai, kas pārvietojas ratiņkrēslā. Turklāt 84.pasta nodaļa ir Latvijas Pasta jau ceturtā jaunajiem vecākiem draudzīgā nodaļa ar speciāla dizaina bērnu stūrīti no Latvijas kokmateriāliem, un devītā pasta nodaļa, pie kuras izvietota īpaša dizaina velonovietne.

Klientu zālē atrodas mazumtirdzniecības preču veikals, un par tajā iegādātajām precēm norēķināšanās plānota informatīvajā stendā, negaidot kopējā pasta pakalpojumu rindā.

Latvijas Pasta darbinieki jaunā modeļa nodaļā klientus apkalpo, tērpušies speciāli dizainētā darba apģērbā, – tam ir vienojošs un lietišķs stils, ko veidojusi viena no vadošajām Latvijas tērpu dizainerēm D.Bahmane-Krieviņa.

Pievienot komentāru

Komentāri (13)

  1. Tikai,kāpēc melni?? Atbildēt

    Pirmskara Latvijā ne dzelzceļnieku,ne pastnieku formastērpi nebija melni.Tie nav melni pastniekiem arī citās ES valstīs!

  2. “” 84.pasta nodaļā izveidota speciāla pazemināta lete to klientu apkalpošanai, kas pārvietojas ratiņkrēslā. ”
    Un kam visp. vajadzīga “da jebkāda lete”? Piem. Brēmenes dzelzsceļa satacijā, man kā vnk. biļešu pircējam, piedāvāja apsēsties pie vienkārša galda, cilvēks aiz galda paskatījās datorā unn izdrukāja kādus 3 variantus, kā es pāri visai eiropai varu nokļūt no p-ta A uz p-tu B. Sanāca civilizēti un pieklājīgi!

  3. Ķīpsalai ir nepieciešama tuvāka pasta nodaļa. Nav normāli, ka no turienes katru reizi ir jābrauc uz kaut kādu Iļģuciemu (LV-1048), lai paņemtu paciņu, kuru pastniekam bija slinkums uzkāpt vienu stāvu pa kāpnēm un iedot rokās. Turklāt, ja nav personīgā auto, tad vispār līdz tai nodaļai nokļūt ir nereāli – sabiedriskais uz turieni nebrauc un mamma ar bērnu ratiņiem netiek nekādi, jo jāiet vairāki kilometri cauri pussabrukušiem, neapdzīvotiem, neapgaismotiem post-industriāliem rajoniem, kur vēl pirms pāris gadiem notika vairākas slepkavības. Pār Zunda kanālu vienīgais tilts Ķīpsalas viducī ir kaut kāda padomju industriālā palieka ar augstām, stāvām kāpnēm. Dzīvojot Ķīpsalā vispār negribas neko uz mājām pasūtīt!

  4. ..nezinu gan, “manā” pasta nodaļā (7.) strādā ļoti čakli un atsaucīgi darbinieki. Esmu par 95% apmierināts ar pakalpojumu, turklāt to izmantoju ik nedēļas.

  5. Vispirms sāciet maksāt normālas algas! Vai 200-300 € par darbu no 8 lidz 8 ir normāli?

  6. es vēroju jau sen to nekaunību Atbildēt

    Rīga 10-35 pasta nodaļa,pilnīga katastrofa ne pasts.Tās dāmītes kuras tur strādā,tāds iespaids,ka viņas vnk ņirgājās par apmeklētājiem.Pilns pasts ar cilvēki,lēni nesteidzoties apkalpo,viens noiet klients,tas viņa sēž spaida kaut ko,skaita,tad pieceļas aiziet,tad atnāk atkal kaut ko skaita,tad beidzot nospiež nākamo numuru.Vairākas reizes es sēžu un vēroju viņu darbu,vnk pie vienas vietas,ka cilvēki tur nīkst.Kāpēc nevar strādāt visi logi,lai cilvēki ienāk un bez rindas visu var izdarīt,nosūtīt,saņemt,pajautāt.

  7. Kapēc sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai nevar uztaisīt pakomātus? Nevajadzētu stāvēt tās nenormālās rindas, lai vienkāršii saņemtu sūtījumu. Kāpēc ” Mans pasts” internetā noformējot sūtījumu, pastā darbinieks atkal vada ar roku visus sūtījumu datus???? Kāda jēga tad no tā ” Mans pasts” 2 vienkārši soļi un būtu vismaz kaut kas atrisināts

  8. PASTA STRADA IDIOTI UN NEKAUNJAS.

  9. Ek, visam pastam vajadzētu pamatīgi mainīties! Ar ārējo izskatu vien nepietiks. Varbūt varētu sākt ar normālām darbinieku algām, lai nav jāņem jebkurš strādātgribētājs, ar iespēju norēķināties ar karti…

  10. Lai tikai vienas pastmarkas pircējam nevajadzētu stāvēt vienā rindā ar pensiju saņēmējiem un laikrakstu un žurnālu abonētājiem! Bet formastērpi nepieciešami visiem pastniekiem! Varbūt tomēr ne tik drūmi melniem!

  11. Izdzīvos, ka smainisies!:)

Draugiem Facebook Twitter Google+