Publicitātes foto

Latvijas Pasts ievieš jaunu apkalpošanas modeli un jaunus tērpus 13

Pēc rekonstrukcijas ir atvērta Rīgas 84.pasta nodaļa – pirmā pakalpojumu sniegšanas vieta, kurā darbs tiek organizēts pēc mūsdienīgiem principiem, informē uzņēmums. Pasta nodaļa kalpos arī kā apmācību centrs jaunajiem darbiniekiem mentoru vadībā. Latvijas Pasta darbinieki šajā nodaļā tērpušies jauna dizaina darba apģērbā, ko veidojusi dizainere Dace Bahmane-Krieviņa.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

Rīgas 84.pasta nodaļa Ūnijas ielā 52 par pirmo jauna modeļa klientu apkalpošanas pasta pakalpojumu sniegšanas vietu tika izvēlēta, ņemot vērā tās atrašanās vietu un telpu izvietojumu. Turpmāk šajā nodaļā klientu apkalpošana tiks organizēta, izmantojot no līdzšinējās nodaļas atšķirīgus principus: pasta darbinieks sagaidīs klientu un sniegs nepieciešamo palīdzību, konsultējot, paskaidrojot, kā arī vajadzības gadījumā asistējot pakalpojuma saņemšanai nepieciešamo dokumentu aizpildīšanā.

Rīgas 84.pasta nodaļā izveidota speciāla pazemināta lete to klientu apkalpošanai, kas pārvietojas ratiņkrēslā. Turklāt 84.pasta nodaļa ir Latvijas Pasta jau ceturtā jaunajiem vecākiem draudzīgā nodaļa ar speciāla dizaina bērnu stūrīti no Latvijas kokmateriāliem, un devītā pasta nodaļa, pie kuras izvietota īpaša dizaina velonovietne.

CITI ŠOBRĪD LASA

Klientu zālē atrodas mazumtirdzniecības preču veikals, un par tajā iegādātajām precēm norēķināšanās plānota informatīvajā stendā, negaidot kopējā pasta pakalpojumu rindā.

Latvijas Pasta darbinieki jaunā modeļa nodaļā klientus apkalpo, tērpušies speciāli dizainētā darba apģērbā, – tam ir vienojošs un lietišķs stils, ko veidojusi viena no vadošajām Latvijas tērpu dizainerēm D.Bahmane-Krieviņa.