Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Ieva Čīka/LETA

“Latvijas pasts” par 4,5 miljoniem eiro nomās kravas automašīnas 0

VAS “Latvijas pasts” par 4,5 miljoniem eiro uz trīs gadiem plāno nomāt smagās automašīnas ar šoferi, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 174
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Lasīt citas ziņas

“Latvijas pasts” izsludinājis iepirkuma konkursu par komerckravu un pasta sūtījumu pārvadāšanas pakalpojuma iegādi. Līgumi paredz kravas pārvadājumu veikšanu sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja noteiktajos maršrutos.

Iepirkuma paredzamā līgumcena ir 4,5 miljoni eiro bez pievienotās vērtības nodokļa un līguma termiņš plānots 36 mēneši.

CITI ŠOBRĪD LASA

Līgumam noteiktas divas daļas – regulārie ikdienas maršruti kravu pārvadāšanai un kravu ikdienas pārvadāšana atbilstoši pasūtījumiem. Pieteikšanās konkursam noslēgsies 27.septembrī.

“Latvijas pasta” pārstāve Gundega Vārpa aģentūrai LETA norādīja, ka uzņēmuma autoparks, kuru veido 249 vienības, pamatā sastāv no kravas mikroautobusiem un tiek izmantots nepārtrauktai pasta pakalpojumu, eksprespasta pakalpojumu un uzņēmuma saimnieciskās darbības nodrošināšanai, tajā skaitā universālā pasta pakalpojuma sniegšanai.

Taču “Latvijas pasta” īpašumā nav lielas kravu ietilpības kravas automašīnu jeb tā saukto fūru.

“Tā kā sūtījumu daudzums, kas jānogādā no Rīgas centrālā šķirošanas kompleksa līdz reģionālajiem sadales centriem, ir ļoti apjomīgs, izvēlamies šo kravu vešanai izmantot ārpakalpojumu – iepriekšminētās lielas kravu ietilpības kravas automašīnas. Tā kā noslodze šajos maršrutos šādām mašīnām pasta vajadzībām ir tikai dažas stundas dienā, “Latvijas pastam” nav saimnieciski izdevīgi šādu autoparku uzturēt savā īpašumā,” pauda Vārpa.

Viņa skaidroja, ka otrs pakalpojumu segments, kam izmanto ārpakalpojuma kravu pārvadājumus, ir saistīts ar pasta sūtījumu kravām Baltijas mērogā.

Vārpa norādīja, ka daļa “Latvijas pasta” klientu transportē lielāka izmēra pasta sūtījumu kravas Baltijas valstu ietvaros, un arī šo piegādi uzņēmums nodrošina, izmantojot ārpakalpojumu, jo, kā jau uzsvērts iepriekš, šo sūtījumu nav tik daudz un to transportēšanas laika resurss nav tik liels, lai tik apjomīgas kravu ietilpības automašīnas atmaksātos uzturēt pastāvīgā “Latvijas pasta” īpašumā.

Reklāma
Reklāma

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka 2018.gadā “Latvijas pasta” apgrozījums bija 89,11 miljoni eiro, kas ir par 17,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 18,7% un bija 2,011 miljoni eiro.

“Latvijas pasts” nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.