Ekonomika
Tehnoloģijas

“Latvijas Pasts” ziņo par jauna interneta rīka izveidi 0


“Eksprespasts” fiziskām personām.
“Eksprespasts” fiziskām personām.
Foto: “Latvijas Pasts”

VAS “Latvijas Pasts” radītais “Eksprespasts” ­izveidojis ērtu rīku internetā, kas ļauj apmaksāt sūtījumu un izsaukt kurjeru, portāls “LA.lv” uzzināja “Latvijas Pastā”.

Uzņēmuma izveidotais “Eksprespasts”, kas specializējas kurjerpasta pakalpojumu sniegšanā, radījis interneta maksājumu rīku un pakalpojumu “Eksprespaka” tieši fiziskām personām.

Tas paredz, ka par sūtījumu Baltijas valstu robežās ir iespējams norēķināties internetā un tā nodošanai izsaukt kurjeru uz mājām vai jebkuru citu sev izdevīgāko vietu.

“Eksprespasta” sūtījumus, ko nosūta fiziska persona, Latvijā iespējams piegādāt klientam rokās vai uz jebkuru pasta nodaļu, bet Lietuvā un Igaunijā – ar kurjeru piegādāt norādītajā saņēmēja adresē.

“Eksprespasts” piedāvā kurjerpasta pakalpojumus Latvijā un uz 58 citām pasaules valstīm, piegādājot sūtījumus no rokas rokā.

Līdz šim “Eksprespasts” orientējās pamatā uz juridisko personu apkalpošanu, taču tagad izveidojis interneta maksājumu rīku fiziskām personām.

Tas ļauj ikvienai fiziskai personai, piesakoties pakalpojumam “Eksprespaka”, sūtījumus Baltijas valstu ietvaros apmaksāt tiešsaistes režīmā un pēc tam izvēlēties sev ērtāko sūtījuma nodošanas veidu – izsaucot kurjeru uz mājām vai biroju vai arī nododot to pasta nodaļā.

Maksājumus iespējams veikt ar jebkuru norēķinu karti.

“Eksprespasta” sūtījumi Latvijas, Lietuvas un Igaunijas galvaspilsētas Tallinas teritorijā adresātam tiek piegādāti vienas darbdienas laikā no sūtījuma nodošanas brīža un divu darbdienu laikā – visā Igaunijas teritorijā ārpus Tallinas.

Kā liecina “Latvijas Pasta” dati, 2018.gada deviņos mēnešos “Eksprespasts” palielinājis gan piegādāto sūtījumu un ieņēmumu apjomu, gan apkalpoto klientu skaitu, kā arī uzlabojis klientu un kurjeru ērtības, nodrošinot sūtījumu izsniegšanas un klientu parakstu digitālu reģistrāciju.

Tāpat “Eksprespasts” izveidojis mūsdienīgu interneta mājas lapu, atjaunojot sūtījumu piegādēm izmantoto autoparku un radot vizuāli un funkcionāli jaunu darba ietērpu visiem kurjeriem, norāda “Latvijas Pastā”.

2017.gadā “Eksprespasta” kopējais visa veida sūtījumu pieaugums attiecībā pret 2016.gadu sasniedza 10%. “Eksprespasta” piegādāto e-komercijas sūtījumu izsniegšana “Circle-K” degvielas uzpildes staciju tīklā 2017.gadā pieauga par 38 000 vienību jeb 78% salīdzinājumā ar 2016.gadu.

Saistītie raksti

“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.

Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.

“Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.

LA.lv