Publicitātes foto

Latvijas paviljona dizains piesaista uzmanību Kannu filmu tirgū 0

Kannu filmu tirgū Latvijas paviljons šogad piesaista starptautisko kino profesionāļu uzmanību gan ar neparasto dizainu, gan ar vairākiem nozīmīgiem jaunumiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Lasīt citas ziņas

Latvijas paviljonā iespējams iepazīties ar jaunākajām filmām. Šogad no Latvijas tiek piedāvātas trīs pabeigtas spēlfilmas: Jura Kursieša “Modris”, Aika Karapetjana “M.O.Ž.” un Andra Gaujas “Izlaiduma gads”, vairākas dokumentālās filmas, tai skaitā Latvijas skatītājiem jau pazīstamās Viestura Kairiša “Pelikāns tuksnesī”, Dāvja Sīmaņa “Escaping Riga”, Ginta Grūbes “Vairāk nekā dzīve”, Lailas Pakalniņas “Viesnīca un bumba”, Kristas Burānes “Māra” u.c., kā arī dažādas animācijas īsfilmas. Interesi par Latvijas piedāvājumu izrādījuši starptautiski nozīmīgu festivālu programmētāji, piemēram, Venēcijas, Lokarno, Toronto u.c.

Paviljonā Latviju pārstāv Nacionālais Kino centrs, Rīgas Domes Rīgas filmu fonds un Latvijas Kinoproducentu asociācija kopā ar desmit vadošajām Latvijas producentu studijām: SIA Ego Media; SIA PLATFORMA; SIA Mistrus Media; Mojo Raiser Production; SIA KMVKP; Tasse Film; SIA FA Filma; SIA Film Angels Studio; SIA Krukfilms; SIA Studija Lokomotīve un SIA Baltic Pine Films.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šogad sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) Latvijas paviljonam tapis īpašs dizains ar moto: „Mājas ir tur, kur atrodas sirds”. Paviljona iekšpuse atgādina stilizētu dzīvojamo istabu, kurā gleznu vietā aplūkojamas daudzveidīgas Latvijas ainavas. Dizaina mērķis ir iepazīstināt ar Latviju kā ar nelielu, mājīgu un kino biznesam draudzīgu vietu.

Latvijas klātbūtni Kannās šogad raksturo arī plaša starptautiska publicitātes kampaņa. Starptautiskie mediji pievērsuši uzmanību trīs būtiskākajām ziņām: Eiropas kinoakadēmijas balvas pasniegšanai Rīgā, ārvalstu filmu līdzfinansēšanas iespējām un NKC vadības maiņai. Viens no lielākajiem filmu industrijas laikrakstiem “Screen International” uzsver, ka šogad Latvija Kannās ieradusies ar lielāku kino budžetu, jaunām iniciatīvām un jaunu vadību. Jaunā NKC vadītāja Dita Rietuma jau iepazīstinājusi nozīmīgākos industrijas medijus ar savu redzējumu. Rakstu par Latvijas kinoindustriju publicējis arī izdevums “Cannes Market Daily”.

Nedēļas nogalē Latvijas paviljonā starptautiskie partneri tika aicināti uz Latvijas nacionālo pieņemšanu, kuru ar uzrunām atklāja NKC vadītāja Dita Rietuma, LIAA direktors Andris Ozols un Latvijas vēstniece Francijā Sanita Pavļuta-Deslandes.

Latvijas uzņēmēju dalība izstādē tiek rīkota Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) Ārējo tirgu apgūšanas atbalsta programmas projekta „Nozaru nacionālie stendi starptautiskajās izstādēs ārvalstīs un eksporta konsultācijas” ietvaros.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.