Publicitātes foto

“Latvijas Piens” sāks siera eksportu uz lielo Ķīnas tirgu 3

Pēc dalības Āzijā lielākajā pārtikas un dzērienu izstādē – “SIAL China 2015”, kas no 6. līdz 8.maijam norisinās Šanhajā, Latvijas lauksaimniekiem piederošais piena pārstrādes uzņēmums “Latvijas Piens” uzsāks darbību arī Āzijas tirgū, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. “ASV aizliedz ar likumu, Latvijā tirgo uz katra stūra!” Brīdina par zīdaiņiem bīstamām precēm 13
Lasīt citas ziņas

Jau pirms izstādes uzņēmums reģistrējis un patentējis zīmolu “Trikata” Ķīnas tirgum, sagatavojis šim tirgum pielāgotu produktu portfeli, sertificēts un iekļauts Ķīnas importētāju sarakstā. Tuvāko mēnešu laikā plānots precizēt sadarbības darījumus, lai uzsāktu siera eksportu uz Ķīnu.

“Sagatavošanās darbs veikts ļoti īsā, pusgada, laikā, apzinoties eksporta attīstības nozīmi. Paveiktais – preču zīmes pasaulei izstrāde, reģistrācija un patentēšana Ķīnā, Ķīnas sertifikāta iegūšana un, protams, produktu sagatavošana, kas pielāgoti tieši Ķīnas tirgum, radīja pamatu, lai izstādē varētu vienoties par sadarbības uzsākšanu ar izplatītājiem un lielajām tirdzniecības ķēdēm,” stāsta “Latvijas Piena” vadītāja Anita Skudra.

CITI ŠOBRĪD LASA

Interesi par “Latvijas Piens” produkciju ir izrādījušas arī vairākas citas reģiona valstis, kā piemēram Koreja un Singapūra. Lai sāktu eksportu uz šo tirgu, nepieciešama atsevišķa sertifikācija, kas prasīs laiku, ziņo BNS.

Vienlaikus kompānijā norādīja, ka Korejas un Singapūras interese ir jāizmanto, lai eksporta reģions būtu plašāks, jo Ķīnā nav siera ēšanas tradīciju – sieru lielākoties bauda eiropeisku dzīvesveidu cienošie ķīnieši.

“Latvijas Piens” pērn sāka paplašināt siera ražošanu, lai vietējam un eksporta tirgiem piedāvātu produktu ar augstāku pievienoto vērtību. “Latvijas Piens” strādājis, lai diversificētu tirgus riskus, fokusējoties uz siera ražošanu un eksporta palielināšanu. Uzņēmums produkciju eksportē uz 11 valstīm.

Jau vēstīts, ka no 30. aprīļa kopumā desmit Latvijas piena pārstrādātājiem ir iespēja tirgot piena produktus Ķīnas veikalos.

Latvijas piena produktu tirgošana lielajā austrumu valsts tirgū atļauta, jo Ķīnas Tautas Republikas Sertifikācijas un akreditācijas administrācija (CNCA) savā mājas lapā ir publicējusi sarakstu ar desmit Latvijas pārtikas ražotājiem, kuriem ļauts eksportēt uz Ķīnu tādus piena produktus, piemēram, visa veida sierus, piena pulveri, krējumu un saldējumu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.