Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto.
Foto – LETA/Evija Trifanova

Latvijas ražotājs nopērk ietekmīgu Francijas apakšveļas interneta veikalu 0

Holdingkompānija AS “European Lingerie Group” (bijusī “Lauma International”) iegādājusies Francijas lielāko apakšveļas un peldkostīmu interneta veikalu “Dessus-Dessous S.A.S.”, aģentūru LETA informēja “European Lingerie Group”.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām 137
Lasīt citas ziņas

Puses ir vienojušās neizpaust darījuma summu. Darījuma finansējuma avots ir “European Lingerie Group” obligāciju emisija, kura tika pabeigta 2018.gada 26.februārī.

“Dessus-Dessous”, kura galvenā mītne atrodas Lunelā, Francijā, specializējas augstākās klases apakšveļas zīmolu tirdzniecībā internetā, piedāvājot tādus zīmolus kā “Lise Charmel”, “Van De Velde”, “Simone Pérele”, Felina”, “Conturelle” un citus. Uzņēmums kopš 2000.gada ir līderis Francijas apakšveļas tiešsaistes pārdošanas tirgū, sasniedzot augstus pircēju apmierinātības un lojalitātes rādītājus. Veikala piedāvājumā ietilpst 150 000 preču no vairāk kā 50 zīmoliem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Dessus-Dessous” pārdošanas ieņēmumi 2017.gadā pārsniedza 7,3 miljonus eiro.

Šodien noslēgtais darījums atzīmē “European Lingerie Group” paplašināšanos, ietverot apakšveļas interneta mazumtirdzniecības segmentu, kā arī stiprina grupas stratēģisko apņemšanos izveidot vertikāli integrētu biznesu.

“Mēs esam gandarīti, ka, papildinot mūsu Francijas un starptautisko darbību, mums pievienojas efektīvā “Dessus-Dessous” komanda. Augstu vērtējam e-komercijas nozīmi mūsdienu apakšveļas biznesā, un daudz varam mācīties no saviem jaunajiem kolēģiem. Apsveicu “Dessus-Dessous” iepriekšējo akcionāri Kristīni Steseli ar paveikto darbu, veidojot “Dessus-Dessous” par sekmīgu un ilgtspējīgu uzņēmumu,” norādīja “European Lingerie Group” izpilddirektors Peters Partma.

“European Lingerie Group” stratēģijas un M&A (apvienošanās un pārņemšanas darījumu) direktore Baiba Birzniece apgalvo, ka Francijas uzņēmuma iegāde grupai ir stratēģiski nozīmīga ilgtermiņā. “Nav šaubu, ka tirdzniecība tiešsaistē ir mazumtirdzniecības nākotne, un šis papildinājums noteikti ir ārkārtīgi svarīgs mūsu biznesa modelim. “Dessus-Dessous” kā uzņēmums paver iespēju labāk izprast patērētāju izvēles tendences un vēlmes, kas savukārt palīdz panākt lielāku efektivitāti grupā,” informēja Birzniece.

“Man ir ārkārtīgi svarīgs šis uzņēmums, kuru mana komanda un es esam izveidojuši pēdējo 30 gadu laikā, un es priecājos, ka esam atraduši spēcīgu un motivētu jauno īpašnieku “European Lingerie Group” personā. Es novēlu “European Lingerie Group” lielus panākumus, ļaujot “Dessus-Dessous” sasniegt nākamo attīstības līmeni,” piebilda “Dessus-Dessous” dibinātāja un izpilddirektore Kristīne Stesele.

Reklāma
Reklāma

Stesele paliks “Dessus-Dessous” vadības komandā līdz 2018.gada ceturksnim ceturksnim, lai nodrošinātu vadības funkciju nodošanu “European Lingerie Group”.

“European Lingerie Group” ir pilnībā vertikāli integrēta apakšveļas ražošanas uzņēmumu grupa, kuras galvenā mītne atrodas Latvijā. Tai ir ražotnes Latvijā, Ungārijā un Vācijā. “European Lingerie Group”, izmantojot zīmolu “Lauma Fabrics”, ražo mežģīnes un tekstilmateriālus lielākajiem apakšveļas ražotājiem, bet ar zīmolu “Lauma Medical” tiek ražoti medicīniski tekstilizstrādājumi. Tāpat uzņēmumu grupa izstrādā, ražo un izplata augstākās kvalitātes apakšveļu ar zīmoliem “Conturelle” un “Felina”.

“European Lingerie Group” ir vairāk nekā 5000 tirdzniecības vietu 46 valstīs visā pasaulē.

“European Lingerie Group” apgrozījums pagājušajā gadā bija 72,716 miljoni eiro, kas ir par 1,4% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt kompānijas zaudējumi pretēji peļņai gadu iepriekš bija 2,515 miljoni eiro.

Vienlaikus “European Lingerie Group” peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas jeb EBITDA pērn bija 11,955 miljoni eiro, kas ir par 0,3% mazāk nekā 2016.gadā, kad tā bija 11,992 miljoni eiro.

“European Lingerie Group” galvenie darbības tirgi ir Vācija, Spānija, Francija, Polija, Beniluksa, Baltijas un NVS valstis. Lielākais apgrozījuma pieaugums 2017.gadā bija vērojams NVS valstīs, kurās tas pieauga par 12%. Vienlaikus kompānijas ieņēmumi pērn pieauga arī Baltijas valstīs, Polijā un Spānijā – attiecīgi par 4%, 5% un 7%. Turpretī apgrozījums tādos tirgos kā Vācija un Beniluksa valstis pērn saglabājās nemainīgs.

“Firmas.lv” informācija liecina, ka “European Lingerie Group” dibināta 2017.gadā, un tās pamatkapitāls ir 39,97 miljoni eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.