Foto – LETA

“Latvijas valsts ceļi” ir interešu konfliktā 1

Saistībā ar straujāku autoceļu bojāšanos problēma ir interešu konflikta situācija, kurā patlaban atrodas “Latvijas valsts ceļi” (LVC), kas dod projektēšanas uzdevumus ar noteiktu svaru ceļa nestspējai un izsniedz tūkstošiem atļauju atšķirīgām kravām, skaidroja ceļu būvuzņēmumu biedrības “Latvijas ceļu būvētājs” valdes priekšsēdētājs Andris Bērziņš.

Reklāma
Reklāma

 

“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Viņaprāt, tā ir interešu konflikta situācija, kurā patlaban atrodas LVC, un tā būtu jārisina ministrijas līmenī – vadībai, kurai LVC pakļaujas. No vienas puses, LVC dod uzdevumus projektētājiem un būvniekiem būvēt ceļu ar noteikta svara, teiksim, 42 tonnu, nestspēju, bet ar otru roku tie paši LVC atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem katru mēnesi dala tūkstošiem atļauju braukt ar 50–60 tonnu smagām kravām pa šiem ceļiem. “LVC ir interešu konfliktā, par kuru patlaban neviens negrib runāt,” uzskata Bērziņš. No vienas puses, premjers kritizē kvalitāti, bet, no otras puses, viņš pats paraksta papīrus, ka LVC ir jādod atļaujas braukt ar neatbilstoši smagām kravām katru dienu. Katru mēnesi tūkstošiem šādu atļauju tiek izsniegts, skaidro Bērziņš. Vizītē Jelgavā pagājušajā nedēļā satiksmes ministrs Anrijs Matīss teica, ka, viņaprāt, tas nav interešu konflikts, jo LVC, pasūtot projektētājiem un būvniekiem konkrētas ceļa kravnesības rādītājus, vislabāk pārzina, kādu ierobežojumu atļaujas kuros ceļos izsniegt.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.