Mobilā versija
Brīdinājums +0.6°C
Daina, Dainis, Dainida
Svētdiena, 22. oktobris, 2017
19. septembris, 2017
Drukāt

Latviju redz kā reģiona loģistikas izcilības centru (2)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) konferencē "Globālās transporta kustības izaicinājumi" Rīgā pulcējās vairāk nekā 400 loģistikas ekspertu no 35 pasaules valstīm, kuru vidū ir gan vairums Eiropas Savienības valstu, gan arī Azerbaidžānas, Baltkrievijas, Indijas, Japānas, Kazahstānas, Krievijas, Ķīnas, Turcijas, ASV u.c. valstu pārstāvji.

Pagājušajā nedēļā VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) uz ikgadējo konferenci “Globālās transporta kustības izaicinājumi” pulcēja vairāk nekā 400 nozares ekspertu no 35 pasaules valstīm, apliecinot Latvijas potenciālu kļūt par reģiona loģistikas izcilības centru.

Uzrunājot klātesošos, LDz prezidents Edvīns Bērziņš atzina, ka patlaban loģistikas un transporta nozare mainās un robežas starp šo un citām nozarēm mazinās. Tādējādi loģistikas un transporta uzņēmumiem nākas kļūt atvērtākiem, elastīgākiem un gataviem rīkoties, lai soli pa solim attīstītos jaunajos ekonomiskajos apstākļos.

Arī Ministru prezidents Māris Kučinskis savā neklātienes uzrunā konferences dalībniekiem uzsvēra, ka loģistikas tirgus līderu ierašanās uz LDz rīkoto konferenci ir apliecinājums Latvijas un Rīgas nozīmīgajai lomai globālajā loģistikas tīklā. Savukārt satiksmes ministrs Uldis Augulis kā Latvijas priekšrocības minēja ģeogrāfisko izvietojumu un labi attīstīto infrastruktūru, kas ļauj tai būt par ļoti nozīmīgu spēlētāju tranzīta tirgū starp Eiropu un Āziju.

Konferences laikā Latvijas lomu globālajā dzelzceļa pārvadājumu tīklā īpaši izcēla uzņēmuma “DHL Global Forwarding Greater China” augstas pievienotās vērtības pakalpojumu vadītājs Zafers Engins un “Duisburger Hafen AG” korporatīvās un stratēģiskās attīstības vadītājs Larss Nenhauss.

Ņemot vērā, ka netālu no Latvijas, Baltkrievijā top loģistikas centrs “Lielais akmens” un Duisburgas osta gan tajā, gan citos maršrutos piedāvā dažādus integrētus risinājumus, Latvijai ir lieliska iespēja pieslēgties šiem punktiem, organizējot dzelzceļa kravu pārvadājumus no Ķīnas uz Skandināviju caur Rīgu, uzsvēra Nenhauss.

Rezumējot ekspertu atziņas par Latvijas lomu starptautiskajā kravu pārvadājumu sistēmā, uzņēmuma “Riga Container Terminal” valdes priekšsēdētājs Valdis Andersons akcentēja, ka Latvija var piedāvāt gan ilggadēju pieredzi kravu pārvadājumos, gan arī profesionālus pakalpojumu sniedzējus, tādējādi īstenojot konferences ievaddaļā izvirzīto mērķi mūsu valstij kļūt par visa reģiona loģistikas izcilības centru.

Pievienot komentāru

Komentāri (2)

  1. Tagad arī loģistikā būs jāmelo?

  2. Ldz pašlikvidācija Atbildēt

    Latvijas pasažieru pārvadāšana LDZ ir likvidēta ja 3 reisi pa gadu. Tad kas ar reil baltic taisnais ceļš rīga- Čaina

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+