Publicitātes foto

“Lauma” iekaro Arābijas tirgu
 0

Pirms nedaudz vairāk nekā mēneša Saūda Arābijā sadarbībā ar vietējo franšīzes partneri atvērts jau otrs “Lauma Lingerie” zīmola veikals, un uzņēmums šajā valstī saskata lielu tirgus potenciālu, “Rietumu Radio” atzinusi “Lauma Lingerie” valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Reklāma
Reklāma

 

Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai 188
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

Viņa norādījusi, ka Saūda Arābijas tirgus ir ļoti specifisks un, tā kā valstī nav pārstāvēti pazīstami veļas zīmoli, konkurence ir minimāla.

Saūda Arābijas veļas tirgū ir arī citas īpatnības: reliģisku apsvērumu dēļ aizliegta reklāma, tikai pēdējā gada laikā veļas veikalos drīkst strādāt sievietes, tirdzniecības centros parasti ir tikai viens veļas veikals. Jautāta par to, kāda veida uzņēmuma produkcija Saūda Arābijā ir vispieprasītākā, Matisone atzina, ka mēnesis ir pārāk īss laiks, lai spriestu par tendencēm, tomēr sacīja, ka jau redzams – pieprasīta ir veļa līgavām, jo kāzas ir viens no lielākajiem notikumiem šīs valsts sieviešu dzīvē. Uzņēmumam “Lauma Lingerie” patlaban ir 47 veikali astoņās pasaules valstīs.