Mobilā versija
Brīdinājums -2.3°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Svētdiena, 11. decembris, 2016
13. septembris, 2016
Drukāt

LDz aplēsis zaudējumus pēc “Transneft” nodoma neizmantot Baltijas valstu ostas (6)

TASSTASS

rievijas prezidents Vladimirs Putins un Krievijas maģistrālo naftas vadu uzņēmuma "Transneft" vadītājs Nikolajs Tokarevs

AS “Latvijas Dzelzceļš” (LDz) gatavojas Krievijas plāniem līdz 2018.gadam pārtraukt naftas produktu eksportu caur Baltijas valstu ostām, šorīt intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam “Rīta panorāma” teica kompānijas valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš.

Viņš norādīja, ka par šādiem Krievijas plāniem ir zināms jau krietnu laiku, tādēļ LDz aktīvi strādā pie tā, lai aizstātu šīs kravas.

Bērziņš atzīmēja, ka Krievijas plāni pārtraukt pārtraukt naftas produktu eksportu caur Baltijas valstu ostām nav saistīti ar politiku, bet gan to, ka Krievija pēdējos gados ir investējusi savās ostās un šīs investīcijas ir jāatpelna. Pēc Bērziņa aplēsēm, LDz varētu zaudēt līdz 10 miljoniem tonnu kravu.

Tāpat Bērziņš norādīja, ka pēdējos divus mēnešus LDz pārvadāto kravu apjoms ir stabils, lai arī, salīdzinājumā ar pagājušo gadu, kritums ir par aptuveni 20%. “Kravu plūsma ir stabila un nav jākrīt panikā,” teica LDz vadītājs.

Jau vēstīts, ka Krievija līdz 2018.gadam pārtrauks naftas produktu eksportu caur Baltijas valstu ostām. To pirmdien, tiekoties ar Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu, sacīja Krievijas maģistrālo naftas vadu uzņēmuma “Transneft” vadītājs Nikolajs Tokarevs.

“Ja pērn tur [Baltijas valstīs] tika pārkrauti aptuveni deviņi miljoni tonnu naftas produktu, tad šajā gadā – pieci miljoni tonnu. Līdz 2018.gadam, tuvāko gadu laikā, mēs kravu plūsmu uz Baltijas valstu rajonu samazināsim līdz nullei. Krausim savās ostās, jo ir jaudu pārpalikums,” sacīja Tokarevs.

“Atbilstoši no valdības saņemtajiem norādījumiem mēs pārorientējam kravu plūsmu no Baltijas valstu ostām – Ventspils un Rīgas – uz mūsu Baltijas jūras ostām – tās ir Ustjluga un Primorska, kā arī uz Novorosijsku,” viņš paskaidroja.

Pievienot komentāru

Komentāri (6)

  1. Lielā Skāde 10.000.000 t. x pārkraušanas tarifs 4-6 $ tātad 40-60 milj.$ nau gan skāde ! Mums bankas ar 100 milj.Eiru nosprāgst- Un ? Skāde otu pārkraušnās nodarbinātiem atkal cieš krievi ! Paldies Krievijai ,paldies Putinam!

  2. Jasmejas ,tā nav Krievijas politika ! Ha-ha-ha..Nav ļaunuma bez labuma,resursu apjoma sarukums samazinās ”pirkt un pārdot” grupu ietekmi LV politikā , LC -pēcnācēju mutantu un saskaņiešu. Valsts kopumā būs spiesta orjentēties uz zinībām,parstrādi,ražošanu utt.

  3. Dzelzceļa speciālists Atbildēt

    Šī brīža LDZ vadība darbība, apzināti vai muļķības pēc, ir vērsta uz uzņēmuma izputinašanu, pirmkārt jau ar to, ka pie vadības iek likti nevis profesionāļi, bet gan pēc partiju piederības. Nesen notika vadības mainās, gandrīz visos LDZ meitas uzņēmumos, un rezultāts, ka profesionāļu vietā ieliek cilvēkus kuriem ir tikai ambīcijas, bet jēga par uzņēmuma darbu nekādā. ja ir izvēle starp dzelzceļa profesionāļiem ar stāžu un cilvēku kurš šobrīd macās psiholoģiju un supervīziju, tad LDZ vadībai supervizors liekas piemērotāka kandidatūra.

  4. Ярчайший пример непрофессионализма. Всё таки недостаточно быть просто юристом или просто бухгалтером. Критически важно иметь специальные знания, а их, увы, нет. При уменьшении грузопотока критически падает экономическое обоснование всех инфраструктурных проектов железной дороги, начиная от электрификации до капитального ремонта пути. Финансирование этих чрезвычайно затратных проектов, даже при условии софинансирования из фондов ЕС, всегда осуществляется за счёт кредитных ресурсов. А ни один банк не выдаст вам кредит без гарантии его возрата. Выход только в предоставлении государственных гарантий либо в прямом финансировании из бюджета, что в принципе одно и тоже.
    Либо государство возмёт железку на полное содержание, либо железка потихоньку развалится сама, в прямом смысле слова.

  5. Zaudēts ir tas, kas ir bijis un pazudis. To kas nebija saņemts nevar zaudēt. Tā varam teikt, ka zaudējam miljardus kas aizgāja caur Singapuru. Kungi domājuši, ka mierīgi sēdēs un skaitīs automātiski ienākumus, Tā nav, jāstrādā, jāmeklē peļņas avotus. Uz priekšu.

    • Padomju laiki beigušies, kungi. Aizmirsiet to Krieviju un beidziet tēlot lielus nomenklatūras kungus. Dukavs sēž un veido atskaites, kā notiek “cīņa par ražu” katrā rajonā labi nezinot, kur viņš to liks; LDZ skaita kravas tonnas kas atskrēja no Krievijas un gatavo atskaiti CKKPSS. Jā krava nebija pārlādēts – attiecīgi arī resursus nevajadzēja patērēt, bet jā tā nav tad tas jau ož pēc kor upcijas. Cer, ka krievs kļūs gudrāks da nekad – visa vēsture to pierāda.

No bezdarbnieka par uzņēmēju. Šūšanas ateljē īpašnieces Karīnas pieredze (2)Karīna Šveicare bija biroja vadītāja kādā uzņēmumā, bet... kā tas mēdz notikt, pērn palika bez darba. Pirmais ceļš, lai saņemtu bezdarbnieka pabalstu – reģistrēties Nodarbinātības valsts aģentūrā (NVA) ar obligāto informācijas noklausīšanos.
Gribi audzēt savas vistiņas, bet nezini kā sākt? Dzērbeniete Daina Šmite dalās pieredzēVistas grib audzēt arvien vairāk cilvēku, taču trūkst zināšanu, ar ko sākt. – Tas nemaz nav grūti, jo vistas ir visvienkāršāk turamie mājputni. Balva par pūlēm – olas, gaļa un mēslojums, – iedrošina dzērbeniete DAINA ŠMITE.
Gāze būs lētāka, piegāde dārgāka? (5)Atvērtā tirgū dabasgāzes rēķins būs vienkāršāks nekā elektroenerģijas rēķins
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Budžeta prioritātes - aizsardzība, drošība, veselība2017. gada valsts budžeta prioritārās nozares ir aizsardzība, sabiedriskā drošība un kārtība, veselība, sociālā aizsardzība un izglītība.
Draugiem Facebook Twitter Google+