LDz prezidents E.Bērziņš talkas laikā.

LDz šogad talko sadarbībā ar lielajām ostām 0

Turpinot gandrīz gadsimtu senās pavasara apkārtējās vides sakopšanas un apzaļumošanas tradīcijas, VAS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) spodrības mēneša ietvaros un Vislatvijas lielās sakopšanas talkas priekšvakarā šogad sadarbībā ar lielākajām Latvijas ostām labiekārto dzelzceļa apkārtni Ventspilī, Liepājā un Rīgā.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām 137
Lasīt citas ziņas

LDz prezidents Edvīns Bērziņš: “Dzelzceļā teritorijas sakopšanas un apzaļumošanas tradīcijas ir senas – sāktas jau pirmās Latvijas brīvvalsts laikā. Šodien tās turpinām, taču, apzinoties, ka dzelzceļa un ostu darbība ir cieši saistīta, rosinājām šopavasar kopīgi ar ostu pārvaldēm apzaļumot šo pilsētu stacijas, tādējādi ne tikai ikdienas darbā, bet arī rūpēs par apkārtējo vidi esot vienoti.”

Pirmie darbi paveikti 23.aprīlī nesen atjaunotajā Ventspils stacijā, kur LDz prezidents Edvīns Bērziņš, viceprezidents Ēriks Šmuksts un Ventspils brīvostas pārvaldnieks Imants Sarmulis stacijas teritorijā iestādīja daudzgadu ceriņus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt piektdien labiekārtošanas darbi, piedaloties Liepājas Speciālās ekonomiskās zonas vadības pārstāvjiem, paredzēti arī Liepājas stacijas teritorijā, bet Krievu salas tuvumā esošajā Bolderājas stacijā LDz kociņus stādīs kopā ar Rīgas brīvostas pārvaldnieku.

Kā ierasts, dienu pirms Vislatvijas lielās sakopšanas talkas LDz darbinieki sakops un apzaļumos arī citas dzelzceļam piegulošās teritorijas – piemēram, staciju “Tukums II”, Šķirotavas iecirkni, LDz Mācību centru, kā arī Dzelzceļa vēstures muzeja teritoriju. Būtiski, ka pēdējos gados arvien lielāks uzsvars dzelzceļnieku talkā tiek vērsts uz apzaļumošanu un teritoriju labiekārtošanu, jo atkritumu daudzums dzelzceļa tuvumā arvien samazinās.

Tāpat LDz darbinieki palīdzēs saviem bijušajiem pensionētajiem kolēģiem visā Latvijā, savukārt “LDz Cargo” darbinieki dosies talkot uz dzīvnieku patversmi “Ulubele”, bet “LDz ritošā sastāva” kolektīvs kopā ar Gulbenes-Alūksnes bānīša kolēģiem jau pagājušajā nedēļā deva otro elpu Gulbenē esošajai 1952.gada lokomotīvei, kura kopīgiem spēkiem tika pārkrāsota.

Vienlaikus ar talkas norisi šonedēļ uzsākti LDz ikgadējie pavasara infrastruktūras apbraucieni, lai klātienē novērtētu infrastruktūras stāvokli un plānotu nepieciešamos modernizācijas un uzturēšanas darbus. Šonedēļ LDz vadība un tehniskie speciālisti apskata Ventspils, Rēzeknes, Daugavpils un Liepājas līniju stāvokli, bet turpmākajās nedēļas tiks pārbaudītas arī citas līnijas.

VAS “Latvijas dzelzceļš” ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna “Latvijas dzelzceļš” valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības – AS “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA “LDZ CARGO”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ infrastruktūra”, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ ritošā sastāva serviss”, apsardzes uzņēmums SIA “LDZ apsardze”, kā arī loģistikas uzņēmums SIA “LDZ Loģistika”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.