Mobilā versija
Brīdinājums -0.8°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
26. februāris, 2013
Drukāt

“Leon” tuvāks “Golf”

Publicitātes fotoPublicitātes foto

“Volkswagen” grupā ietilpstošās spāņu markas “Seat” kompaktklases hečbeka “Leon” pirmā paaudze debitēja 1999. gadā. Otrās paaudzes “Leon” parādījās 2005. gadā, bet šogad pie pircējiem nonācis trešās paaudzes “Seat Leon”.


Tāpat kā priekšgājēji, jaunais “Leon” būvēts uz “Volkswagen Golf” platformas un izmantojot tos pašus agregātus. Iepriekšējais “Leon” izcēlās ar savdabīgu dizainu un dažiem neparastiem risinājumiem, piemēram, aizmugures statnēs paslēptiem durvju rokturiem un vējstikla slotiņām, kas miera stāvoklī paliek stāvus – blakus jumta statnei. Jaunajam “Leon” vairs nav šo īpatnējo akcentu un viss ir vairāk vai mazāk tradicionāli. Salīdzinājumā ar septīto “Golf” tā radinieks trešais “Leon” jo-
projām izskatās uzkrītošāk, dizainā dominē asas šķautnes. Kopumā var teikt, ka “Leon” izskatās visai pievilcīgi un tiem, kam “Golf” šķiet pārāk klasisks un garlaicīgs, tā droši vien varētu būt laba ziņa. Interjera noformējums, salīdzinot ar priekšgājēju, arī kļuvis solīdāks – gan izskata, gan kvalitātes ziņā. Priekšējais panelis ir no patīkama, mīksta materiāla un arī montāžas kvalitāte ir augstā līmenī. Jāsecina, ka salona noformējuma ziņā jaunais “Leon” ir ļoti pietuvojies tam pašam golfam. 
Leon1_11

Tehnikas ziņā “Leon” ir pieejams visa plašā “Volkswagen” grupas daudzveidība. Gan dažādas jaudas mūsdienīgi benzīna un dīzeļa dzinēji, gan mehāniskās un automātiskās pārnesumkārbas, gan cits komforta un drošības aprīkojums. “Leon” vienmēr bijis savdabīgāka izskata alternatīva golfam, turklāt par mazliet pieejamāku cenu. Tagad spāņu lauva atbrīvojusies no dažiem trūkumiem vienkāršāku salona apdares materiālu un nedaudz sliktākas skaņas izolācijas izskatā. Tas nozīmē, ka būtiskākā atšķirība no kompaktklases etalona “Golf” tagad faktiski ir tikai izskats un markas atpazīstamība.

Brauc jaunais “Leon” visnotaļ atzīstami, lai gan arī iepriekšējam modelim vadāmība bija ļoti laba. Kā jau jebkuram mūsdienu automobilim ļoti liela nozīme ir konkrētā eksemplāra aprīkojuma līmenim. Dzinējs, pārnesumkārba, dažādas vairāk vai mazāk svarīgas komforta un drošības ierīces var ievērojami mainīt iespaidu par automobili. Protams, aprīkojums maina arī cenu. Izvēloties visu to labāko un dārgāko, cenu var dubultot, ja par sākuma punktu ņemam bāzes modeļa cenu. Jaunajam “Seat Leon” sākuma cena ir 14 742 eiro, kas ir par vairāk nekā tūkstoti eiro mazāk, nekā tiek prasīts par pašu lētāko “Golf”.

 

Pievienot komentāru

Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+