Foto LETA

“Lido” apgrozījums pērn audzis par 20% 0

Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma “Lido” grupas kopējais apgrozījums pērn sasniedza gandrīz 58 miljonus eiro, kas ir pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, pastāstīja “Lido” valdes priekšsēdētājs Māris Blumbergs.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Lasīt citas ziņas

“Līdz ar jaunu restorānu atvēršanu un ēdienkartes attīstīšanu klientu skaits 2017.gadā ir audzis. Kā liecina operatīvie dati, 2017. gadā “Lido” apgrozījums Latvijā, salīdzinot ar 2016.gadu, palielinājies par 20%. Apgrozījumu izdevies audzēt arī grupas uzņēmumiem Igaunijā un Vācijā, “Lido” grupas kopējam apgrozījumam sasniedzot gandrīz 58 miljonus eiro,” pastāstīja Blumbergs, pieļaujot, ka 2017.gadā “Lido” grupai būs izdevies audzēt arī peļņu, kura 2016.gadā bija samazinājusies pēc Vācijas biznesā veiktajām investīcijām. Vienlaikus viņš piebilda, ka precīzāku informāciju par aizvadītā gada finanšu rezultātiem varēs sniegt pēc auditēto finanšu rezultātu saņemšanas šā gada vidū.

“Pateicoties mūsu spēcīgajai profesionāļu komandai, no kuriem daudzi darbinieki uzņēmumā strādā 15 un vairāk gadus, “Lido” joprojām ir vadošais sabiedriskās ēdināšanas uzņēmums ne tikai Latvijā, bet visā Baltijā ar apņēmību turpināt tālāku izaugsmi arī Rietumeiropā,” uzsvēra “Lido” vadītājs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš arī atzīmēja, ka kopumā pagājušais gads “Lido” restorānu tīklam bija stabilitātes un pilnveides gads, koncentrējoties uz darbības efektivitātes kāpināšanu, kā arī izstrādājot uzņēmuma attīstības stratēģiju līdz 2020. gadam. “Īpašu uzmanību veltījām pārvaldības struktūras uzlabošanai, kā arī modernizējām ražošanas procesu, lai efektīvāk ar svaigu, dabīgu un pilnvērtīgu produkciju apgādātu gan mūsu restorānus, gan, iespējams, paplašinātu tirdzniecību arī citos kanālos,” pastāstīja Blumbergs. Attiecīgie uzlabojumi uzņēmuma iekšējā darbībā ļāva zināmā mērā kompensēt būtisko izejvielu izmaksu kāpumu, kas sākās 2016. gada otrajā pusē un turpinājās pērn.

Viņš teica, ka pērn uzņēmums turpināja attīstīt arī restorānu tīklu, oktobrī atverot 13. “Lido” restorānu Latvijā Imantas tirdzniecības centrā “Damme”.

Tāpat pagājušajā gadā “Lido” turpināja darbu pie produktu attīstības. Aizvadītajā gadā uzņēmums ieguldīja līdzekļus dažādos jauninājumos “Lido” Atpūtas centrā, piemēram, vasarā slidotavas vietā izvietojot pludmales volejbola laukumus, piedāvājot mūsdienīgus koncertus un izklaides programmu, jaunu ēdienkarti, kā arī novembra nogalē atklājot jaunu “Lido” egli.

Jau ziņots, ka “Lido” grupas apgrozījums pērn bija 45 miljoni eiro, savukārt zaudējumi sasniedza 1,2 miljonus eiro.

“Lido” grupā ietilpst 13 ēdināšanas vietas un trīs veikali Rīgā, trīs “Lido” Tallinā, divi restorāni “Kirsons” un ražotne Berlīnē, kā arī gaļas un kulinārijas ražotne, alus darītava un konditoreja Rīgā.

Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 992 427 eiro. Uzņēmuma dibinātājs ir Gunārs Ķirsons, kurš ieņem “Lido” padomes priekšsēdētāja amatu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.