Lidostā “Rīga” atjaunos liftu atlidošanas zālē 0

Lai uzlabotu pasažieru ērtības, starptautiskajā lidostā “Rīga” no pirmdienas, 18.septembra, sāksies lifta rekonstrukcijas darbi E atlidošanas zālē, portālu “LA.lv” informēja lidostā.

Reklāma
Reklāma
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
TV24
“Viņi ir gatavi uz visādām neģēlībām.” Kas mudinātu Putinu pieņemt lēmumu uzbrukt NATO?
Veselam
Neviens to pat nenojauta – pasaulē populāros kosmētikas produktos vēzi izraisošas ķīmiskas vielas 800 reižu pārsniedz normu 33
Lasīt citas ziņas

Pēc rekonstrukcijas pašreizējā novecojušā lifta vietā pasažieriem būs pieejams moderns, plašs un ērts lifts ar lielāku pacelšanās ātrumu. Remontdarbi ilgs mēnesi, un to laikā pasažieru drošības nolūkā būs slēgtas arī kāpnes no E atlidošanas zāles uz reģistrācijas zāli un lidostas pasažieru termināla 3.stāvu.

Lidosta aicina pasažierus sekot īpaši izveidotajām norādēm un izmantot citus terminālī esošos liftus un kāpnes. No E atlidošanas uz reģistrācijas zāli visērtāk varēs nokļūt ar liftu, kas atrodas termināla ārpusē pa kreisi no “Narvesen” kioska pie taksometru līnijas. Savukārt uz 3.stāvu remontdarbu laikā var nokļūt ar liftu, kas atrodas reģistrācijas zālē iepretīm “airBaltic” kasēm.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanas spējām lidosta “Rīga” piedāvā īpašu pakalpojumu (PRM – Passenger with Reduced Mobility). Tas paredz palīdzību jebkurai personai, kuras pārvietošanās spējas ir ierobežotas fizisku vai mentālu problēmu, kā arī vecuma dēļ un kuras stāvoklis prasa papildus palīdzību pārvietojoties lidostā.

Tas ir bezmaksas pakalpojums, kas paredz sniegt pasažierim palīdzību no viņa ierašanās brīža lidostā līdz nokļūšanai sēdvietai gaisa kuģī, bet atlidojot – līdz atlidošanas zālei un bagāžas saņemšanai, kā arī nokļūšanai līdz transportam lidostas teritorijā.

PRM pakalpojums ir jāpiesaka 48 stundas pirms izlidošanas, aviokompānijas mājas lapā vai tūrisma aģentūrā, kur pirkta biļete. Pakalpojumu var pieteikt arī, ierodoties lidostā pirms izlidošanas – informācijas birojā reģistrācijas zālē vai izsaukuma punktos, kas atrodas autostāvvietā. Taču šajā gadījumā iespējamais gaidīšanas laiks var būt ilgāks nekā, ja pasažieris to piesaka savlaicīgi.

Jau ziņots, ka šā gada vasaras lidojumu sezonā no starptautiskās lidostas “Rīga” ir iespējams doties uz 89 galamērķiem visā pasaulē. Lidojumus no lidostas “Rīga” nodrošina 17 aviokompānijas – airBaltic, Ryanair, WizzAir, Aeroflot, SAS, Finnair, Norwegian Air Shuttle, Lufthansa, LOT Polish Airlines, Utair, Turkish Airlines, Ukraine International Airlines, RusLine, Uzbekistan Airways, Belavia, Ellinair un Smartlynx Airlines.

Lidosta “Rīga” atgādina, ka vasaras tūrisma sezonā rītos un vakaros lidostā “Rīga” ir liels vienlaicīgi ielidojošo un izlidojošo reisu skaits, tāpēc lidosta aicina arī tos pasažierus, kas ir reģistrējušies internetā un ceļo ar rokas bagāžu, ierasties lidostā savlaicīgi – vismaz 2,5 stundas iepriekš. Tāpat lidosta vērš uzmanību, ka pēc jaunās ES regulas par pasažieru datu pārbaudi stāšanās spēkā pasažieriem, kuri izlido uz ārpus Šengenas zonas valstīm, robežkontrole var prasīt ilgāku laiku nekā līdz šim, tāpēc aicinām pasažierus savlaicīgi doties uz savu izlidošanas sektoru.