Mobilā versija
Brīdinājums +8.4°C
Rolands, Rolanda, Ronalds, Erlends
Trešdiena, 18. oktobris, 2017
26. jūnijs, 2017
Drukāt

Lidostā “Rīga” šovasar jārēķinās ar ilgu reģistrāciju un drošības kontroli (1)

Foto LETAFoto LETA

Starptautiskajā lidostā “Rīga” vasaras sezonā, būtiski pieaugot galamērķu un pasažieru skaitam, ir jārēķinās ar ilgāku laiku reģistrācijai un drošības kontrolei, atgādina lidostas “Rīga” pārstāve Laura Karnīte.

“Piemēram, šogad maijā lidostā tika sasniegts jauns maijā apkalpoto pasažieru rekords – apkalpots vairāk nekā pusmiljons pasažieru, ceļotāju skaitam pieaugot par 10,8%, salīdzinot ar 2016.gada maiju. Vairāk nekā pusmiljons apkalpoto pasažieru mēnesī nozīmē, ka caur lidostas drošības kontroles līnijām vidēji ik stundu iziet 600 cilvēku, 15 000 līdz 20 000 pasažieru dienā,” sacīja Karnīte.

Sociālajā tīklā “Twitter” kāds lidostas apmeklētājs dalījies ar foto, kurā redzama rinda uz drošības kontroli, kas stiepjas līdz pat lidostas galvenajai ieejai.

Lidostas pārstāve informēja, ka lidosta veic pasākumus, lai esošās infrastruktūras iespēju robežās paaugstinātu reģistrācijas un drošības kontroles kapacitāti – vasaras sezonas sākumā atvērtas papildu drošības kontroles līnijas, kā arī tuvākajā laikā tiks pagarināti drošības līniju galdi, lai pasažieriem būtu ērtāk sagatavoties pārbaudei.

“Tāpat reģistrācija lidojumiem lidostas virszemes apkalpošanas dienesta apkalpotajos reisos tiek uzsākta jau 2,5 stundas pirms lidojuma un esam aicinājuši to darīt arī otru lidostā strādājošo virszemes apkalpošanas uzņēmumu,” skaidroja Karnīte.

Viņa piebilda, ka vienlaikus lidosta intensīvi strādā pie jaunā, plašā pasažieru termināļa projekta, kuru plānots uzbūvēt nākamo piecu gadu laikā – vienlaikus ar “Rail Baltic” dzelzceļa staciju.

“Tomēr tā saucamajās “pīķa stundās” (no rīta, pusdienlaikā un vakaros), kad vienlaicīgi ielido un izlido daudz reisu, pasažieriem diemžēl ir jārēķinās ar ilgāku laiku reģistrācijai un drošības kontrolei. Lai izvairītos no garajām rindām, aicinām pasažierus ierasties lidostā savlaicīgi – vismaz divas stundas pirms lidojuma,” piebilda Karnīte.

Starptautiskā lidosta “Rīga” ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs. No lidostas “Rīga” ziemas sezonā iespējams doties uz vairāk nekā 60, bet vasaras sezonā – uz gandrīz 90 galamērķiem, ko nodrošina 20 aviosabiedrības. 2016.gadā lidosta “Rīga” apkalpoja vairāk nekā 5,4 miljonus pasažieru – gandrīz 45% no kopējā Baltijas valstīs apkalpoto pasažieru skaita.

Pievienot komentāru

Komentāri (1)

  1. Vai Augulim ir valstisks ekonomisks pamatojums saglabāt valstij ietekmi Airbaltic? (Izņemot algas “varas silei” pietuvinātiem un slepenus darījumus pēc oligarhu interesēm (saskaņā ar “Rīdzenes” slepenām sarunām))
    Ļoti žēl, ka Latvijas valsts nav izvēlējusies Lietuvā esošo modeli – valsts sadarbībā ar lidsabiedrību apvienību attīsta infrastruktūru (LIDOSTA), bet pārvadājumus nodrošina privātas lidsabiedrības. Tas ir patiesi uz reālu, nevis valsts izpumpēšanu orientēts bizness. Šķiet “vilciens aizgājis”, leiši atkal apsteiguši. (arī ostās leiši veiksmīgi izmanto šo modeli) Tikai varas “siles” mafija uztur ideju par “Airbaltic” izdevīgumu.
    1. Būs nākošā krīze un atkal cirtīs zaudējumus pa Airbaltic un maksās Latvijas nodokļu maksātāji?!
    2.Iespējams, ka ar Rail Baltic pasažieri no Rīgas brauks uz Lietuvas vai Igaunijas lidostās izdevīgākām lidsabiedrībām, nevis lidos no Rīgas ar Airbaltic.
    3. Rīgas lidostas serviss ir vāji organizēts. Apšaubāms ir valsts organizētais lidostas paplašināšanas projekts, jo tas attīstīts bez lidsabiedrību iesaistes.
    4. Par Airbaltic un Rīgas lidostu prasās plašāks apraksts – par visiem ieguldījumiem, cik valsts ierēdņu to apkalpo ar izmaksām, salīdzinājums ar citām lidsabiedrībām Baltijā pēc cenām, kaut vai uz 10 lappusēm ar pielikumiem. Pēc analoģijas -“Ko ierēdņi mums nestāsta”. Vai Latvijas žurnālisti to spēj sagatavot?

Pasaulē
Draugiem Facebook Twitter Google+