Mobilā versija
+5.3°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
24. novembris, 2016
Drukāt

Lielais testa brauciens

Foto - Atis JansonsFoto - Atis Jansons

Pilnpiedziņas krosoveri un pikapi meža poligonā.

Aizvadītajā nedēļas nogalē konkursa žūrija pulcējās šā gada pēdējiem testiem, kuros piedalījās visi pretendenti. Tagad žūrijai jāatlasa septiņi finālisti, no kuriem 9. decembrī tiks izraudzīts titula pretendents.

Sākam publicēt žūrijas komentārus, kuros nemēģinām noskaidrot konkursa uzvarētāju, bet gan cenšamies apkopot kopējos iespaidus.

Ivars Caune: “Paldies rīkotājiem par lieliski organizēto pasākumu. Arī žūrija strādāja precīzi un lietišķi, turklāt šoruden talkā nāca arī daba – šādos ziemas apstākļos bija ļoti laba iespēja vispusīgi izmēģināt automobiļus un pārbaudīt to spējas dažādas kondīcijas ceļos. Pilnpiedziņas apvidniekus testējām arī smilšu un sniega bezceļos. Skaidrs, ka ikdienā tikai retais šos auto ekspluatē tik smagos apstākļos, taču šāds tests uzskatāmi demonstrē katra auto spējas. Šogad iegadījusies ļoti interesanta trīs pikapu (“Mitsubishi L200”, “Nissan Navara”, “Toyota Hilux”) sāncensība, kuriem tieši meža poligona daļa bija tā aizraujošākā. Visi trīs pikapi ir ļoti līdzvērtīgi un labā līmenī nostrādāti, taču katram ir savas nianses. Nebūs viegli izvēlēties uzvarētāju šajā papildnominācijā.

Ļoti labi sevi parādīja tikko līdz Latvijai nonākušais krosovers “Škoda Kodiaq”, kurš bija pārliecinošs bezceļā un arī uz piesnigušas šosejas sagādāja braukšanas prieku. Saprotams, ka līdzīgu sniegumu demonstrē arī tā radinieks “Volkswagen Tiguan”. Labi nostrādāts ir “BMW X1”, kurš ļoti labi uzvedās arī bezceļos. Par šo naudu zini, ko saņem. “Peugeot 3008” ir krosovers, kam netiek piedāvāta visu riteņu piedziņa. Tādēļ to bezceļos nedzinām. Turklāt lielākajai daļai lietotāju ikdienā pilnpiedziņa nav nepieciešama, bet palielināts klīrenss mūsu apstākļos gan var būt noderīgs. Šis krosovers izceļas ar ļoti pievilcīgu dizainu un interjera noformējumu. Kopumā visnotaļ laba mašīna, tikai tā kantainā stūre gan ir tāda nepierasta. Līdzīgs pilsētas krosovers ir “Opel Mokka X” – tā jau ir pārbaudīta vērtība par saprātīgu cenu.

No vasaras testiem vēlos pieminēt “Ford Mustang”, kurš patiešām sniedz braukšanas prieku. Kulta auto ar labu cenas un braukšanas īpašību līdzsvaru. Atgriežoties pie šiem sniegotajiem testiem, noteikti jāizceļ “Volvo V90″ pilnpiedziņas versijā. Perfekti nostrādāts, kā jau premiumklasē pieklājas. Automobilis lieliski vadāms, elektronika ļauj braukt ļoti filigrāni un tajā pašā laikā ar šo auto varētu droši braukt pat absolūts iesācējs.”

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustāPēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Uzmanību, šoferīši! Rīt darbu uzsāks vēl 20 stacionārie fotoradari; arī Grobiņā, Līgatnē, Rubenē (1)Pamatojoties uz Ministru kabineta 8.novembra konceptuālo ziņojumu par stacionāro fotoradaru ieviešanas gaitu, otrdien, 6.decembrī uz Latvija autoceļiem sāks darboties otrajā kārtā paredzētie 20 stacionārie fotoradari.
Draugiem Facebook Twitter Google+