Mobilā versija
+5.9°C
Sarmīte, Tabita
Piektdiena, 9. decembris, 2016
13. novembris, 2016
Drukāt

Lielveikali Latvijā cīnās par katru pircēju (4)

Foto - Shutterstock.comFoto - Shutterstock.com

Tuvākajā nākotnē tirdzniecības centru biznesā Latvijā jārēķinās ar to, ka šo biznesu krietni izmainīs esošo centru paplašināšanās, kā arī jaunu konkurentu ienākšana tirgū, intervijā aģentūrai LETA sacīja tirdzniecības centra “Domina Shopping” vadītāja Dina Bunce.

Viņa norāda, ka patlaban tirdzniecības centri Latvijā cīnās par katru pircēju, ko var piesaistīt. “Būtībā šobrīd jebkura tirdzniecības centra galvenais izaicinājums ir pircēju piesaiste. Taču mūsu biznesā jārēķinās, ka pircēju skaits ir tik liels, cik tas ir. Tāpat ne īpaši vienkāršs darbs ir tūristu pievilināšana iepirkšanās centriem,” atzina Bunce.

Tāpēc, pēc viņas sacītā, tirdzniecības centriem Latvijā tuvāko divu gadu laikā būs jāmāk attīstīt un izcelt sava unikalitāte, precīzi pozicionējot sevi uz citu tirdzniecības centru fona. Tāpat būs jāpievērš uzmanība gan esošo centru attīstībai, gan arī jaunu konkurentu un jaunu zīmolu ienākšanai tirgū.

“Domina Shopping”, kas šogad piedzīvoja īpašnieku un vadības maiņu, patlaban strādā pie jauna pozicionējuma un stratēģijas maiņas.

Bunce iepriekš sacīja, ka, analizējot kopējās tendences, mācoties no citiem centriem un meklējot savu ceļu, “Domina Shopping” komanda patlaban strādā pie jaunas attīstības un mārketinga stratēģijas izveides, kā arī pie jaunas izpratnes, kas vispār ir “Domina Shopping” primārā mērķauditorija.

Šogad jūlijā, samaksājot 74,5 miljonus eiro, Igaunijas fonds “EfTEN Real Estate Fund II AS” no “KanAm Grund Kapitalverwaltungsgesellschaft mbH” iegādājies tirdzniecības centru “Domina Shopping”.

“EfTEN Real Estate Fund II AS” ir 2015.gadā dibināts slēgtā tipa nekustamo īpašumu fonds. Fonda pārvaldību nodrošina uzņēmums” EfTEN Capital AS”, kas ir dibināts 2008.gadā. Uzņēmuma alternatīvo ieguldījumu fondu pārvaldnieka licenci ir izsniegusi Igaunijas Finanšu uzraudzības iestāde.

Tāpat ziņots, ka “Domina Shopping” pārvaldītājas SIA “Baltic Red” apgrozījums pērn bija 459 335 eiro un peļņa – 29 147 eiro. SIA “Baltic Red” dibināta 2007.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2845 eiro. “Baltic Red” pieder Lietuvas kompānijai “Baltic Red”.

Pievienot komentāru

Komentāri (4)

  1. Lielveikali nejēdz uzlikt normālas riteņu stāvvietas, notīrīt sniegu.

  2. kupiprodajkupiprodaj Atbildēt

    Ne vella viņi necīnās! Reku dižtargašs Danusevičs pat sacerējies, ka šie svētdienas svētīšot …

  3. nauda netrūkst ... Atbildēt

    .. vienīgi tā paiet garām valsts kasei.

  4. Lai tik ver vala jaunus lielveikalus,ar laiku sis telpas bus loti piemerotas biohumusa razosanai.Driz ari pie mums lielveikali saks izzust tapat ka Amerika.Partiku cilveki pirks interneta vai ari pa tieso no zemniekiem,ar vien vairak audzes pasi.Savukart lai Latvija pirktu apgerbu ir jabut vai nu loti trucigam,vai ari loti bagatam.

Tomātaudzētāji "Mežvidi" pārstrādās ogas un kaņepes (4)SIA "Latgales dārzeņu loģistika" plāno paplašināt siltumnīcas un attīstīt ogu un pat kaņepju pārstrādi
Gatis Strads. Mežā neatkarīgāks nekā teātrīSkatoties uz kokiem, redz ainavu, nevis eiro
Pasaulē
INFOGRAFIKA: Budžeta prioritātes - aizsardzība, drošība, veselība2017. gada valsts budžeta prioritārās nozares ir aizsardzība, sabiedriskā drošība un kārtība, veselība, sociālā aizsardzība un izglītība.
Draugiem Facebook Twitter Google+