Foto – LETA

Lipmans paziņo, ka viņu neinteresē “Olainfarm” 1

Sakarā ar publiskajā telpā atkārtoti izplatītajiem pieņēmumiem, ka AS „Grindeks” padomes priekšsēdētājs Kirovs Lipmans it kā esot ieinteresēts līdzdalībā AS „Olainfarm” un kaut kādā veidā varētu būt saistīts ar pēdējā laika notikumiem „Olainfarm”, Lipmans vēlreiz stingri apliecina, ka šis uzņēmums nav viņa interešu lokā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Lasīt citas ziņas

„Pusgada laikā, kopš man iepriekšējo reizi saistībā ar nepamatotiem publiskiem pieņēmumiem nācās sniegt šādu paziņojumu, nekas nav mainījies. Mani nākotnes plāni ir saistīti ar AS „Grindeks”, kas pašlaik strauji attīstās,” uzsver Lipmans.

Lipmans norāda, ka tikai pirms nepilniem trim mēnešiem AS „Grindeks” noslēdza Slovākijas farmācijas uzņēmuma „HBM Pharma s.r.o.” iegādes darījumu 18,2 miljonu eiro apmērā un līdz ar to tagad „Grindeks” koncernā ietilpst jau trīs farmācijas meitasuzņēmumi – arī AS „Tallinas farmaceitiskā rūpnīca” un AS „Kalceks”.

CITI ŠOBRĪD LASA

„Līdz ar to manai darbībai ir tikai viena stratēģiskā prioritāte – rūpēties par „Grindeks” koncerna tālāku veiksmīgu attīstību. Domāju, ka nav aiz kalniem brīdis, kad tas sasniegs 300 miljonu eiro gada apgrozījumu,” norāda K. Lipmans.

Saistībā ar publiskajā telpā izskanējušajiem pieņēmumiem Lipmans vēlreiz paskaidro, ka ar advokātu biroju „Rebenoks & Vilders” sadarbojas jau ilgāku laiku un šī advokātu biroja pārstāvji Pāvels Rebenoks un Mārtiņš Krieķis veiksmīgi pārstāv viņa intereses tiesvedībās, kas saistītas ar AS „Grindeks” akciju cenu.

„Taču šī sadarbība nekādā veidā nav un nemaz nevar būt saistīta ar biroja līdzdalību citās lietās un citu klientu interešu pārstāvēšanu. Kā zināms, šim respektablajam birojam ir daudz nozīmīgu klientu, taču tikai sazvērestību teoriju cienītāji, kam svarīgi skaļi paziņojumi, bet ne konkrēti fakti, spēj sasaistīt kopā dažādas lietas un atšķirīgus klientus,” rezumē Lipmans.

“Olainfarm” un “Grindeks”
Foto: LETA. Kolāža: “LA.lv”
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.