Mobilā versija
-2.2°C
Baiba, Barbara, Barba
Sestdiena, 3. decembris, 2016
21. marts, 2013
Drukāt

LMT maina logo, lai kļūtu par mediju


Foto - Ivars BušmanisFoto - Ivars Bušmanis

“Latvijas Mobilais telefons” (“LMT”) vakar paziņoja par zīmola maiņu un virzību uz interneta piepildīšanu ar saturu, darbojoties kā medijs un informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums. 


 

“Lai ceļš no domas līdz darbam būtu īsāks,” ar šādu novēlējumu “LMT” prezidents Juris Binde, piedaloties uzņēmuma valdes locekļiem un satiksmes ministram Anrijam Matīsam, vakar “LMT” centrālās ēkas priekšā atvēra aizkariņus jaunajam logo. “Šajā logo ir iekļautas visas tās vērtības, kuras esam gatavojuši iepriekšējo periodu: attīstība, sadarbība un aizrautība,” viņš paskaidroja savā ievadrunā.

Mainīts gan burtu šrifts, gan lielums, gan akcents, kuros pirmais un pēdējais izskatās kā iekaviņas platākajam un galvenajam burtam “m”, tādējādi akcentējot vārdu “mobilais”. Savukārt logo ir kā četri ķēdes posmi, kas, sajūgti kopā, iezīmē Latvijas kontūras. Video izpildījumā it īpaši veiksmīgi tas parāda komunikācijas dabu, veidojot divus noapaļotus trijstūrus un divus četrstūrus, kas saslēdzas vienā ķēdē – Latvijā. Dažs no klātesošajiem tur saskatīja olimpiskos riņķus, cits – govs ķēdi. Juris Kaža, zinošākais IT žurnālists, nosmējās: “Mudžeklis!” un piebilda: “Kad sāk domāt, tad visu ko var izdomāt.” Jānis Endziņš to novērtēja kā modernu. Pie šāda logo LMT nonāca ilgstošos meklējumos, fokusgrupās aptaujājot gan partnerus, gan klientus, un pirmoreiz Latvijā izmantojot neiromārketinga metodi.

“Līdzīgi kā mobilais telefons atbrīvoja sarunas un internetu no vadiem pilnīgi jaunai brīvībai, arī satura pakalpojumi dos brīvību daudzas lietas izdarīt ātrāk, vienkāršāk un lētāk jebkurā cilvēkam izdevīgā vietā un laikā,” attīstību iezīmēja Juris Binde.

Datu pārraidē investēti 50 miljoni latu, un kā tehnoloģiju līderis “LMT” turpinās investēt tīkla modernizācijā, apliecināja “LMT” viceprezidents Ingmārs Pūķis. “LMT” ir pirmais un vienīgais operators Latvijā, kas klientiem piedāvā plašāko 3G un moderno 4G tīklu ar optiskajam internetam līdzvērtīgu ātrumu. Tas gan kapacitātes, gan ātruma ziņā paver iespējas pilnīgi jauna veida un formas satura radīšanai.

Satiksmes ministrs Anrijs Matīss uzsvēra, ka, “attīstoties datu pārraides tehnoloģijām, drīz mēs nodrošināsim interneta un citu elektronisko pakalpojumu pieejamību plašā Latvijas teritorijā”.

Par satura pakalpojumu arvien pieaugošo popularitāti un mobilo telefonu kā straujāk augošo mediju kanālu liecina fakts, ka jau šobrīd Latvijā gandrīz puse datu apjoma “LMT” tīklā veido video pārraide. Drīzumā viedtālruņus kā medijus izmantos vairāk nekā televīziju, prognozē “LMT” prezidents.

Vai “LMT” būs pārraidītājs vai satura veidotājs, vaicāju Jurim Bindem. “Domāju, ka attīstīsies abos virzienos. Fiksētais telefons ir konkrētā adresē, bet mobilais telefons piesaistīts individuāli – personisks lietošanas līdzeklis.

Lielākie video patērētāji ir mobilo telefonu lietotāji – tas nozīmē, ka, izmantojot viedtālruņus, mēs varam dot iespēju katram izvēlēties to saturu, kādu viņš vēlas. Medijs – tas ir starpnieks, kas personīgi nogādā informāciju pieprasītājam. Satura pakalpojumi ir tālākas nākotnes jautājums. Pašlaik mēs piegādājam informāciju tikai par mūsu nozari. Taču nākotnē iespējams attīstīt citas jomas. Arī individuālas reklāmas ir viens no attīstības variantiem – ja klients vēlas izmantot internetu bez maksas, viņam jānoskatās reklāma, kas varētu būt ļoti personīgi orientēta,” tādu tuvāko nākotni zīmē “LMT” prezidents.

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+