Andris Zvaigzne
Andris Zvaigzne
Foto no Facebook

LTV žurnālista viltus avāriju skandāls: “Pirms trieciena autovadītājs vēl uzgāzēja!” 17

Vakar Latvijas Televīzijas pirmā kanālā programmā notika pēkšņas izmaiņas – raidījuma “Aizliegtais paņēmiens” vietā rādīja dokumentālo filmu “Cilvēku orgānu tirgus”. Kāpēc? Tāpēc, ka kāds no šī raidījuma žurnālistiem pats, iespējams, aizrāvies ar aizliegtiem paņēmieniem. Apdrošinātāji uzskata, ka viņš, iespējams, apzināti iesaistoties ceļu satiksmes negadījumos, nodarbojies ar apdrošināšanas atlīdzību izkrāpšanu. Šis žurnālists Andris Zvaigzne kopš vakardienas vairs LTV nestrādājot, apliecināja raidījuma “Aizliegtais paņēmiens” veidotājs Guntis Bojārs. Arī viņa rīcībā nonākusi šāda pati informācija no apdrošinātājiem, kas gan esot jāpārbauda. Taču, lai ar aizdomām nemestu ēnu uz LTV reputāciju, nolemts ar šo žurnālistu darba attiecības izbeigt. Jāpiebilst, ka vakardien plānotā raidījuma “Aizliegtais paņēmiens” temats arī bijis par apdrošināšanu, un, kā apliecināja G. Bojārs, tieši A. Zvaigzne bijis šī temata ierosinātājs.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

32 gadus vecajam Andrim Zvaigznem, spriežot pēc viņa profila attēla “Facebook”, patīk auto un autobraukšana. Taču saraksts, kas nonācis “LA” rīcībā, liecina, ka uz ceļa viņu kā autobraucēju vajā nelaimes. Kā jauns cilvēks var regulāri iekulties tik daudzos ceļu satiksmes negadījumos – kopš 2012. gada līdz šim brīdim – 24 reizes, tostarp 2014. gadā – 15 reizes! Turklāt sešas reizes mēneša laikā un vienudien – pat divas reizes pēc kārtas! Un vienmēr vainīgs ir cits braucējs! Speciālisti, kas analizējuši šo sarakstu, norāda uz vēl citām iespējami iesaistītām personām. Satiksmes negadījumos, kuros iekļuvis A. Zvaigzne, kā auto īpašnieks bieži figurē Ainars Bumbieris, kuram pašam arī, starp citu, gadījušās ķezas uz ceļa (vainīgi, protams, ir citi autobraucēji), kā arī vēl pāris jauniešu.

Satiksmes negadījumos iesaistītie auto ir ļoti dažādi, samērā ikdienišķi, bet 2015. gadā Zvaigznes un pārējo puišu rīcībā parādās 2006. gadā ražotais “Pontiac Grand Prix”, ko apdrošinātāju firmas pārstāvji savās sarunās jau dēvē par “slaveno pontiaku”. Spriediet paši – vispirms ar šo pontiaku, kas pieder Bumbierim, pagājušā gada 12. martā ceļu satiksmes negadījumā iekuļas Zvaigzne, 8. aprīlī – jau pats īpašnieks Bumbieris, 12. aprīlī – atkal Zvaigzne, 26. jūlijā šis auto jau pieder citam, 4. novembrī pontiaks ar jau mainītu numuru atgriežas Bumbiera rīcībā, un, viņa vadīts, tas cieš ceļu satiksmes negadījumā uz Vanšu tilta Rīgā un šobrīd izlikts pārdošanā sludinājumu portālā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Apdrošināšanas firmu pārstāvji uzskata, ka šie ceļu satiksmes negadījumi ir izraisīti mākslīgi, lai iedzīvotos uz civiltiesiskās apdrošināšanās izmaksām – no starpības, kas tiek izmaksāta un kas reāli tiek ieguldīta auto remontā.

Kā iespējams nopelnīt, ja jau par apdrošinātāju izmaksāto naudu jāremontē sasistā mašīna? Lai bizness būtu rentablāks, vislabākā izvēle ir rets auto. Piemēram, tādam pontiakam ne lietotas, ne jaunas rezerves daļas Latvijā praktiski nopirkt nevar – tās jāpasūta ASV un ir ļoti dārgas. Un apdrošinātāji ir spiesti aprēķināt zaudējumus pēc šīm cenām. Un tad krāpnieks var rīkoties apmēram tā: saņem no apdrošinātāja, piemēram, 2000 eiro, par 700 eiro kaut kā sataisa auto, pārējo ieliek kabatā. Lai apdrošinātājiem un policijai nerastos aizdomas par iespējami krāpnieciskām darbībām, vienam auto var mainīties vadītāji, īpašnieki šurpu turpu draugu lokā un beigās pat numurs. Taču šajā gadījumā aizdomas ir radušās. Taču ne A. Zvaigzne, ne kāds cits par vainīgu krāpšanā vai citā nelikumīgā darbībā nav atzīts.