Foto – LETA

LVC: Latvijā ceļu būves tirgus ir ļoti atvērts 0

Latvijā ceļu būves tirgus ir ļoti atvērts – tajā strādā kompānijas ar dažādu valstu kapitālu, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam “Baltic Business Service” pastāstīja valsts autoceļu pārvaldītāja “Latvijas Valsts ceļi” (LVC) valdes loceklis Jānis Lange.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins 124
Lasīt citas ziņas

“Mūsu tirgus ir ļoti atvērts – pie mums strādā gan lietuvieši, gan igauņi, gan somi, gan kompānijas ar Vācijas un Austrijas kapitālu. Daļa ārzemju firmu, kas nāk mūsu tirgū, kamēr piemērojas mūsu iepirkumu dokumentācijai, aktīvi sūdzas. Kad tās piemērojas mūsu dokumentācijai, vairāk nesūdzas. Grūti pateikt, kāpēc tās izvēlas šādu sūdzēšanās taktiku. Demokrātiskā iekārtā acīmredzot viņiem ir tiesības tā rīkoties, mēs to respektējam un rīkojamies atbilstoši likumam,” klāstīja Lange.

Uz jautājumu, vai LVC konkursos biežāk uzvar Latvijas vai ārzemju būvkompānijas, Lange atbildēja, ka uzvarētāji ir dažādi. “Nav tā, ka dominētu kāds uzņēmums. Vidējā konkurence uz kādu objektu ir astoņi deviņi pretendenti. Līdz ar to šī sfēra ir ļoti konkurences pilna. Jāatzīst, ka konkurences dēļ patlaban būvdarbu cenas bieži vien ir pat zemākas, nekā esam plānojuši. Līdz ar to neviens būvnieks nepamatotu peļņas procentu savā tāmē vairs nevar ielikt, un tas mūs priecē. Bet jāsaprot, ka ilgtermiņā jebkuram uzņēmumam, lai izdzīvotu, ir jāpelna. Tāpēc mēs esam ieinteresēti, lai šis tirgus būt ilgtspējīgs,” sacīja LVC pārstāvis.

CITI ŠOBRĪD LASA

Valstij piederošais LVC pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.