Foto – LETA

“Madara Cosmetics” produkciju plānots piedāvāt 100 veikalos Vācijā 3

Vācijas tirgu nav vienkārši iekarot lielā starptautisko konkurentu skaita dēļ, intervijā aģentūrai LETA sacīja kosmētikas ražotājas SIA “Madara Cosmetics” direktors Uldis Iltners.

Reklāma
Reklāma
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 33
10 apetīti nomācoši produkti, kas jāēd katru dienu 30
Lasīt citas ziņas

Viņš pastāstīja, ka uzņēmums ir izveidojis produkcijas izplatīšanas kompāniju Vācijā, nolīgstot darbā cilvēkus, kuri apkalpo pašreizējos un piesaista jaunus klientus. Pagaidām “Madara Cosmetics” Vācijā sadarbojas ar apmēram 50 partneriem, bet līdz gada beigām produkciju plānots piedāvāt 100 veikalos Vācijā.

Vienlaikus Iltners atzina, ka šāds veikalu skaits Vācijas tirgus mērogam ir ļoti mazs. “Lai mēs sasniegtu kaut kādu nopietnāku mērogu, mums vajadzētu būt 500-700 veikalos. Tas ir nākamo gadu darbs, lai mēs pamazām ietu uz priekšu un attīstītos,” sacīja kompānijas direktors.
Viņš arī atzīmēja, ka iekarot Vācijas tirgu nav vienkārši, jo tajā koncentrējas daudzi pasaules lielākie kosmētikas ražotāji, kā arī Vācijas dabīgās kosmētikas zīmoliem tas ir mājas tirgus, kas ir viņu priekšrocība.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Madara Cosmetics” direktors norādīja, ka, iespējams, arī citos tirgos, līdzīgi kā Vācijā, “Madara Cosmetics” varētu veidot produkcijas izplatīšanas uzņēmumus. “Vācija ir pirmā valsts, kurā mēs paši šo procesu organizējam, un mēs gribam saprast, iemācīties un pieslīpēt to, kā ir jādara pareizi. Nav izslēgts, ka nākotnē tas varētu būt modelis, kā mēs strādājam, – nevis, ejot jaunā valstī, meklējam izplatīšanas partnerus, bet atveram savu uzņēmumu un organizējam šo izplatīšanu paši,” teica Iltners.

Viņš pastāstīja, ka nākamajos gados plānots attīstīt pārdošanu arī Spānijā. “Šis ir pirmais gads, kad mēs esam būtiski pieaudzējuši apmēru, piemēram, tādās dienvidu valstīs kā Spānija un Itālija. Ja mums kādreiz bija šaubas, vai spāņu cilvēkam šis ziemeļu “fīlings” patiks, tad izrādās, ka jā, viņiem ļoti patīk mūsu ziemeļu pieskāriens,” teica Iltners, piebilstot, ka kompānija turpina fokusēties arī uz Nīderlandes un Apvienotās Karalistes tirgu, kur saredz tālākas attīstības potenciālu.

Jau ziņots, ka “Madara Cosmetics” no šā gada 1.jūlija pārņēma zīmola “Madara” izplatīšanu Vācijā, nodibinot distribūcijas organizāciju “Madara Cosmetics Gmbh”. Pārņemšanas procesā un organizācijas attīstībā kompānija plānoja investēt aptuveni 100 tūkstošus eiro, un tādējādi uzņēmums šogad plānoja dubultot līdzšinējo apgrozījumu, kā arī nodrošināt straujāku izaugsmi tuvāko triju gadu laikā.

“Madara Cosmetics” apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 2,5 miljoni eiro, kas ir par 43% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, bet kompānijas peļņa bija 300 000 eiro. 2015.gadā “Madara Cosmetics” strādāja ar 3,915 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 29,4% vairāk nekā

2014.gadā, savukārt kompānijas peļņa palielinājās par 19,1% – līdz 489 tūkstošiem eiro.
“Madara Cosmetics” dibināta 2006.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 106 652 eiro. “Madara Cosmetics” īpašnieki ir Lote Tisenkopfa-Iltnere (28,01% kapitāldaļu), Uldis Iltners (28,01%), AS “ALPS Investments” (20,01%), Zane Tamane (12%), Liene Drāzniece (7,98%), Paula Tisenkopfa (3,99%).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.