Mobilā versija
+4.9°C
Guna, Judīte
Sestdiena, 10. decembris, 2016
19. jūlijs, 2013
Drukāt

Mārketinga triki ar 0,99 turpināsies


Foto - LETAFoto - LETA

“Paldies Dievam, ka ar eiro ieviešanu varbūt atmetīsim neparocīgo Ls 9,99,” ar “Latvijas Avīzi” savās pārdomās dalās Jāzeps Keišs Rīgā.


 

Lielākie Latvijas mazumtirgotāji – “Elvi”, “Rimi” un “Maxima” –, vaicāti par cenu veidošanu akcijas precēm pārejas laikā no latiem uz eiro, apgalvo, ka tās pārrēķinās atbilstoši Latvijas Bankas oficiālajam valūtas kursam un tās necelt apņēmušies akcijas “Godīgs eiro ieviesējs” ietvaros. “Ja akcijas produkta cena šobrīd ir 9,99 LVL, tad pārejas posmā tā būs 14,21 eiro,” precizē SIA “Rimi Latvia” vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Podskočija. Tomēr no 99 centiem aiz komata eiro nelīdzēs atbrīvoties – kā nekā tas ir viens no efektīviem mārketinga paņēmieniem.

“Elvi” veikalos, veicot pārrēķinu no latiem uz eiro pēc noteiktā oficiālā kursa viens lats = 0,702804 eiro, plānots saglabāt vai pat samazināt vidējo piecenojumu precēm, taču pievilcīgo cenu piedāvājumu ar cipariem 99 aiz komata veikals īstenos arī ar eiro centiem.

Eiro līdzās latiem cenu zīmēs jāuzrāda no šā gada 1. oktobra, taču “Maxima” jau pasteigusies paziņot, ka jūlijā sāk izvietot abas cenas sveramajiem produktiem jaunajās vitrīnās. Augustā testa režīmā tās būs visos tīkla lielveikalos, skaidro preses sekretārs Ivars Andiņš.

Arī “Rimi” darot maksimāli iespējamo, lai cenu zīmes abās valūtās pircējiem nodrošinātu pirms 
1. oktobra. Pirkuma summa jaunajā valūtā būšot redzama arī ekrānos pie kasēm.

 

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+