Foto – LETA

Mārketinga triki ar 0,99 turpināsies
 0

“Paldies Dievam, ka ar eiro ieviešanu varbūt atmetīsim neparocīgo Ls 9,99,” ar “Latvijas Avīzi” savās pārdomās dalās Jāzeps Keišs Rīgā.


Reklāma
Reklāma

 

Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

Lielākie Latvijas mazumtirgotāji – “Elvi”, “Rimi” un “Maxima” –, vaicāti par cenu veidošanu akcijas precēm pārejas laikā no latiem uz eiro, apgalvo, ka tās pārrēķinās atbilstoši Latvijas Bankas oficiālajam valūtas kursam un tās necelt apņēmušies akcijas “Godīgs eiro ieviesējs” ietvaros. “Ja akcijas produkta cena šobrīd ir 9,99 LVL, tad pārejas posmā tā būs 14,21 eiro,” precizē SIA “Rimi Latvia” vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Podskočija. Tomēr no 99 centiem aiz komata eiro nelīdzēs atbrīvoties – kā nekā tas ir viens no efektīviem mārketinga paņēmieniem.

“Elvi” veikalos, veicot pārrēķinu no latiem uz eiro pēc noteiktā oficiālā kursa viens lats = 0,702804 eiro, plānots saglabāt vai pat samazināt vidējo piecenojumu precēm, taču pievilcīgo cenu piedāvājumu ar cipariem 99 aiz komata veikals īstenos arī ar eiro centiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Eiro līdzās latiem cenu zīmēs jāuzrāda no šā gada 1. oktobra, taču “Maxima” jau pasteigusies paziņot, ka jūlijā sāk izvietot abas cenas sveramajiem produktiem jaunajās vitrīnās. Augustā testa režīmā tās būs visos tīkla lielveikalos, skaidro preses sekretārs Ivars Andiņš.

Arī “Rimi” darot maksimāli iespējamo, lai cenu zīmes abās valūtās pircējiem nodrošinātu pirms 
1. oktobra. Pirkuma summa jaunajā valūtā būšot redzama arī ekrānos pie kasēm.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.