Mobilā versija
-4.0°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
8. augusts, 2013
Drukāt

“Maxima” apsteidz “Rimi”; apgrozījums pērn – 450,368 miljoni latu

Zolitūdē durvis ver jauns lielveikals "Maxima XX"

Jauna koncepta lielveikals "Maxima XX" Zolitūdē.

Rīga, 8.aug., NOZARE.LV. Tirdzniecības uzņēmuma “Maxima Latvija” veikalu apgrozījums 2012.gadā bijis 450,368 miljoni latu, kas ir 8,99% pieaugums salīdzinājumā ar 2011.gada apgrozījumu – 413,210 miljoniem latu, liecina “Firmas.lv” informācija.

Koncerna peļņa pieaugusi vairāk nekā septiņkārtīgi – no 1,869 miljoniem latu 2011.gadā līdz 14,342 miljoniem pērn.

Kā ziņots, tirgus līdera pēc 2011.gada apgrozījuma rādītājiem “Rimi Latvia” apgrozījums pērn sasniedzis 443,326 miljonus latu, bet kompānijas peļņa sasniegusi 8,950 miljonus latu.

Kā norādīts “Maxima Latvija” vadības ziņojumā, pagājušajā gadā mazumtirdzniecības tirgus palielinājies par 4,91%, salīdzinot ar 2011.gadu, kas bija viens no iemesliem koncerna apgrozījuma pieaugumam par 8,99%. Tāpat pieaugumu palīdzēja sasniegt arī veiktā 39 “Maxima” veikalu modernizācija, ierīkojot plašas sveramo produktu vitrīnas. Tas ļāvis krasi palielināt salātu un citu kulinārijas un konditorejas izstrādājumu klāstu.

Pērn “Maximas” tīkls tika paplašināts, atverot piecus “X” formāta veikalus. Kopumā 2012.gadā darbojās trīs “Maxima XXX”, 20 Maxima XX” un 118 “Maxima X” veikali, no tiem astoņi bija koncerna īpašumā un 133 – nomāti veikali. Daudzveidīgo produktu sortimenta nodrošināšanā koncerns sadarbojas ar apmēram 800 Latvijas un ārvalstu preču piegādātājiem.

Kopumā koncernā pērn strādāja 7565 darbinieki, kas ļāvis “Maximai” joprojām paturēt lielākā privātā darba devēja statusu Latvijā.

Kā norādīts ziņojumā, “Maxima Latvija” arī turpmākajā darbībā plāno darboties saskaņā ar stratēģiskajiem mērķiem, kas formulēti, ņemot vērā tirgus attīstību. “Maxima Latvija” ir noteikusi šādus stratēģiskos mērķus – saglabāt vienu no vadošajām pozīcijām mazumtirdzniecības tirgū, veidot klientiem veikalus ērtā atrašanās vietā, nodrošināt klientiem plašu produktu klāstu, cenas un uzticamu kvalitāti, optimizēt darbības izmaksas, kā arī nolīgt, attīstīt un noturēt labākos darbiniekus.

Lai sasniegtu šos mērķus, “Maxima Latvija” īsteno darba organizācijas un efektivitātes uzlabošanas programmas. Tās ietver veikalu ķēdes optimizāciju, ieguldījumu efektivitātes paaugstināšanu, uzņēmējdarbības integrācijas un vadības centralizāciju, zīmolu izstrādi, personāla vadības politiku un citus uzlabojošus pasākumus.

“Maxima Latvija” dibināta 200.gada 29.novembrī. Koncerna pamatkapitāls ir 3,450 miljoni latu. “Maxima Latvija” mātesuzņēmums ir Lietuvā reģistrētais “Vilniaus Prekyba UAB”, kura mātesuzņēmums savukārt ir Nīderlandē reģistrētais “Lincoln Land Erste B.V.”.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+