Publicitātes foto

“Maxima” paziņo par jauna pakalpojumu centra izveidi 0

Lai pilnveidotu klientu pieredzi un stiprinātu tās stratēģisko vadību, “Maxima Latvija” uzsākusi Biznesa pakalpojumu centra izveidi.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Tā ietvaros tiks izveidota vienota platforma, kurā tiks reģistrēti un strukturēti visi klientu un darbinieku pieprasījumi, jautājumi un cita informācija, ļaujot statistiski fiksēt aktuālākos jautājumus, kā arī savlaicīgi un efektīvi identificēt jomas, kuras nepieciešamas pilnveidot.

“Nodrošināt klientiem vislabāko pieredzi ir viens no “Maxima” izaugsmes stratēģijas mērķiem, tādēļ nepārtraukti ieviešam jaunas tehnoloģijas un risinājumus, kas vērsti uz klientu pieredzes pilnveidošanu. Stiprinot klientu pieredzes pārvaldību augstākās vadības līmenī, esam uzsākuši darbu pie jaunas uzņēmuma struktūrvienības izveides, uzticot to zinošam un profesionālam klientu attiecību ekspertam Ingai Šeningai, kurai ir vairāk kā 20 gadu pieredze klientu pieredzes vadībā,” saka “Maxima Latvija” valdes locekle Kristīne Āboltiņa.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ingas Šeningas pienākumos ietilps jaunā Biznesa pakalpojumu centra izveide, vadība un darbības nodrošināšana.

Plānots, ka Biznesa pakalpojumu centrs klientiem un darbiniekiem būs pieejams no 2020. gada sākuma.

Līdz tam koncentrējoties uz tā izveidi, testēšanu un labākas pieredzes ieviešanu praksē.

“Biznesa pakalpojumu centra izveide būs ieguvums gan “Maxima” veikalu darbiniekiem, gan ikvienam pircējam. Viens no galvenajiem uzdevumiem būs ātras un ērtas informācijas aprites sistēmas izveide, kas veicinās veikalu operatīvo darbu un nodrošinās pilnveidotu informācijas apmaiņas procesu ar mūsu klientiem,” norāda “Maxima” Biznesa pakalpojumu centra vadītāja Inga Šeninga.

Publicitātes foto

Inga Šeninga iepriekš 20 gadus strādājusi “SEB” bankā, ieņemot ar klientu pieredzes pilnveidi un jaunu produktu un pakalpojumu sistēmu ieviešanu un attīstību saistītus amatus.

Viņas pārziņā bijusi klientu centra vadība, euro ieviešanas projekti, kredītu izsniegšanas sistēma, produktu un procesu nodaļas vadība un citi uz klientu pieredzi vērsti projekti.

I.Šeningai ir trīs augstākās izglītības ekonomikā un uzņēmējdarbībā: Daugavpils Pedagoģiskajā Universitātē iegūts bakalaura grāds ekonomikā, Latvijas Universitātē iegūts maģistra grāds uzņēmējdarbībā un Makvērijas Universitātē Sidnejā, Austrālijā, iegūts maģistra grāds uzņēmējdarbībā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.