Mobilā versija
+5.0°C
Sabīne, Sarma, Klaudijs
Pirmdiena, 5. decembris, 2016
25. marts, 2014
Drukāt

“Mazda 3” trešais izlaidums

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Kopš pirmās paaudzes “Mazda 3” iznākšanas 2003. gadā visā pasaulē pārdoti četri miljoni šīs sērijas modeļu.

Ražotājam šis kompaktklases auto ir īpaši nozīmīgs, jo veido trešdaļu no visu pārdoto spēkratu skaita. Tagad pienākusi kārta jaunākajam trešās paaudzes modelim.

Iepriekšējo paaudžu modeļi pircēju atzinību iemantoja ar dizaina pievilcību un gaitas precizitāti. “Mazda” pārstāvji uzsver, ka, veidojot jauno automobili, galvenais uzsvars likts uz komfortu un vadāmību. Inženieri centušies panākt, lai vadītājam būtu vēl tiešāka un precīzāka saikne ar automašīnu, vienlaikus neaizmirstot par mūsdienu kompaktklases spēkratos pieņemto komforta līmeni. Īpaša vērība veltīta skaņas izolācijas uzlabošanai, par ko iepriekšējo paaudžu trešās mazdas nereti kritizētas.

Tāpat kā agrāk “Mazda 3” pieejama divās virsbūves versijās – kā piecdurvju hečbeks un četrdurvju sedans. Izskatā viegli atpazīt pašlaik aktuālo “Mazda” dizaina valodu, līdzīgi kā krosoveram “CX-5” un vidējās klases modelim “Mazda 6”. Salona noformējums gan nav tik klasiski atturīgs kā abiem minētajiem modeļiem. Īpaši tas attiecas uz bagātākajām aprīkojuma versijām ar lielu multimediju monitoru un sportisku mērinstrumentu paneli, kuram pašā centrā atrodas tahometrs, bet spidometram ir tikai digitālā versija. Interjerā patīkami pārsteidz apdares materiālu kvalitāte un solīdā atmosfēra. Vadītāja vietas ergonomika ir ļoti laba, un īpaši to novērtēs sportiski zemas sēdpozīcijas cienītāji. Kopumā var teikt, ka “Mazda 3” veidolā saglabājies iepriekšējo paaudžu mašīnām raksturīgais draudzīgums un dzīvesprieks.

Mūsu tirgū “Mazda 3” tiek piedāvāta ar diviem “Skyactiv-G” sērijas benzīna motoriem – 1,5 litru 100 ZS un 2 litru 120 ZS, kā arī “Skyactiv-D” 2,2 litru dīzeļmotoru ar 150 ZS. Sešpakāpju pārnesumkārba ir iekļauta standarta aprīkojumā, bet automātisko transmisiju var iegūt par papildu samaksu, izvēloties 2 litru benzīnnieku vai 2,2 litru dīzeļmotoru. Pretēji mūsdienu tendencei uz dzinēju tilpuma samazināšanu un turbopūtes ieviešanu “Mazda” inženieri iet savu ceļu un veiksmīgi turpina pilnveidot tradicionālos atmo­sfēriskos benzīna motorus, to konstrukcijā ieliekot lielu kompresijas pakāpi. Tādējādi šie motori padevušies visai ekonomiski un ikdienas braukšanā patīkami.

Vēl jāpiebilst, ka jaunajai mazdai pieejams plašs mūsdienu komforta un drošības aprīkojuma klāsts. Ir gan avārijas bremzēšanas asistents un adaptīvā kruīzkontrole, gan automātiskās tālās gaismas un citas noderīgas lietas.

“Mazda 3” sākuma cena ir 15 637 eiro.

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+