Publicitātes foto

“Mazda 6” joprojām pievilcīga 0

“Mazda 6” bijis viens no veiksmīgākajiem šā ražotāja modeļiem. Tagad pienākusi kārta trešās paaudzes automobilim, kam ir labas izredzes turpināt priekšteču panākumus.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām 137
Lasīt citas ziņas

Jaunais vidējās klases auto kļuvis izmēros lielāks un izskatā solīdāks. Neparasti, ka sedans ir par 65 mm garāks nekā universālis. Tas darīts, lai palielinātu vietu aizmugures pasažieriem, kam sedana gadījumā ir par 29 mm vairāk vietas kāju zonā. Savukārt universālim, kā jau tam pienākas, ir lielāks bagāžas nodalījums. Ražotāji šādu risinājumu skaidro ar to, ka sedanu pircējiem svarīgākas ir aizmugures pasažieru ērtības, bet universāļu cienītājiem būtiskāks ir kravas nodalījuma praktiskums.

Atšķirībā no atraktīvā ārienes noformējuma salons veidots krietni mierīgākā noskaņā. Priekšējā paneļa dizainā dominē klasiskas līnijas, iekārtojums ir ļoti līdzīgs krosoveram “CX-5”, kurš “Latvijas Gada auto” konkursā pērn uzvarēja apvidus auto nominācijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mazda 6” tiek piedāvāta ar divlitru benzīna motoru, kas pieejams ar 145 ZS vai 165 ZS jaudu, kā arī 2,5 litru 192 ZS benzīnnieku. Vēl dzinēju paletē ir 2,2 litru dīzelis ar 150 ZS vai 175 ZS jaudu. Pircēji var izvēlēties vai nu sešpakāpju mehānisko, vai sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Īpašas pieminēšanas vērts ir benzīna motoru ekonomiskums.

Pat nesaudzīgos ziemas un pilsētas apstākļos divlitru dzinējam apetīte bija tikai mazliet lielāka par ražotāja norādīto sešu litru vidējo patēriņu. Lielākajam benzīna motoram un dīzeļiem pieejama rekuperatīvā bremzēšanas sistēma i-ELOOP. Tā ļauj kinētisko enerģiju pārvērst elektroenerģijā, kas tiek uzkrāta speciālos kondensatoros.

Šī enerģija tiek izmantota automašīnas elektrisko sistēmu darbināšanai un tādā veidā jaunā ierīce ļauj samazināt degvielas patēriņu par 5%. Pretēji mūsdienu tendencei samazināt dzinēju tilpumu un ieviest turbopūti “Mazda” inženieri gājuši savu ceļu un veiksmīgi turpina pilnveidot tradicionālos atmosfēriskos benzīna motorus.

Sedana sākuma cena ir 16 180 latu, bet vagona sākuma cena 16 640 latu.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.