Mobilā versija
-1.7°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
9. aprīlis, 2013
Drukāt

“Mazda 6” joprojām pievilcīga

Publicitātes fotoPublicitātes foto

“Mazda 6” bijis viens no veiksmīgākajiem šā ražotāja modeļiem. Tagad pienākusi kārta trešās paaudzes automobilim, kam ir labas izredzes turpināt priekšteču panākumus.

 

Jaunais vidējās klases auto kļuvis izmēros lielāks un izskatā solīdāks. Neparasti, ka sedans ir par 65 mm garāks nekā universālis. Tas darīts, lai palielinātu vietu aizmugures pasažieriem, kam sedana gadījumā ir par 29 mm vairāk vietas kāju zonā. Savukārt universālim, kā jau tam pienākas, ir lielāks bagāžas nodalījums. Ražotāji šādu risinājumu skaidro ar to, ka sedanu pircējiem svarīgākas ir aizmugures pasažieru ērtības, bet universāļu cienītājiem būtiskāks ir kravas nodalījuma praktiskums.

Atšķirībā no atraktīvā ārienes noformējuma salons veidots krietni mierīgākā noskaņā. Priekšējā paneļa dizainā dominē klasiskas līnijas, iekārtojums ir ļoti līdzīgs krosoveram “CX-5”, kurš “Latvijas Gada auto” konkursā pērn uzvarēja apvidus auto nominācijā.

“Mazda 6” tiek piedāvāta ar divlitru benzīna motoru, kas pieejams ar 145 ZS vai 165 ZS jaudu, kā arī 2,5 litru 192 ZS benzīnnieku. Vēl dzinēju paletē ir 2,2 litru dīzelis ar 150 ZS vai 175 ZS jaudu. Pircēji var izvēlēties vai nu sešpakāpju mehānisko, vai sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Īpašas pieminēšanas vērts ir benzīna motoru ekonomiskums.

Pat nesaudzīgos ziemas un pilsētas apstākļos divlitru dzinējam apetīte bija tikai mazliet lielāka par ražotāja norādīto sešu litru vidējo patēriņu. Lielākajam benzīna motoram un dīzeļiem pieejama rekuperatīvā bremzēšanas sistēma i-ELOOP. Tā ļauj kinētisko enerģiju pārvērst elektroenerģijā, kas tiek uzkrāta speciālos kondensatoros.

Šī enerģija tiek izmantota automašīnas elektrisko sistēmu darbināšanai un tādā veidā jaunā ierīce ļauj samazināt degvielas patēriņu par 5%. Pretēji mūsdienu tendencei samazināt dzinēju tilpumu un ieviest turbopūti “Mazda” inženieri gājuši savu ceļu un veiksmīgi turpina pilnveidot tradicionālos atmosfēriskos benzīna motorus.

Sedana sākuma cena ir 16 180 latu, bet vagona sākuma cena 16 640 latu.

 

Pievienot komentāru

Ar motorizētu čemodānu var sasniegt ātrumu 13 km/hJa kādreiz lidostā radusies nepieciešamība dažu minūšu laikā nokļūt no viena termināļa uz otru, lai paspētu uz savu reisu, lielisks sabiedrotais būs motorizētais čemodāns "Modobag".
Vietnes "nozagts.com" un "Toma joki" nonākušas arī Drošības policijas redzeslokāSavstarpēji saistītās interneta vietnes "nozagts.com" un "ukradeno.com", kā arī viena no populārākajām sociālā tīkla "Facebook" lapām latviešu valodā "Toma joki" ir Drošības policijas redzeslokā, tomēr dienesta pārstāvji nekomentē šo interneta resursu saistību ar personām, kas saņem Krievijas finansējumu un izplata Krievijas ideoloģisko propagandu.
FOTO: Divi BMW "nesadala" Marijas ielu; viens ietriecas graustā (2)Pēc divu "BMW" automašīnu sadursmes Elizabetes un Marijas ielas krustojumā šovakar, viena no tām ietriecās Marijas ielas graustā.
Uzmanību, šoferīši! Rīt darbu uzsāks vēl 20 stacionārie fotoradari; arī Grobiņā, Līgatnē, Rubenē (3)Pamatojoties uz Ministru kabineta 8.novembra konceptuālo ziņojumu par stacionāro fotoradaru ieviešanas gaitu, otrdien, 6.decembrī uz Latvija autoceļiem sāks darboties otrajā kārtā paredzētie 20 stacionārie fotoradari.
Draugiem Facebook Twitter Google+