Ātrās ēdināšanas restorāna “McDonald’s” interjers.
Ātrās ēdināšanas restorāna “McDonald’s” interjers.
Foto – LETA

“McDonald’s” investēs 11 miljonus eiro restorānu ķēdes attīstībā Baltijā 2

Vadošā restorānu ķēde “McDonald’s” tuvāko divu gadu laikā investēs vairāk nekā 11 miljonus eiro restorānu tīkla attīstībā Baltijas valstīs. Līdz 2017.gada beigām “McDonald’s” plāno palielināt restorānu skaitu Baltijā līdz 40 restorāniem, to skaitā atvērt divus jaunus restorānus Latvijā.

Reklāma
Reklāma
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 154
Lasīt citas ziņas

“Esam gandarīti, ka “McDonald’s” restorānus Latvijā ik gadu apmeklē jau vairāk nekā 10 miljoni viesu. Mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai nodrošinātu apmeklētājiem aizvien jaunu un izcilu pieredzi mūsu restorānos. 2015.gads mums ir bijis bagāts ar vairākiem būtiskiem jaunumiem. Šogad, investējot kopumā 1,5 miljonus eiro restorānu tīkla attīstībā Latvijā, esam veikuši izmaiņas trīs restorānos, nodrošinot tajos jauna koncepta restorānu modeli un pašapkalpošanās viedkioskus, tāpat esam uzsākuši piedāvāt mūsu viesiem brokastu ēdienkarti, kā arī atvēruši jau divpadsmito “McDonald’s” restorānu Latvijā! Arī turpmākajos gados mēs turpināsim uzsākto attīstības tempu, fokusējoties uz augtākās kvalitātes maltītēm un unikālas pieredzes sniegšanu mūsu viesiem. Mēs jau šobrīd veicam izpēti, lai ieviestu “McDonald’s” restorānos jaunus klientu apkalpošanas veidus, vairākus digitālos risinājumus un jaunu burgeru līniju. Šos jaunumus piedāvāsim mūsu viesiem pakāpeniski jau no 2016.gada,” saka Vladimirs Jaņevskis, “McDonald’s” vadītājs Baltijas valstīs.

Kopumā 2016. un 2017.gadā “McDonald’s” investēs 3,79 miljonus eiro restorānu tīkla attīstībā Latvijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ieturot maltīti ārpus mājas, apmeklētāju garšas ekspektācijas un kvalitātes prasības ar katru gadu pieaug. Tādēļ “McDonald’s” pastāvīgi strādā pie maltīšu kvalitātes, lai piedāvātu maltītes, kas gatavotas tikai no augstākās kvalitātes produktiem. Būtisks jaunums tuvākajos divos gados būs jauna premium kvalitātes burgeru līnija, pie kuras darbs notiek jau šobrīd. Viena no prioritārajām attīstības jomām ir arī viesu apkalpošana. Lai padarītu to viesiem un restorāna darbiniekiem vēl ērtāku, “McDonald’s” strādā pie vairāku jaunu digitālo risinājumu ieviešanas maltīšu pasūtīšanas un apmaksas procesā. Pašlaik tiek apzinātas iespējas arī jauna viesu apkalpošanas veida ieviešanai “McDonald’s” restorānos, piedāvājot apkalpošanu pie galdiņiem. Līdz 2017.gada beigām tiks pabeigta arī jaunā koncepta un pašapkalpošanās viedkiosku ieviešana visos “McDonald’s” restorānos Baltijā.

“2014.gadā “McDonald’s” pārdošanas apjoms Latvijā pieauga par 4,33%, sasniedzot 18 miljonus euro. Pārdošanas apjoms visā Baltijā bija 51,3 miljoni eiro. Pieaugošais viesu skaits un pārdošanas apjoms ir ļāvis mums nostiprināt nozares līdera pozīcijas ne vien Latvijā, bet visā Baltijā. Esmu gandarīts, ka ar 27,5 miljoniem viesu gadā “McDonald’s” ir iecienītākais restorānu tīkls Baltijas valstīs,” saka V.Jaņevskis.

“McDonald’s” ir arī viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem ēdināšanas nozarē gan Latvijā, gan Baltijā. 2014.gadā “McDonald’s” samaksāto nodokļu apjoms sasniedza 4,8 miljonus eiro Latvijā un kopumā 14,5 miljonus eiro visā Baltijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.