Mobilā versija
Brīdinājums -0.4°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
14. novembris, 2014
Drukāt

Melbārde: Rīgai kā Eiropas Kultūras galvaspilsētai trūka reklāmas (3)

Foto: LETAFoto: LETA

Analizējot Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas veikumu, jāizvērtē arī tas, kāpēc Rīga netika reklamēta kā kultūras galvaspilsēta, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā “Rīta Panorāma” sacīja kultūras ministre Dace Melbārde.

“Lielākā neveiksme ir tā, ka Tūrisma attīstības valsts aģentūrai neizdevās laicīgi pabeigt iepirkumu, kas saistīts ar Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas reklamēšanu tieši tūrisma nozīmē,” atzina ministre.

Viņa uzsvēra, ka šā iemesla dēļ tika palaista garām iespēja runāt par Rīgu kā kultūras tūrisma pilsētu.

“Domāju, ka pie izvērtēšanas šis jautājums ir jāpaceļ, kas ir bijuši par šķēršļiem, kāpēc tas nav izdarīts,” teica Melbārde.

Jau vēstīts, ka izskanējuši pārmetumi, ka ārzemēs trūkst pilnīgi jebkādas reklāmas par Rīga kā Eiropas kultūras galvaspilsētā plānotajiem kultūras pasākumiem.

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. Reklāmu var organizēt arī bez lielas naudas, bet drusku tomēr vajag. Nu nekā nedabūjām.

  2. Un ko mēs zinām par Ūmeo? Par citu gadu kultūras galvaspilsētām? Pie mums šī informācija nenonāk, kaut esam ES dalībvalsts. Par Rīgu – palaista garām īpaša izdevība. Ekonomika zaudējusi miljonus, prāmji sarukuši, lidmasīnu reisi nepaplašinās utt. Kur nu vel zaudējumi amatniekiem, edinātajiem, veikaliem utt, utt. Būtu palīdzējusi apēst mūsu piena produktus, nav kur likt.

  3. Vis apstājas pie iepirkumiem un pārsūdzībām. TV rādīja sižetu par sabrukušo ceļu ,gribējuši rekonstruēt 2015.g, taču iepirkums pārsūdzēts un nu tik 2016, ja atkal pārsūdzēs…? To iepirkumu sistēmu ,taču vajadzēt noregulēt.

Latvijā iedegas Ziemsvētku egles, sākas rūķu darbnīcas un Adventa koncertiZiemassvētku gaidīšanas laikā arvien vairāk un vairāk sirsnīgu sarīkojumu gaida ģimenes.
Draugiem Facebook Twitter Google+