Publicitātes foto

“Melnais balzams” arī kosmētikā 0

Sākta inovatīvas kosmētikas ražošana – apvienojoties kosmētikas un ekoloģisko produktu ražotājam “Seal” un zīmolam “Rīgas Melnais balzams”, radīta ekskluzīva kosmētikas līnija, ziņo ražotāju pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 65
Lasīt citas ziņas

Jauno produktu sastāvā izmantoti tie paši augi, kas atrodami leģendārā dzēriena receptūrā.

“Daudzus gadus mēs esam krājuši pieredzi, zināšanas un pilnveidojušies, lai tieši šobrīd būtu gatavi radīt ko unikālu. Ar jaunās līnijas izveidi plānojam apgūt jaunu tirgus segmentu, kā arī spēcināt mūsu klātbūtni kosmētikas tirgū,” stāsta Baiba Megre, “Seal” valdes locekle.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Pasaules pieredze un citu lielo alkoholisko zīmolu prakse apliecina tendenci dažādot veidus, kā zīmols sasniedz savu patērētāju. Pirms daudziem gadiem neviens nevarēja pat iedomāties, ka, piemēram, modes dizaineriem varētu būt savas smaržas, bet, re, mūsdienās tas ir pilnībā pašsaprotami un teju vai obligāti,” norāda “Rīgas Melnā balzama” globālā zīmola vadītājs Māris Kalniņš. “Ir arī vairāki piemēri, kuros zīmoli iziet no savas pamata kategorijas, lai kļūtu vēl tuvāki saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem. Esam pieņēmuši lēmumu savus patērētājus satikt ne tikai alkohola nozarē, bet arī ārpus tās – kosmētikas nozarē.”

Arī citi starptautiski atpazīstami alkohola zīmoli, piemēram, degvīns “42 below”, viskijs “Jack Daniels” un proseko “Rosé” ir īstenojuši līdzīgu praksi, paplašinot savu darbību ārpus dzērienu nozares un pievēršoties tieši skaistumkopšanas nozarei. Arī pasaulē plaši atzītais zīmols “Carlsberg” sadarbībā ar dāņu kosmētikas ražotāju “Urtegaarden” pirms diviem gadiem izveidoja īpašu sejas un ādas kopšanas līdzekļu līniju vīriešiem. Arī šo produktu sastāvā tika izmantotas to līdzīgās sastāvdaļas – mieži, apiņi un raugs – līdzīgi kā “Rīgas Melnā balzama” un “Seal” gadījumā – zālītes.

Kosmētikas līdzekļu līnija piemērota gan sievietēm, gan vīriešiem. Produktu klāstā ir pieejams zīdainas tekstūras roku krēms, maigi attīrošas roku ziepes un ādu mitrinoša dušas želeja. Produkts pieejams gan ar rūgteni saldu aromātu, gan ar upeņu smaržu. Kopš vakardienas jaunie produkti nopērkami veikalos.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.