Mobilā versija
-3.0°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
3. janvāris, 2015
Drukāt

Mēnesi vecs bērns saindējies ar medikamentiem (9)

Foto-ShutterstockFoto-Shutterstock

Piektdien, 2.janvārī, mediķu palīdzība bijusi nepieciešama kādam vienu mēnesi vecam bērnam, kurš saindējies ar medikamentiem, aģentūrai LETA pastāstīja Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) pārstāve Sanita Malēja.

Malēja skaidroja, ka zīdainītim doti vitamīni, taču sajauktas pudelītes. Cietušais nogādāts slimnīcā ar saindēšanos.

Kopumā vakar saņemts 1293 izsaukums, 158 bijuši saistīti ar traumām.

Pievienot komentāru

Komentāri (9)

  1. Bezatbildība.

  2. Izņemt no tirdzniecības visus medikamentus un vitamīnus. Tāpat kā etiķa esenci. Veselību mazulim.

  3. Vitamīni var izsaukt alerģiju,beidziet dot sintētiskos vit.,kā arī paši tos lietot

  4. dodot zales vai kadus nepieciesamos vitaminus bernam tada vecuma zalu pudelites vajadzetu parbaudit vismaz vairakas reizes, ja jau zales kas domatas bernam atrodas kopa ar zalem pieaugusajiem.

  5. Iespejams tika dots D vitamins…

  6. atkal sintētiskos vitaminus tikko dzimušam bērnam tiek doti .,ja viss kas vajadzīgs ir mates pienā.,zīdainim!!!!!

    • un kā tu zīdainim iebarotu Atbildēt

      teiksim d vitamīnu ” dabisko” ? pats rahitains neesi izaudzis jo tev deva visu ko vajadzeja, bet attistibā noteikti atpaliki pamatīgi.

  7. Pareizāk bija jāsaka, ka saindēts bērns…

Draugiem Facebook Twitter Google+