Kokteilis
Stilo

Merilinas Monro skaistuma un sievišķības noslēpumi 16

Foto: LETA/AFP

Merilina Monro ir vecās Holivudas mūžīgā valdzinājuma simbols. Daudzas sievietes viņu uzskata par gaumīgāko stila ikonu un mēģina atdarināt viņas unikālo un seksīgo izskatu.

Ja esi viena no tām sievietēm, kuru aizrauj Monro gaume un izskats, tad noteikti iepazīsties ar viņas noslēpumiem, kas pastāstīti viņas pašas vārdos.

1.Nesauļojies, tā vietā ieziedies ar vēsu krēmu

“Par spīti tam, ka Kalifornijā iedegusi āda ir modē, es neuzskatu, ka iededzis ķermenis ir pievilcīgāks… vai veselīgāks, kas nav mazāk svarīgi. Esmu ļoti tumša iedeguma pretiniece un man patīk justies gaišai.”

Lai iegūtu starojošu seju, Merilina kā kosmētikas bāzi izmantoja Nivea krēmu vai vazelīnu. Viņas dermatologs Erno Enzo pagatavoja viņai īpašu augu balzāmu 3-9, kas palīdzēja sadziedēt pumpas, kā arī mitrinošu krēmu- Active Phelityl Cream.

2. Pieņem savu iekšējo blondīni

“Holivudā daudz svarīgākas ir meitenei piemītošās īpašības, nevis viņas matu sakārtojums.”

Merilinas iecienītākais platīna tonis ir “Spilvendrānu baltais“. Viņa reizi trijās nedēļās balināja matu šķipsnas. Uz matu saknēm viņa uzklāja Johnson’s Baby pūderi, lai tie būtu retāk jāmazgā.

3. 5 pilieni Chanel Nr. 5

“Jūs jau zināt, ka man uzdot daudz jautājumu. Piemēram: Kas man ir mugurā, kad dodos gulēt? …Tādēļ es atbildēju, ka Chanel Nr. 5, jo tā ir taisnība!”

Monro pirms gulētiešanas vienmēr iesmaržinājās, izmantojot 5 pilienus Chanel Nr. 5. Viņai aromāts tik ļoti patika, ka viņa smaržas pievienoja pat ejot vannā.

4. Pacel skaistuma miega latiņu augstāk

“Man nepatīk nēsāt pidžamu vai dīvainos naktskreklus; tie traucē manu miegu.”

Pirms gulētiešanas, Merilina seju mērcēja bļodā ar siltu ūdeni un tad viņa devās gulēt uz 5-10 stundām, viņa gulēja baltā, vienvietīgā gultā.

“Svētdienās, kas ir manas pilnīgās atpūtas dienas, man dažkārt nepieciešamas 2 stundas, lai pamostos, es izbaudu katru miegainības mirkli.”

5. Veic stratēģiskus vingrinājumus, bet nepārcenties

“Es ritmiski neskaitu izpildītos vingrinājumus, kā to dara ļaudis radio stacijās; es nespētu paciest vingrinājumus, ja man tos izpildot būtu jāievēro režīms.”

Merilinai bija jāveic visai vienkārši, ķermeni nostiprinoši vingrinājumi.

15 reizes viņa virs galvas pacēla 2,30 kg smagas hanteles, sākot no pozīcijas ar plaši izplestām rokām, otrais piegājiens jāizpilda turot rokas galvas augstumā, bet trešais, turot tās saliektas 45° leņķī. Merilina katru rītu pildīja šos vingrinājumus, līdz bija kārtīgi piekususi.

 

Avots: www.womendailymagazine.com.co

 

Saistītie raksti
LA.lv