Mobilā versija
-0.7°C
Baiba, Barbara, Barba
Svētdiena, 4. decembris, 2016
28. aprīlis, 2016
Drukāt

Mīļā režisore, kur loģika! “Saplēstās krūzes” meksikāņu kaislības sanikno kritiķus, smīdina skatītājus (57)

Publicitātes fotoPublicitātes foto

Šosestdien Latvijas Televīzijas 1. programmā meksikāņu seriāla cienīgas kaislības latviešu izpildījumā būs beigušās – “Saplēstajai krūzei” pienākusi pēdējā sērija. Vairs nekādu slepkavību, bērnu slīcināšanu vai brēcināšanu, mīlas sāpju, krāpšanas un nodevību, vārdu sakot – miers mājās.

Laiks izvētīt, kas no režisores Intas Gorodeckas un viņas radošās komandas ražojuma sanācis. Skatītāju skaits – vidēji 130 – 170 tūkstoši (TNS dati) sestdienas vakaros pie tālrāža un vieta skatītāko raidījumu divdesmitniekā. Palasot komentārus tiem dažiem rakstiem, kas drukātajos vai interneta medijos veltīti “Saplēstajai krūzei”, prieka par latviešu seriāltaisītāju veikumu pamaz. Ja pajautā profesionāļiem – kino un teātra kritiķiem, režisoriem un scenāristiem, tad… Lasiet nu paši!

“Latvijas Avīzē” ar savu vērtējumu par LTV seriālu “Saplēstā krūze” – kinokritiķe Anita Uzulniece un Kristīne Simsone, teātra kritiķe Valda Čakare, prozaiķe, dramaturģe Māra Svīre un režisori – Dzintra Geka-Vaska un Jānis Streičs.

Līdzība ar Dienvidamerikas “ziepjeņu” ražojumiem nākusi prātā režisorei Dzintrai Gekai-Vaskai, viņa arī Sabiedriskās konsultatīvās padomes locekle, kas darbojas mediju uzrauga NEPLP paspārnē. Vērtējums seriālam nav pozitīvs – pēc meksikāņu šnitēm piegriezts, visu laiku līķi un nemotivētas darbības. Taču viņa to skatās, jo jāredz taču, kas Latvijas sabiedriskajā televīzijā par tautas naudu saražots. Runā, ka LTV šim projektam iztērējusi ap 600 tūkstošiem eiro (katra sērija apmēram 50 – 60 tūkstoši eiro). Gekas-Vaskas dzīvesbiedrs komponists Pēteris Vasks dusmojas gan par laika šķiešanu pie televizora, gan dīvaino pasauli, kurā dzīvo “Krūzes” varoņi – gandrīz neviens tur nestrādā! “Var jau būt, ka mēs ar Pēteri neesam šī seriāla mērķauditorija,” nosmej Dz.Geka-Vaska.

Seriāla režisore – inscenētāja Inta Gorodecka – intervijās uzsver, ka par pamatu ņemts oriģinālscenārijs (autore – Gunta Kalniņa, līdzautores – I. Gorodecka un Inta Bernova) ar “maziem motīviņiem” no Alfrēda Dziļuma romāniem “Saplēstā krūze” un “Vilka zobs”. Viņas fokusā – stāsts un cilvēku attiecības, kam modelis taču vienmēr bijis viens un tas pats, bet laiks un vide – stilizēta, tāda kā 30. gadu jeb retro noskaņa.

“Ja skatāmies pēc brunču garuma, tad varētu būt pirmskara Latvija, ja spriež pēc plandošajiem matiem, kas tolaik nebija piedienīgi, jo meitenei bija jābūt sapītiem vai īsiem matiem vai pat lakatiņam galvā, tad tās ir mūsdienas, bet pēc cilvēku attiecībām – absolūti nesaprotams laiks,” spriež rakstniece Māra Svīre, kura sestdienas vakarus “Saplēstajai krūzei” velta tikai tāpēc, lai pavērtētu, līdz kādām aplamībām veidotāji spēj nonākt.

Stilizācija seriāla veidotāju izpratnē ļauj ignorēt vēsturiskas detaļas vidē un apģērbā, bet attiecībās un dialogos lietot arī mūsdienīgu valodu. “Čau, meitenes!” vai “Tu, ko!” ir tikai dažas stila ogas no retro dialogu dobes.

“Ļoti grūti izprast varoņu darbības motivāciju – ja tas viss izskatās kā stilizētas mūsdienas ar retropiesitienu, tad ticamības moments, lai no sirds varētu seriālam dzīvot līdzi un ļauties tajā atainotajiem pārdzīvojumiem, pamatīgi zūd,” norāda “Ir” kinokritiķe Kristīne Simsone, viena no retajām profesionālēm, kas pievērš uzmanību arī pašmāju seriāliem. Līdzīgi domā arī teātra kritiķe Valda Čakare un kinokritiķe Anita Uzulniece. Autoru izvēlēto žanru – melodrāmu – V. Čakare novērtē kā visnotaļ piemērotu, taču tas nav izmantots gaumīgi un skatījums uz lietām un parādībām sanācis nekonsekvents. “Pretenzija uz pirmskara Latviju neiztur kritiku leksikas dēļ, ja cilvēki tur runā kā mūsdienu jaunieši.” Tuvinot notikumus un attiecības mūsdienām, seriāla veidotāji ir pārrēķinājušies, ir pārliecināta A. Uzulniece. “Jo personiskāk un patiesāk autors veido materiālu, jo plašāks cilvēku loks var ar šo darbu identificēties. Stilizācija par katru cenu šajā gadījumā skatītājam materiālu padara mazāk ticamu, un seriāls zaudē,” atzīst kinokritiķe.

Visu rakstu lasiet piektdien, 29. aprīlī, “Latvijas Avīzē” vai E-izdevumā!

Līdz šim skandalozāko – seriāla 11. sēriju – vari noskatīties šeit!

Pievienot komentāru

Komentāri (57)

  1. Mums joprojām grib uzspiest padomju standartus – pie mums seksa nav, latvieši tikai strādāja un raudāja žēlas asariņas. Staigāja pastalās un bizītes kārtīgi sapina, runāja Endzelīna valodā. Tikai Straumēni. Latvieši esam dažādi un kaislības mums nav svešas, filma ārda stereotipus. Vareni! Tā ir uzdrošināšanās. Esmu apspriedusies draugu lokā – citam traucē grāmatā lasītais, bet kopumā zīvelīgi cilvēki domā, ka prieks skatīties. Miljons reižu gaumīgāka par nu jau galīgi idiotiem domāto Ugunsgrēku, kas gan sasniedzis tizluma kalngalus.

  2. Vēl maigi uzrakstīts. Patiesībā vāji satrākelēta Gorodeckas haltūra. Ar absolūti amatierisku scenāriju, kas nav graša vērts. Jautājums ir: vai un kā tika rīkots konkurss uz šo nodokļu maksātāju naudas tērēšanas pasākumu? Kas to vērtēja un kas pieņēma lēmumu? Kas nes atbildību par šo brāķi? Ja nozares profesionāļi šo vērtē, kā izgāšanos, tad vai būs kādas konsekvences?

  3. Pētersones kundze – vai jūs neslimojat ar “lieluma māniju” ? Mums gan patika un ar nepacietību gaidījām katru sestdienas vakaru , lai skatītos “Saplēsto krūzi”! Mums patika ! Paldies LTV !

  4. jau Ugunsgrēks ir atraktīvāks.

  5. Bet man patika.

  6. Skatītāji ir dažādi. Lētai gaumei okei. Jēlības, slepkavības ut…

  7. Kritiķi ir vai nu neizdevušies aktieri vai vēl trakāk sūdīgi un sevi nepierādījuši režisori! Ko gan vēl latvietim vajag kā iekost otram latvietim. Un nesaprotu kāpēc nevar jaukt stilus un laikus, tā to redz režisors! Kāpēc ne? Man tas nemaz netraucēja!
    Un es uzskatu, ka tādiem “kritiķiem” vispār nav jābūt! Kas tā vispār par profesiju?!

  8. I.Gorodecka acīmredzot bija sākusi rullēt. Lai nevaino skatītājus, lai paanalizē, kāpēc ļaudis tā sašutuši.
    Angļu Karš un miers labāk patika par Bondarčuka seriālu, kur veselām sērijām rādīja kauju batālijas.
    Bet par slepkavībām ir tā, ir darbi, kur bez tā neiztikt. Bet slepkavot, lai saasinātu sižetu…
    Saplēstajā krūzē slepkavības ir pašmērķīgas un pat stulbas.

    • Līdz šim bija tikai viena slepkavība,kad Lūcija iesita ar airi dzirnavniekam un viņš noslīka.kāpēc runājam daudzskaitlī?

      • kā jums patika tas skats ar Ēriku-guļošu kapa apmalē vakardienas sērijā? Kaut ko idiotiskāku es līdz šim nebiju redzējusi.

  9. Protams! Var jau gāzt samazgas Gorodeckai un viņas komandai! Var apriet! Var saukāt un piesaukt! MAN IR UN PALIEK VIENS JAUTĀJUMS: “Kāpēc tiek rādīti tādi MĒSLI un SAMAZGAS kā Mīlas jūra un Mīlas viesulis? K Ā P Ē C? Man kāds jautāja? Mania ģimenei, maniem kaimiņiem? Šie atklātie meli, sadomājumi, izsmiešana, bļaušana, kliegšana, vārmācība, aicinājums – ATKLĀTS – uz vardarbību! Kāpēc šo JŪS atbalstat un rādat??? No Intas Gorodeckas filmas neviens neko ļaunu nedarīs. Jā! Nevajadzēja minēt Dziļumu un palaist savu gara darbu! Slavējat Zvirbuļa darbu! Tad nu man jājautā – KURŠ no JUMS ir izlasījis šo darbu? “Ielāpiņu” filma – tā saucam mēs! Gribējis jau ir kaut ko parādīt….arī BRĪNIŠĶĪGI aktieri, bet….nu nemaz un nekas labāks par “krūzi”! Laikam jau tā ir, ka vērtētāji vēl arvien dzīvo pēstaļina un PSRS laiku ietvaros: izskatīt, analizēt, aizliegt, neļaut… PRotams, Gorodecka nekad nebūs Streičs – un paldies dievam! – KATRAM SAVS ROKRAKSTS! Esmu pārlicināts, ja Inta uzņemtos stāstīt autentiski par Turaidas rozi, tad viņa to NOTEIKTI izdarītu 100x labāk par Krenberga samākslojumu, ja būtu jāuztaisa par karu…. BŪTU! Paskatieties krievu tagadējos ražojumus: duršana, šaušana, sišana līdz nemaiņai vai nāvei, meli, , meli, meli utt. Valsts, kuras FILMAS tiešām BIJA ar saturu, ar vērienu… “Ķarš un miers” – oriģināls un tagadējais – franču! Atkārtoju- pirms apriet savējos – izmetiet no aprites to, kas TIEŠĀM KAITĪGS MŪSU SABIEDRĪBAI!

    • Mīlas viesulis nav valsts pasūtijums, bet Meksikāņu exportprodukts jampampiņiem. Bet salīdzinājums ar šo štruntu vietā. Varbūt Gorodeckai jālido strādāt uz Meksiku?

  10. Izrādās, ar labiem aktieriem arī var sataisīt galīgu sviestu…

  11. Jā, liekas, to iepriekšējo – garlaicīgo seriālu kritiķi slavēja.

  12. Skatītāji neniknojas, bet priecājas par labajiem aktieriem un spraigo sižetu. Protams, ka slepkavību ir par daudz! Kad autors nezin, ko darīt ar varoņiem, viņš tos piebeidz! Protams, ka tie ir mūsdienu cilvēki ar mūsdienu leksiku, kas ieklīdūši kādās cita laikmeta dekorācijās. Bet Saplēstās krūzes tēls ir labs! Kaut kādi rakstri ir. Un šo gabalu vismaz var skatīties atšķirībā no tā iepriekšējā latviešu seriāla (neatceros nosaukumu, spēlēja Pasternakas), kuram bija tikai skaisti skati, bet tas bija tik garlaicīgs, ka pat vienu sēriju līdz galam nespēju izvilkt.

  13. Ja būtu pieturejušies pie Dziļuma romāna,sanāktu labāks seriāls.Te kaut kas līdzīgs Midsommeras slepkavībām,tikai neviens neizmeklē slepkavības ar airi,gultā,vai purvā.Pozitīvi,ka seriāla iespaidā izlasīju romānu-ļoti labs!

  14. Švakuckis diemžēl ir sanācis. Ja gribēja Meksiku, tad kāpēc tik diletantiski ir jārāda Pirmā Republika. Pārmetumus manuprāt ir pelnījis filmas ”noformētājs”, ļoti daudz vēsturisku neatbilstību, faktiski tikai no tā vien sastāv. Dažbrīd liekas, ka filmas aktieri paši nesaprot, ko viņi īsti dara kadrā un kāpēc? Jāizdara secinājumi un jādodas tālāk! Latviešu seriāli ir vajadzīgi, bet ne šādas kvalitātes un līmeņa…

  15. Man ir 75 gadi. Atceros kādi bija lauki pirms kolhozu dibināšanas, kā cilvēki stradāja. Ja laukos bija krogi tad lielajos miestos – pilsētiņas , kā Cesvainē, Raunā vai Dagdā , bet ne kaut kādā vientuļā lauku mājā. Arī veikali bija tādās vietās, kuros galvenokārt tirgoja sāli, cukuru, petroliju, naglas u.t.t. Maizīti taču paši cepa mājās. Ļaudis strādaja, nevis dirnēja krogos, neredzēju nevienu strādajam laukos vai kūtīs, visāpār tajās
    ” viesu mājas” nebija neviena lopiņa , saimniecības invenāra. Paldies Dievam , ka beidzas seriāls . Ir taču tik jauki, ” Likteņu līdumnieki” , Ilgais ceļš kāpās ” Zītaru dzimta”

    • A.Niedras “Līduma dūmos” arī bija Latvijas TV labs seriāls. Tas bija nopietns darbs, arī aktieriski spēcīgs. Neiedomājama degradācija notikusi. Par to vajadzētu analīzi, kāpēc tā.

    • “Likteņa līdumniekus” veidoja Vidžinija Lejiņa, kura tagad /kā izskatās/ no darbiem atstādināta. “Paldies”, Belte! Un tas ir noziedzīgi piesaukt šim Gorodeckas savārstījumam Dziļuma vārdu!

  16. Piekrītu M.Svīrei Atbildēt

    Izlasīju visu materiālu LA. M.Svīre, kurai ir pieredze scenāriju rakstīšanā, ļoti labi nopamato savu viedokli.
    Arī man radās jautājumi par aktieru piedalīšanos samākslotās un nenoticamās situācijās. Gudram aktierim taču jādomā līdzi ar savu galvu, nevis jābūt iztapoņai un akli jāizpilda režisora vēlmes. No sērijas sērijā S.Putniņas krodziniece kaut kādu nenormālo ļaundari attēlo. Tā prievīte , kas domāta bērna žņaugšanai, pie tam no pūra lādes izvilkta, tas bija kā simbolisks žests 30-to gadu latviešus attainojot? Kaut kādi dīvaini mājieni, zīmes, zemteksti?

    • Visa musu kino klupsana ir tiesi saja aktieru nepaklausanos rezisoram!! Katram ir sava vieta! Ja rezisors nav sagatavojis majas darbu, tad aktieri sak “peldet” -ar pasiniciativam…biezi aktieri pashi nav izlasijusi scenariju, un tad nu izgrozas kaa var….vai kaa nevar…:-)

      • Ja jābelž ar airi tik stulbā izpildījumā, tad neizskatās, te nu bijusi nepakļaušanās. Kurš tad par to prievīti izdomāja? Un asiņu bļodas, un bērna raudināšanu. Tās eksekūcijas ir daudziem tēliem. Vistas piebeigšana, ko tik nenormāli apspēlēja, ka izslēdzām TV. Vai tad nevienam neienāca prātā, ka tas ir nebaudāmi. Un sēņu mēces “skrejamās” sirsniņmājiņas izdarības? Pakļaušanās, vai nepakļaušanās, bet vienam vajadzēja atjēgtis un padomāt, kā tas galu galā izskatīsies.

  17. Man patīk ļoti.Protams,tajā laikā cilvēki tā neģērbās,tā nerunāja,tā nedzīvoja,bet viņi tā jutās noteikti.Jutās skaisti,kaislīgi,mīlēja un nīda.Teātrī visi saprot dažādu stilizāciju un improvizāciju,bet seriālā grib visu 1:1 ar seno īstenību.Piemēram:Raiņa sapņus visi izliekas ka saprot.

  18. Vai absolūti viss ir jākritizē un jānolīdzina līdz ar zemi. No visa tā, ko televīzija ceļ priekšā, Saplēstā krūze nav tā sliktākā. Vai tad viss jārāda naturāli – cik smagi strādāja latviešu zemnieki, kāda bija sadzīve, utt. Seriālā galvenā lieta ir interesanti raksturi un arī labi aktieri. Varētu skatīties vēl 12 sērijas.

  19. Es esmu vīlies, ka mūsdienu kultūras un morāles vērtību deģenerāciju attiecina uz 30. gadiem. Katrā sērijā, atvainojiet par izteicienu, – “mau*ības” ainas vismaz 4x, kādu ik pa brīdim noslepkavo, kādu sakropļo, viss pagasts aizraujas ar azartspēlēm un alkoholu. “Laišana pa kreisi” ir ikdiena, vēl tikai vajadzēja zilos un būtu pilns komplekts. Bez tam, šī kinematogrāfiskā draņķa sižets par 180 grādiem atšķiras no sižeta Dziļuma romānā. Vārdsakot, režisore ir visai perversa sieviete, kura pieturās pie sliktākajām padomju kino t.s. “antiburžuāziskajām” tradīcijām. P.S. Vismaz tādi ir mani iespaidi par redzēto.

  20. Nu nav izdevies šis gabals, nav! Saka, par gaumi nestrīdas, taču šī ir tā reize, kad gaume viennozīmīgi slikta. Latviešiem nav daudz tādu seriālu, kurus var skatīties neizjūtot neērtības sajūtu par to veidotājiem. Vislabākais, manuprāt, bija “Likteņa līdumnieki”. Arī “Saldā indes garša” bija skatāma.

  21. Man patīk, pat ļoti! Neesmu profesionāla kritiķe, kura skatās, vai seriāls atbilst noteiktiem šabloniem. Esmu latviete, un ļoti priecājos par šo seriālu! Un ļoti žēl, ka pēdējā sērija klāt..

  22. Palasot komentārus saprotu, ka tajā seriālā no oriģinālās “Saplēstās krūzes” pat smaka nav palikusi pāri?! Kāpēc??? Grāmata taču bija superīga! Priekš kam tur ko bija mainīt?!

  23. Loti pārtika šis seriāls.Es nēesmu vienīgā kas tā domā.
    Es nesaku ka man visi Gorodeckas darbi,bet šis
    darbs vinai tiešām bija izdevies,un ar baudu skatāms.
    Loti labi parādītas cilvēku saustarpējās atiecības.

  24. atvainojos par gramatikas kļūdām.

  25. Iesaku kritiķiem pašiem kaut ko izveidot. Kritizēt ir viegli,pretim nedodot neko. Piekrītu Svīres kundzei par laikmetu sajaukumu-tas ļoti “griežas” acīs. Tā kā romānu neesmu lasījis,tad salīdzināt nevaru. Bet,vai tad ir slikti,pēc smagas darba nedēļas paskatīties kaut vai ziepju operu. Ne jau vienmēr gribās tās 1000 gramīgās kultūras vai citus radījumus,kuri jau pēc savas būtības ir smagi. Tā ir gaumes lieta. Bet, paldies režisorei,kura uzdrīkstējās uzņemt , kā citiem labpatīkas izteikties,vardarbīgas ainas. Atgādināšu, ka arī daudzās citās fimās un seriālos ir daudz vair;ak vardarbīgu ainu,kā Saplēstajā krūzē. Pat multenēs ir ļoti daudz vardarbības.

    • Man, patīk tāpēc vien ka tā ir mūsu filma, mūsu aktieri. Malači! Uztaisiet paši kaut ko un tad kritizējiet!
      Kur jūs bijāt, kad uzņēma filmu, kāpēc negājāt ar saviem padomiem pie režisoriem, scenāristiem?
      Jūs taču visi esat sabiedrībā zināmi cilvēki!

  26. Man liekas, ka pēc Gorodeckas ilgojas Tvaiku ielas iemītnieki. Un Vizmiņas noslīcināšanu akacī nepiedošu viņai nekad!

  27. zinot,kas ir režisore un scenārija autores,neko citu arī negaidīju,bet man prieks par aktieriem un skaisto mūziku/E.Zilvers/Paldies aktieriem un komponistam!

  28. Man gan patīk! It īpaši tās hortenzijas, kuras nonstopā zied visu gadu! Un bērns, kurš gandrīz tūlīt pēc piedzimšanas paša kājām aizskrien uz dīķi. Un kur tad vēl Nates izcakotās, allaž svaigi izmazgātās un izgludinātās blūzes un krekli! Un Kārļa mamma, kura Liesmai piederošās Rijkuru mājas atdāvina savam otram dēlam, bet Liesma neko neiebilst! Un tā vēl daudz kas.
    Man tiešām patīk!

    • nu dāvināšanas brīdī Atbildēt

      gan mājas nepiederēja Liesmai ,bet gan Kārļa mammai

    • Nekā, Rijkuris bija švaks saimnieks ,nopelnīto nospēlēja kārtīs un notērēja mau…ās ,pēc nāves ,to māju krodziniece nopirka. Tā ka Liesma var priecāties ,ka izdevās aprecēties ,savādāk mājas pēc tēva nāves izūtrupētu un viņu ar mazu ,zīdāmu bērnu pat par kalponi neviens neņemtu. Ja nu vienīgi tas glupais mākslinieks ,amatieris ,nemtu pie sevis ,kā Mariju ,bet tas jau gan ir tāds izdomājums ,nekur neesmu lasījis ka laukos tāds saimnieks būtu bijis ,kurš neko neražo ,glezno ,savā mājā bomžus savāc un neizput .

    • Tajās mājās ,saimnieks glezno ,kalpu nav ,bet pagalms apkopts ,ar nātrēm neaizaudzis ,zemei taču arī bija jābūt ,savādāk ,ko tad domātu par mantojumu ,ne jau tik par pliku māju ,kas tad to zemi kopa? Te lūk ir tā scenārija neatbilstība dzīvei.

    • ne par ko.Krievu seriālos cauru gadu-arī ziemā- kūko dzeguzes un neviens pat ausis nekustina.Iedomājies ainiņu: Taigas saimniece brauc ar slēpēm,bet fonā kūko dzeguze!

  29. kāpēc vispār ar šiem mēsliem piesārņo ēteru!!!!

  30. LOOTI patik serials! Zeel ka pedeejaa serija 🙁

  31. Mīļie kritiķi, sen pagātnē ir tie laiki, kad mākslas darbā tiek ievērotas laikmeta iezīmes, ja nu vienīgi vēl Rembranta gleznās kautrējas piezīmēt kādu datoru vai viedtālruni. Par pašu seriālu var teikt tā, ka par gaumi nestrīdas. Man personīgi pilnīgi pietika ar reklāmas rullīti, lai es to neskatītos ne TV, ne internetā. Jauku dienu visiem…

  32. TV seriāliem ir ļoti plaša auditorija, domāju, ka tos redz vairāk kā latviešu uzņemtās filmas. Vienkārši TV ir pieejams visiem Latvijas iedzīvotājiem. Tieši tāpēc ir ļoti lielas pretenzijas pret tādiem “ražojumiem” kā Saplēstā krūze.
    Filmu uzņemšanai apstiprina ekspertu izvērtētus materiālus. Vai TV izvērtē, kam piešķirt līdzekļus, kam nē?

  33. Man patīk. Lai tie suņi rej. Nezinu kāpēc mums visam jābūt kā agrāk. Iesīkstējuša doma. Aizmirstiet laiks iet un viss mainās. Prieks par cilvēkiem kas kaut ko maina un uzdrošinās parādīt arī mums.

    • Neesmu suns,bet domas izteikt drīkstu.Skatos šo filmu aktieru dēļ un gribu redzēt ,cik tālu var aiziet mūsu seriālos. Nav visam jābūt kā agrāk,bet tad nav jāņem agrākās grāmatas nosaukums,lai parādītu ,ka agrāk laukos cilvēki bija tikpat izvirtuši un slinki kā tagad daudzi.

    • Kam patīk lai skatās ,kam nepatīk lai neskatās ,es skatījos un lai arī bija šadas tādas ktitiskas domas ,tomēr skatījos ar interesi. Mums jau vēl kādi seriāli ir ,Enu spēles ,arī galīgs blefs ,bet skatījos un ņirdzu par visām tām muļķībām, un domāju, kāpēc nevar uzņemt tādu normālu seriālu ,kā Midsomeras slepkavības ,domāju naudas nav ,tagad izlasīju ,scenāristi Latvijā nav . Ko tur padarīsi ,jāgaida līdz kāds piedzims ,ne KA izskolos ja Dievišķā dzirkts nav iedzimta. Mājai pie ezera ,bijuši jāņem poļu scenārijs ,ko padarīsi ja pašiem nav ,par Bitīt matos ,neizteikšos.Vienīgi žēl tās aktrises un aktierus, mūsu aktieru nabadzība novedusi pie tā ka lai maizīti nopirktu šādos seriālos jāfilmējas. Pat A. Skrastiņš ,kurš intervijā teica ,ka viņam tomēr darba un maizes pietiek ,nekā citiem aktieriem, jāvada tv šovs ,kurā varētu palaist kādu jauniņo ,kuram tiešām maizei nepietiek ,vai nu Skrastiņš grib zīmēties tv ,vai pašam ar ar to iztikšanu tomēr ir pašvaki.Te neko sliktu nesaku par A. Skrastiņu ,bet,tomēr, vai maizei nepiek ?

  34. Brīvās Latvijas laikā nebūtu iedomājama lauku saimniecība, kur kūtī tikai pāris kazas, kur saimniece vienā stūrī cep maizes kukuļus lai pārdotu, kur mīlas pārdzīvojumus risina ar nodauzītas pudeles kakla lausku, kur viens otru sit ar akmeņiem. Tas tajā laikā nebija ne pieņemts, ne iedomājams, ja kaut kas kur notika, tas atskanēja visā Latvijā. Vārdu sakot, sagandēja visas skaistās atmiņas par to laiku.

  35. Saplēstās krūzes seriāla pedējā epizode. Paldies Dievam.
    Beigsies latviešu izsmiešana un ķengāšana

    • Nav nekādas līdzības ar Latvijas pirmskara laukiem.Kazkopība Latvijā ienāca reizē ar okupantu ģimenēm.
      Toreiz tādas automašīnas varēja atļauties tikai valdības vīri.Arī Natas glaunais kažociņš un moderna cepure, cerēšanas laikā ar Ēriku,. kalponei nebija pieejama.Kalponītes toreiz nepīpāja,kur nu vēl cigaretes,
      kas ienāca Latvijā reizē ar vācu karotājiem.Piekrītu arī pārējai kritikai.Bija smieklīgi, ka 9.sērijā zīdainītis
      pēc dažiem kadriem jau skrien uz dīķi un vecāki meklē visur cutur, tikai ne pie dīķa.Tā tradēģija pārvēršās
      par trģikomēdiju.Scenāristu darbs neprofesionāls,režisora darbs nemākulīgs.Iepriecināja tikai aktieri!

Latvijā iedegas Ziemsvētku egles, sākas rūķu darbnīcas un Adventa koncertiZiemassvētku gaidīšanas laikā arvien vairāk un vairāk sirsnīgu sarīkojumu gaida ģimenes.
Draugiem Facebook Twitter Google+