Mobilā versija
+18.2°C
Gundars, Kurts, Knuts
Otrdiena, 26. septembris, 2017
27. aprīlis, 2017
Drukāt

Ministrija esot pazeminājusi Rīgas skolu eksāmenu rezultātus (12)

Foto LETAFoto LETA

Izglītības ministrija apzināti vai neapzināti ir pazeminājusi Rīgas skolu rezultātus, uzskata Rīgas domes (RD) Izglītības, kultūras un sporta komitejas priekšsēdētāja Eiženija Aldermane.

„Publiskajā telpā ir pieejama gan Valsts izglītības satura centra statistika par 2015./2016. mācību gada centralizēto eksāmenu rezultātiem Rīgas skolās, gan daļa no Izglītības un zinātnes ministrijas pasūtītā pētījuma datiem. Izvērtējot šos materiālus, jāsecina, ka ministrija apzināti vai neapzināti ir pazeminājusi Rīgas skolu rezultātus,” RD Izglītības, kultūras un sporta komitejā ceturtdien, 27. aprīlī, uzsvēra Aldermane.

RD Salīdzinot datus par 41 Rīgas vidusskolu, kurai centralizēto eksāmenu rezultātu indekss ir līdz 60 %, secinājusi, ka IZM sniegtie dati ar Valsts izglītības satura centra (VISC) statistiku sakrīt tikai par 12 izglītības iestādēm, bet 29 izglītības iestādēm tie ir daudz labāki nekā apgalvo ministrija. IZM ir norādījusi, ka 41 vidusskolā obligāto eksāmenu rezultātu indekss ir zemāks par 50%. Taču pēc VSIC datiem tikai 30 izglītības iestādēs tas ir zemāks par 50%, bet 11 skolās tas ir augstāks par 50%. Rīgā ir tikai divas skolas, kurās vidusskolu centralizēto eksāmenu indekss bija mazāks par 30%, lai gan IZM apgalvo, ka tādas bijušas septiņas skolas. Kopumā Rīgā, ieskaitot arī ģimnāzijas, vidējās izglītības programmas piedāvā 88 skolas, un lielākajā daļā centralizēto eksāmenu indekss pārsniedz 60%.

Pievienot komentāru

Komentāri (12)

  1. Melīgā karga tā Aldermane! Ministrijas statistikā ņemti vērā dati par skolēniem, kas ir sākuši skolas gaitas 1.septembrī, savukārt rezultāti ņemti par eksāmenu rezultātiem. Loģiski, ka IR jāņem vērā tie skolēni, kas iz uzsākuši, bet nav beiguši mācības (respektīvi, eksāmena rezultāts ir nulle). Kur tas tie skolēni, par kuriem valsts samaksā, ir palikuši??? Visi aprēķini ir pareizi! Skolas jākonsolidē, krievu skolas jālikvidē!

  2. Атомизация общества

    Н На четвертом этапе технологии «управляемого хаоса» ставиться задача максимального разрушения коммуникативных связей общества. Это достигается путем реализации следующих задач:
    ➢ индивидуализация через неолиберализм, атомизация общества, замыкания человека в социальных сетях, когда создается лишь иллюзия широкого круга общения;
    ➢ разрушение связей ближайшего социального окружения через культовые организации, снижение качества жизни у большей части населения;
    ➢ разрушение транспортных магистралей внутри страны, удорожание авиабилетов, что замыкает жителей удаленных регионов в своей «малой Родине» и не позволяет ощутить сопричастность с другими регионами;
    ➢ разжигание межконфессиональных и межэтнических противоречий;
    ➢ чрезмерное расслоение общества на богатых и бедных, создание коммуникативных барьеров;
    ➢ создание системы элитарного (платного) образования, доступного лишь узкой группе лиц.

  3. Savādi! Tik ilgi tak nedzīvo! Ledusskapī šo tanti būtu glabājuši, lai var izvilkt ārā, kad ievajagas.

    • выращиванию внутри страны подконтрольных им экономических элит-tas ir Aldermanes sals un etikis

  4. Savādi! Vai ta šitā tante visus šos gadus ledusskapī glabāta?

  5. Lūk viens vecs stagnāts ar zobiem un nagiem ieķēries amatā. Tā sauktā vecā gvarde, kura nepieņems nekādas pārmaiņas, nekādu kritiku, nekādu soli uz izmaiņām! Pensionāre neļaus IZM nekādas pārmaiņas, tāpat kā daļa pensionēto skolotāju.

  6. Dievs ! Atpestī mūs no šīs nodevējas Aldermanes!

  7. Aldermane savā departamentā un pašā dome veiksmīgi izlieto šo paņēmienu uz leju vai augšu. Tas notiek pēc norādijuma no augšas. Ja izglītības līmenis neatbilst līmenim, tad to vajag atzīt un laboties, nevis fleitēt.

  8. cik bezkaunīga ministrija!Šitā kaitināt priekšsēdētāju Aldermani…

  9. Nu nevar vadīt RD Rīgas domes (RD) Izglītības, kultūras un sporta komiteju desmitiem gadu pensionāre Eiženija Aldermane. Vajadzīgi jauni cilvēki ar mūsdienu zināšanām, valodu zināšnām, IT zināšanām, labu mūsdienīgu izglītību, tad arī uzlabosies skolu mācību procesi. Ar padomju izglītību, padomju domāšanu un padomju uzskatiem šodiem nedrīkst mācīt un organizēt skolu darbu.

  10. Šitai Ž. bõbai ticēt nevar !

Ludzā diennakts laikā likvidē trīs marihuānas audzētavasLikumsargi Ludzā diennakts laikā likvidējuši trīs marihuānas audzētavas, portāls LA.lv uzzināja Valsts policijā (VP).
Draugiem Facebook Twitter Google+