Modē ir dabiski, senatnīgi un noskaņām bagāti materiāli
 0

Frankfurtē tradicionāli ik gadu notiek mese “Tendence 2013”, atspoguļojot galvenās aktualitātes interjera aksesuāru jomā. Šogad mesē piedalījās aptuveni 55 dalībvalstis, kas iepazīstināja ar savas produkcijas jaunumiem 2013./14. gada sezonai.

Reklāma
Reklāma

 

Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Lasīt citas ziņas

Šīs izstādes zīmīgākā tendence – vairs nav tik daudz Āzijas tirgus pārstāvju kā iepriekšējos gados. Līdz ar to arī mazāk masveidības. “Lai gan salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu šogad izstādi apmeklēja mazāk interesentu – (pērn 45 000, šogad 38 000), izstādes reitings un kvalitāte ir krietni augusi,” pēc izstādes atzīmēja Detlefs Brauns, “Messe Frankfurt” izpildpadomes loceklis. Šogad lielāka uzmanība ir pievērsta produktiem ar individualitāti un augstu kvalitāti.

Izstāde vairāk paredzēta profesionālu dizaineru un dekoratoru lokam, nevis vienkāršam pircējam, tomēr lielākā daļa produktu jau šajā rudenī nonāks interjera preču veikalos un salonos, kur tos varēs izvēlēties katrs pircējs. Tāpēc nedaudz par galvenajām tendencēm, kas palīdzēs labāk orientēties, izvēloties preces ne tikai vēsajam gadalaikam, bet arī nākamajai pavasara sezonai. Mese aptvēra divas galvenās pamatjomas: “Living” – interjera modes tendences, un “Giving” – dāvanu un svētku noformējumu idejas.

{gallery id=”2207″}

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.