“Lada” no Latvijas daudz dārgāku un jaudīgāku pagājušā gadsimta auto kompānijā.
“Lada” no Latvijas daudz dārgāku un jaudīgāku pagājušā gadsimta auto kompānijā.
Foto – Agris Staņēvičs

Montekarlo – bez lauriem, ar gandarījumu 0

Tikai nedaudz vairāk par pusi no pagājušajā pirmdienā startējušajām antīko auto ekipāžām spēja sasniegt rallija finišu. Varam būt lepni – to skaitā ir visas piecas Latvijas pieteiktās.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 6
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Lasīt citas ziņas

35. Boriss Volčeks/Iļja Zakmans (“Jaguar XK150”, 1958.)

121. Oļegs Borisovs/Aleksandrs Gencis (“Volga M21”, 1960.)

CITI ŠOBRĪD LASA

130. Kārlis Miķelsons/Normunds Vuguls (“Mazda RX7”, 1979.)

159. Agris Staņēvičs/Jānis Kirkovalds (“Lada 1500 S”, 1974.)

189. Iļja Kašins/Edgars Svencis (“Jaguar Type E”, 1968.)

Līdz pat priekšpēdējam (13.) rallija posmam pirmajā divdesmitā turējās Agra Staņēviča ekipāža. Pat vienu ātrumposmu uzvarēja. Agra komentārs: “Laikam jau drusku pārcentos. Un tas tur augšā nolēma mūs piebremzēt. Pārsitu riepu 13. “dopa” vidū – kamēr samainījām, vairs atgūt laiku neizdevās. Gandarījums, ka 14. “dopu” vēl nobraucām ar absolūti piekto rezultātu. Tik maz vajag, lai zaudētu tik daudz… Bet bija skaisti. Nākamgad brauksim atkal.”

Par uzvarētājiem kļuva beļģu Mihela Dekremera/Janika Albēra ekipāža, kas startēja ar “Opel Ascona 2000”. Otro vietu ieņēma itāļi Džanmarija Aghems/Djedo Kumino (“Lancia Fulcia Coupe 1200”), bet trešajā vietā ierindojās viņu tautieši Džans Mario Fontanella/Stefano Skrivani (“Fiat 128 Rally”).

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.