“Latvijas Avīze” – līdere avīžu lasītāju skaita ziņā 1

Pēc pētījumu kompānijas “TNS Latvia” 2015. gada ziemas pētījuma datiem, lasītāju auditorijas pieaugušas gandrīz visiem izdevniecības “Lauku Avīze” izdotajiem preses izdevumiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 63
Kāda būs Ukraina 5-10 gadus pēc kara? Zelenskis aicina nefantazēt, bet divas lietas viņš apsola
Lasīt citas ziņas

Laikraksta “Latvijas Avīze” viena numura vidējā auditorija šā gada ziemā salīdzinājumā ar iepriekšējo rudeni pieaugusi par 17 tūkstošiem un šobrīd ir 87 000. Līdz ar to “Latvijas Avīze” ir absolūts līdere dienas avīžu kategorijā pēc lasītāju skaita. Turklāt “Latvijas Avīze” jo­projām ir starp desmit visvairāk lasītajiem preses izdevumiem latviešu valodā lasošajā auditorijā. Nedēļas žurnālu grupā viena numura auditorijas pieaugums arī praktisko padomu žurnālam “Praktiskais Latvietis”, kas lasītāju skaitu kāpinājis par 17 tūkstošiem un sasniedzis 55 tūkstošus iknedēļas auditoriju.

Arī žurnāls “Medības” lasītāju skaitu kāpina un kuplina no sezonas uz sezonu. Salīdzinājumā ar rudeni žurnāla auditorija pieaugusi par diviem tūkstošiem, un šobrīd to, pēc aptaujas datiem, ik mēnesi izlasa vismaz 27 000 interesentu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pētījumu komentē Elīna Krūze, “TNS Latvia” Mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja: “Balstoties uz klientu ieteikumiem un citu valstu pieredzi, ziemas perioda aptaujā esam veikuši vairākus uzlabojumus. Kā galveno varu minēt to, ka šoreiz respondentiem tika dota iespēja planšetdatorā atzīmēt lasītos, caurskatītos preses izdevumus pašiem, kā arī bija samazināts izdevumu skaits pētījumā. Tādēļ nevaram izslēgt faktu, ka minētās izmaiņas ir atstājušas ietekmi uz preses auditorijas rezultātiem šajā periodā. Mēs ticam, ka ieviesto uzlabojumu dēļ iegūtie rezultāti kopumā precīzāk atspoguļos pētījumā ietverto preses izdevumu auditoriju. Ziemas pētījuma periodu šobrīd var nosaukt par pārejas periodu. Pavasarī nākušas klāt vēl vairākas būtiskas izmaiņas pētījuma veikšanas metodoloģijā. Nacionālais preses auditorijas pētījums tiek veikts ar kombinētu izlases metodi (~80% interviju veic kā līdz šim – respondentu dzīvesvietās, bet ~20% ir aptaujas internetā), un respondentiem lasīto, caurskatīto preses izdevumu identificēšanai tiek rādīti ne tikai preses izdevumu logo, bet arī divi vāki.”

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.